Je snapt neem ik wel dat dit niet exclusief de schuld is van de VVD?quote:Op zondag 22 april 2012 16:04 schreef Arolsen het volgende:
De VVD schreeuwde in 2010 dat ze goed waren voor de economie. Resultaat: de economie staat er veel slechter voor.
Het is juist de schuld van de VVD, als de SP aan de macht was zouden we er nu veel beter voor staan.quote:Op zondag 22 april 2012 16:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je snapt neem ik wel dat dit niet exclusief de schuld is van de VVD?
Jawel want de VVD heeft met veel geweld dit kabinet door onze strot lopen duwen terwijl ze genoeg alternatieven hadden.quote:Op zondag 22 april 2012 16:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 16:14 schreef Knipoogje het volgende:
ik wil niet in de communistische heilstaat van de SP wonen
Ik wel. Zodra de mensheid er klaar voor is om iets voor een ander te doen en het maximale uit zichzelf te halen zonder dat daar een geldelijke beloning tegenover staat. Zodra ieder beroep een roeping is.quote:Op zondag 22 april 2012 16:14 schreef Knipoogje het volgende:
ik wil niet in de communistische heilstaat van de SP wonen
De oude CDA hè, we weten nog niet wat hun sprongetje naar het middeen uiteindelijk voor een gevolgen gaat hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 16:32 schreef LXIV het volgende:
CDA en VVD zullen het Angelsaksische model tot in de kist blijven volgen. Net zoals ze weigeren te erkennen dat niet de UK en de VS, maar Duitsland onze belangrijkste partner is en het Rijnlandse model superieur aan het korte-termijn Angelsaksische.
Als ik jouw topics lees zou jij een Cuba of DDR nog te veel vrijheid vinden hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 16:20 schreef Arolsen het volgende:
De SP is al lang geen communistische partij meer. Nu hebben ze gewoon een zeer degelijk programma.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:09 schreef moonobserver het volgende:
De VVD maakt de economie kapot, we verliezen door hun de trippel A status, die gasten bezuinigen het land kapot en willen de hypotheekrente aftrek in stand houden.
Och ja, er zijn uiteraard nul internationale invloeden die hun weerslag op onze economie hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 16:11 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Jawel want de VVD heeft met veel geweld dit kabinet door onze strot lopen duwen terwijl ze genoeg alternatieven hadden.
Het structurele probleem lijkt mij vooral dat de financiele sector veel harder is gegroeid dan de economie. Dat geld moet uiteindelijk ook door een ander verdiend worden.quote:Op zondag 22 april 2012 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe de meeste mensen de inkomsten van de overheid nog verder willen vergroten terwijl het structurele probleem is dat de overheid harder groeit dan de economie, sinds jaar en dag.
In tegenstelling tot de VVD, die van die mooie puntjes heeft als 130 op de snelweg en handhaving HRA.quote:Op zondag 22 april 2012 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
SP is gewoon populistisch, verteld domme mensen als TS wat ze willen horen en die jubelen dan
Niet exclusief. Maar de VVD is hier wel in hoge mate debet aan. Zij hebben grote politieke inschattingsfouten gemaakt, en dat mag je ze best aanrekenen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar enige nuance zou TS sieren. Het zijn nu eenmaal (internationaal) moeilijke tijden en de economische situatie zou sowieso niet al te best zijn, welke partij dan ook aan de macht zou zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef Ludd het volgende:
[..]
Niet exclusief. Maar de VVD is hier wel in hoge mate debet aan. Zij hebben grote politieke inschattingsfouten gemaakt, en dat mag je ze best aanrekenen.
Uiteraard, maar 7 weken onderhandelen met nul resultaat, terwijl het land schreeuwt om concrete maatregelen en uitsluitsel over bepaalde bestaande regelgeving, is natuurlijk funest.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar enige nuance zou TS sieren. Het zijn nu eenmaal (internationaal) moeilijke tijden en de economische situatie zou sowieso niet al te best zijn, welke partij dan ook aan de macht zou zijn.
De economische situatie ís een gevolg van het neoliberalisme.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar enige nuance zou TS sieren. Het zijn nu eenmaal (internationaal) moeilijke tijden en de economische situatie zou sowieso niet al te best zijn, welke partij dan ook aan de macht zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |