ga jij eens even ergens anders spelen, zwakzinnige nageboorte die je bent.quote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het vaatdoekje is het smerigste in het huis.
Misschien ben je zwanger geraakt bij Royco nadat Newb en Loka bezig waren geweest op de wc.quote:Op zondag 22 april 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, dan ben ik niet zwangertis de dixie of niets
Jammer?quote:Op zondag 22 april 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, dan ben ik niet zwangertis de dixie of niets
Dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger geraakt bij Royco nadat Newb en Loka bezig waren geweest op de wc.
quote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger geraakt bij Royco nadat Newb en Loka bezig waren geweest op de wc.
ghehe ohja die mogelijkheid is er ook nog...!quote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neen, ik heb niet zon zin om weg te gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ga jij eens even ergens anders spelen, zwakzinnige nageboorte die je bent.
3 maanden zwanger dus bijnaquote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ohja die mogelijkheid is er ook nog...!
Ik denk niet dat Newb al klaar is om vader te worden.quote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ohja die mogelijkheid is er ook nog...!
Zou Loka hem nu verlaten nu hij een andere heeft bezwangerd?quote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Newb al klaar is om vader te worden.
Dat is nog maar de vraag wie weet heeft er nog iemand anders op het toilet zitten fappenquote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Newb al klaar is om vader te worden.
Vandaar mijn vraag of ze bij mij naar de wc was geweestquote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef Myraela het volgende:
Dus, van het enige koppel dat neukt uit de reeks, word iedereen nu zwanger?
Kom wij worden een nieuw koppel dan :$:$:$:$quote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef Myraela het volgende:
Het was een ongelukje. En deels Loka haar schuld. Had ze maar moeten slikken.quote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou Loka hem nu verlaten nu hij een andere heeft bezwangerd?
Ik denk Magnetronkoffie...quote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag wie weet heeft er nog iemand anders op het toilet zitten fappen
Al vaker zwangere vrouwen aan je deur gehad?quote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag of ze bij mij naar de wc was geweest
Ik doe niet aan seks.quote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom wij worden een nieuw koppel dan :$:$:$:$
Ik kom niet op meets waar ze allebei zijn, uit veiligheidsoverwegingen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef Myraela het volgende:
Gewoon alleen knuffelen ja toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstandig.quote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom niet op meets waar ze allebei zijn, uit veiligheidsoverwegingen.
voor t geval je ook zwanger raakt..? zekerheid voor alles!quote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom niet op meets waar ze allebei zijn, uit veiligheidsoverwegingen.
Dan wordt het vast een leuk kindjequote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een ongelukje. En deels Loka haar schuld. Had ze maar moeten slikken.
[..]
Ik denk Magnetronkoffie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |