joh dan blijf je toch gezellig op forum ipv TC...?quote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Murdera en Joysa die het keer op keer nodig vinden mij af te zeiken, zich beter dan mij te voelen en mij vervolgens bannen en met het overige TC kliekje mij achter mijn rug af te zeiken en uit te lachen. Wat een helden zitten hier tochLijkt mij voldoende uitleg. Nu ga ik doen wat ik van hen als voorbeeld heb gekregen
Hier heb ik nooit iets van meegekregen eigenlijk, maar zoveel ben ik niet op TC geweest dus wie weet.quote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Murdera en Joysa die het keer op keer nodig vinden mij af te zeiken, zich beter dan mij te voelen en mij vervolgens bannen en met het overige TC kliekje mij achter mijn rug af te zeiken en uit te lachen. Wat een helden zitten hier tochLijkt mij voldoende uitleg. Nu ga ik doen wat ik van hen als voorbeeld heb gekregen
joysa huppelt als een verliefd schaap achter murdera aan, murdera voelt zich king met wat rechten op een chat. ik zou me daar niet teveel van aantrekken, tc is toch puberaal.quote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Neee niet weg gaanquote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
joysa huppelt als een verliefd schaap achter murdera aan, murdera voelt zich king met wat rechten op een chat. ik zou me daar niet teveel van aantrekken, tc is toch puberaal.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
joysa huppelt als een verliefd schaap achter murdera aan, murdera voelt zich king met wat rechten op een chat. ik zou me daar niet teveel van aantrekken, tc is toch puberaal.
Zegt genoeg over hun. Gewoon ergens anders naar toe gaanquote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar rare gebaren naar hem, dat zal hem leren!quote:Op zondag 22 april 2012 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
OMG.... ff tussendoor...mn hond slaapt met 1 oog open en dat oog staart me precies aan vanuit haar mand... super creapy!
Ik heb dat nog nooit gemerkt behalve wat onschuldige plagerijtjesquote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ga helemaal geen conclusie trekken, maar ik heb niets tegen lot en van mij hoeft ze niet wegquote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
Gaan we nog wederhoor toepassen of hangen we Joysa en Mur gelijk op aan de hoogste bomen?
Goed punt ja.quote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
Gaan we nog wederhoor toepassen of hangen we Joysa en Mur gelijk op aan de hoogste bomen?
Eens kijken heb je zin in augurken?quote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
hm... heb de behoefde om mn gang boven te gaan behangen... zou ik zwanger zijn (nestdrang?) heilige bevruchting dan wel
Ik wil de allerhoogste graag.quote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
Nee staaldraadquote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil de allerhoogste graag.Is vislijn een optie? Anders wil ik hennepvezeltouw.
Het heet toch geen nut om hier op in te gaan.
Ben je niet wezen zwemmen toevallig?quote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
hm... heb de behoefde om mn gang boven te gaan behangen... zou ik zwanger zijn (nestdrang?) heilige bevruchting dan wel
quote:Meisje zwanger door gebruik zwembad
AMSTERDAM - Een duik in het zwembad zorgde ervoor dat een Poolse tiener nu plotseling een kindje verwacht. Verdwaald sperma bevruchtte het meisje, toen ze in het zwembad lag van haar hotel in Egypte. Dat beweert de moeder van het meisje. De Poolse vrouw gaat het verantwoordelijke hotel aanpakken. Ze sleept het management voor het gerecht...
Het dertienjarige meisje keerde zwanger terug van haar vakantie in Egypte. Haar moeder, Magdalena Kwiatkowska, weet het zeker: het is de schuld van vreemd sperma dat in het zwembad dreef. "Een duik in het water bezwangerde mijn dochtertje", aldus Kwiatkowska. Ze eist een fikse schadevergoeding van het appartementencomplex.
De Poolse autoriteit in Warschau bevestigde dat de vrouw inderdaad haar beklag heeft gedaan. "Ze sluit het uit dat het meisje een jongen heeft ontmoet in Egypte. Ze zet alles op alles om de zaak voor de rechter te krijgen", verklaarde een zegsman.
Wat is het nut?quote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
nee...quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eens kijken heb je zin in augurken?
ze zal het niet voor niets melden gok ik zo.quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil de allerhoogste graag.Is vislijn een optie? Anders wil ik hennepvezeltouw.
Toch zou ik voor de zekerheid morgen even een testje gaan doen.quote:
Maar even is het waar wat Lotte zegt? of zijn het de gebruikelijk plagerijtjes die je hier kunt verwachten?quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
das echt broodje aap... zaad overleefd niet in t zwembad...quote:Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je niet wezen zwemmen toevallig?
[..]
Van mij ook niet, maar weet niet zoveel over haar eigenlijkquote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga helemaal geen conclusie trekken, maar ik heb niets tegen lot en van mij hoeft ze niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |