Hoi, doen hoor!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
toen ik sommige foto's zag in het vorige deel, wou ik ook graag meedoen. Wat zetten jullie over het algemeen op een kaartje?
Tof!!!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Sculpture of love
Kaartje uit Macedonie, hoe cool is dat !!!!
Heul cool!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Sculpture of love
Kaartje uit Macedonie, hoe cool is dat !!!!
quote:Your mailbox
» Sent: 300 postcards
» Received: 287 postcards
» Traveling: 11 postcards out of 15
» Sent distance: 1,087,586 km (675,795 miles)
» Received distance: 1,099,404 km (683,138 miles)
Coolquote:Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Joe!! Ik mag 15 traveling hebben
[..]
Slow but steadyquote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cool![]()
Hier duurt het denk ik nog wel 2 maanden voordat ik weer stijg in het aantal traveling, Sta nu op 117 sent
Jammer dat er zo weinig ruimte is, ik wil vaak heel veel zeggen maar dat gaat niet, ik stel me wel altijd even voor (alleen naam en leeftijd en land waar ik woon) en dan is 1/3 alweer gevuldquote:Op woensdag 25 april 2012 18:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoi, doen hoor!
Ik schrijf meestal over interesses in de user z'n profiel. Bij gebrek daaraan; het weer in NL, mijn huisdieren, mijn connectie met het land, mijn bezigheden, mijn things-to-do etc etc.. Alles kan
Er zijn van die BIC balpennen te krijgen die met een dunner lijntje schrijven. Hierdoor kan je kleiner schrijvenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig ruimte is, ik wil vaak heel veel zeggen maar dat gaat niet, ik stel me wel altijd even voor (alleen naam en leeftijd en land waar ik woon) en dan is 1/3 alweer gevuld
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er zijn van die BIC balpennen te krijgen die met een dunner lijntje schrijven. Hierdoor kan je kleiner schrijven
Ik heb tot nu toe alleen maar enkele gestuurd dacht ik. De meeste ook niet in een enveloppe, enkel alleen als de ontvanger daarom vroeg en ook 1 keer wilde de ontvangster graag thee uit het land van herkomst hebben, dus heb ik een zakje Pickwick mee gezonden..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
maar sturen jullie alleen enkele kaarten of ook dubbele zeg maar? Tot nu toe heb ik alleen echt vqn die 'postcards' gestuurd
Ah joh, ik ben al 3 jaar lid en zit op 28 verzonden en ontvangen kaarten + nog 8 onderwegquote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Shreever het volgende:
Oh hoi. Ik bent ooit begonnen met postcrossing, had een hele kaartenverzameling aangeschaft.
Maar daarna is het ergens erbij ingeschoten.
Maar nu maar weer begonnen, 6 onderweg.
( ben een jaar member en heb 13 kaarten verstuurd)
Ik was ook al een jaar lid voordat ik op het aantal zit waar ik nu ben. Niks mis mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Shreever het volgende:
Oh hoi. Ik bent ooit begonnen met postcrossing, had een hele kaartenverzameling aangeschaft.
Maar daarna is het ergens erbij ingeschoten.
Maar nu maar weer begonnen, 6 onderweg.
( ben een jaar member en heb 13 kaarten verstuurd)
200quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef Molline het volgende:
Nog steeds niks....![]()
En ik heb een hele doos vol kaarten die wachten om verstuurd te gaan worden.![]()
Hebben jullie dat ook, dat je geen kaartenwinkel voorbij kunt lopen zonder even te speuren naar kaarten? Ik denk dat ik nu wel ruim 200 kaarten op voorraad heb.
Oh, ik heb een halve schoenendoos vol, kan er niet genoeg hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:56 schreef Molline het volgende:
Misschien nog wel meer.Ik durf ze niet te tellen...
www.postzegelerop.nl Daar zijn Hollandse toeristenkaarten 59 centquote:Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef Jum het volgende:
Vandaag een Orang Oetang in de bus gevonden, uit Maleisie. Ik dacht dat dit een klein PC land was maar heb binnen een maand tijd al 4 kaarten uit dit land ontvangen.
Ben nog steeds op zoek naar goedkope nieuwe kaarten. Heb geen zin om 90 cent of meer te betalen voor een kaart.
Oh die zijn leuk jaquote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef VKV het volgende:
[..]
www.postzegelerop.nl Daar zijn Hollandse toeristenkaarten 59 cent
Vandaag een kaart uit Londen gekregen van de Tower Bridge. Ben helemaal verliefd erop, absoluut mijn meest favoriete kaart tot nu toe!
Sommige adressen zijn echt niet normaal lang inderdaad. 7/8 regels zijn dan geen uitzondering.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef RiesAmaris het volgende:
Zo. Heb vandaag weer 6 (of waren het er 7?) kaarten op de bus gedaan. Eén adres uit China was zó allejezus lang dat ik de kaart in een envelop heb moeten versturen.![]()
En nu maar weer braaf de brievenbus in de gaten gaan houden de komende tijd
Ik vind sommige Britse adressen al lang..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef RiesAmaris het volgende:
Ja klopt, dit ging inderdaad om 8 regels tekst
Ik hoop ze op koninginnedag ergens te kunnen vinden!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef Jum het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar goedkope nieuwe kaarten. Heb geen zin om 90 cent of meer te betalen voor een kaart.
oeh goeie!!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:14 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik hoop ze op koninginnedag ergens te kunnen vinden!
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeh goeie!!
Ik heb net even geteld en blijkbaar ben ik toch best wel erg53 kaarten binnen 3 weken
14 van die 53 kaarten had ik al
![]()
Had vandaag trouwens weer een kaartje, uit Rusland.
En ik had 2 kaarten naar dezelfde user gestuurd en de kaart die ik maandag heb verstuurd was gisteren al gearriveerd. De eerste kaart is al meer dan 2 weken onderweg :p
Klopt, het assortiment in de winkels is qua ansichtkaart-gehalte idd zeer droevend te noemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:17 schreef Shreever het volgende:
[..]
Oh, ik heb een halve schoenendoos vol, kan er niet genoeg hebben![]()
Vind het misschien nog wel leuker om de kaarten die ik heb door te spitten en een geschikte te vinden dan naar de winkel te gaan om er eentje uit te zoeken. ( Maar dat komt misschien omdat ik vind dat het assortiment in de winkels hier bij lange na niet uitgebreid genoeg is... )
Ja, daar ben ik ook achteraan geweest, maar ik vond het formaat niet goed (vierkant).quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik zag vorige keer bij de Xenos mooie!
Hihi echt wel!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:12 schreef RiesAmaris het volgende:
Ahhh leuk he, die felicitaties! Heb ik ook gehad toen ik zwanger was, en toen m'n kleine man net geboren was weer een hoop nieuwe felicitaties. Roze wolkjes woohoo
Je moet de link van de afbeelding kopiëren, en dan plak je hem tussen [img ] en [/img ] (aan elkaar vast)quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoe krijg je trouwens je gescande kaartje hier in dit topic? Heb hem toch kunnen scannen, hoewel hij eigenlijk 4x zo groot moet zijn, moet nog een beetje uitzoeken
Ok tnx eens proberen. Maar hij is nu maar 1/4 groot zeg maar, en hij staat op 21,01 cm bij 29,69 cmquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hihi echt wel!
[..]
Je moet de link van de afbeelding kopiëren, en dan plak je hem tussen [img ] en [/img ] (aan elkaar vast)
Als je hem al hebt geupload bij PC krijgt hij vanzelf de goede maat toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok tnx eens proberen. Maar hij is nu maar 1/4 groot zeg maar, en hij staat op 21,01 cm bij 29,69 cm
dat kan ik dan veranderen neem ik aan maar naar hoeveel cm?
Dat herken ik..Die van mij hebben ook allemaal favootjes..quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:31 schreef Ynske het volgende:
Zo tof, bijna al mm eigengemaakte kaarten met mm eigen foto's worden gekenmerkt als favoriet
ik weet niet wat die link is, normaal upload ik een foto van een website, nu staat ie in mijn afbeeldingen of documenten en zie ik geen link, ik ga het eens proberen uit te zoekenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als je hem al hebt geupload bij PC krijgt hij vanzelf de goede maat toch?
Probeer het eens, kijken wat Fok doet..
Dat wil niks zeggen hoor. Misschien heeft die persoon nog geen postcroskaart gehad of is op vakantie..quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:14 schreef automatic_ het volgende:
Mijn Amerikaan is al 9 dagen niet online geweest
foto's van concerten die ik gefotografeerd heb, maar ook hobbyprojectjes van bv bellenblaas, tollen, dieren etcquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:05 schreef janeway het volgende:
[..]
Dat herken ik..Die van mij hebben ook allemaal favootjes..
Welke plaatjes verstuur jij?
Ik zou het in mijn album kunnen zetten maar dat lijkt me een beetje omslachtig, moet makkelijker kunnenquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ik weet niet wat die link is, normaal upload ik een foto van een website, nu staat ie in mijn afbeeldingen of documenten en zie ik geen link, ik ga het eens proberen uit te zoeken
Als je de jpg van je scan upload op de Postcrossing website, kun je daarna toch rechtermuisknop op de afbeeldingen doen, en de lokatie kopieren? Dat is dan je link. Hier plakken en dan IMG tags erom heen hen klaarquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zou het in mijn album kunnen zetten maar dat lijkt me een beetje omslachtig, moet makkelijker kunnen
Ok tnx! alleen is ie nog wel heel klein volgens mij maar ik ga het eens proberenquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je de jpg van je scan upload op de Postcrossing website, kun je daarna toch rechtermuisknop op de afbeeldingen doen, en de lokatie kopieren? Dat is dan je link. Hier plakken en dan IMG tags erom heen hen klaar
Probeer eens? Want zo doe ik het ook namelijk en dat werkt prima, zie een paar posts terug maarquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok tnx! alleen is ie nog wel heel klein volgens mij maar ik ga het eens proberen
Klinkt als hele leuke kaarten!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben bij de Slegte binnen geweest, en weer vertrokken met 4 pakjes postkaartenTwee doosjes met 20 kaarten van R. Crumb's illustraties, één boekje van 24 kaartjes met vogels en één boekje van 24 kaartjes met baby-dieren.
Zucht!
Maar ik heb hem niet ge-upload op de site heeft hij dat dan gedaan? En hoe doe je dat, want ik kopieerde de url bovenin das niet goed zo te zienquote:
sorry ik ben echt erg maar waar vind je die link dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo moet het:
[ img ] http://s3.amazonaws.com/s(...)5495b24b7083c894.jpg [ / img ]
maar dan zonde spaties
Ja maar waar vind ik die danquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet niet de URL van de site hebben, maar die van het plaatje. De URL moet eindigen op .jpg, dan is het het plaatje.
Ik denk dat de verzender deze al gescand heeft. Dan heb je 'm automatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |