Hagelstenen met een doorsnede van 500 cm.quote:Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef MaLo het volgende:
Deel 500. Nu wel graag extreem weer, dat geeft het topic nog meer glans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Is oom agent nog actief.....quote:Op zondag 22 april 2012 18:57 schreef agenda het volgende:
Bijna 10 jaar.
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen #001
geregistreerd op: maandag 18 juni 2001 @ 00:07quote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Is oom agent nog actief.....
Want die moeten we toch felicteren met deze mijlpaal
Me 2quote:
Die gaat hier recht overkomen lijkt hetquote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Fredo55 het volgende:
500
![]()
Met een knetterende onweersbui in Zeeland, helaas gaat hij zuid langs.
Mamatus hebben we wel gehad vandaagquote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef Gitank2 het volgende:
Nu nog een mooie shelfcloud, met zoveel lagen als een spekkoek + bliksem, hagel, mammatus en al die krachttermen om dit jubileum te vieren
Tilburg toch?quote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gaat hier recht overkomen lijkt het!
Roosendaal.quote:Op zondag 22 april 2012 20:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tilburg toch?
Tophoogte is 10km, toch wel flinke hagel in denk ik.
Denk het ook, zie die kant op de bui gaan, geel/grijze onweerswolk.quote:Op zondag 22 april 2012 20:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Denk toch dat hij te zuidoostelijk trek gezien de trekrichting.
quote:Op zondag 22 april 2012 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
500!
Bijna 10 jaar, kan het amper voorstellen dat ik al bijna 10 jaar actief ben hier
Wat heb je toch een verdoemd mooi uitzicht zeg, volgens mij moet ik maar eens een weekje naar toequote:Op zondag 22 april 2012 20:32 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus. Alleen de cam dan iets verder naar achter zodat je rechts wat takken van bomen in beeld krijgt om een inschatting van de wind te kunnen maken en de cam natuurlijk iets hoger gericht
Weersysteem + webcam installeren?quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat heb je toch een verdoemd mooi uitzicht zeg, volgens mij moet ik maar eens een weekje naar toe
Surequote:
Maar eens even kijken hoe die prijzen daarvoor liggen hier in BGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |