quote:Speelschema per club:
Ajax
Groningen thuis
Twente uit
VVV thuis
Vitesse uit
AZ
VVV thuis
Feyenoord uit
NEC uit
Groningen thuis
Feyenoord
ADO den Haag uit
AZ thuis
Heracles thuis
Heerenveen uit
FC Twente
Ajax thuis
Heerenveen thuis
VVV uit
PSV
NEC thuis
Roda JC uit
ADO thuis
Excelsior uit
sc Heerenveen
Heracles uit
Twente uit
Feyenoord thuis
Vitesse
Excelsior thuis
FC Utrecht uit
Ajax thuis
NEC
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Heracles uit
RKC
NEC uit
Roda JC thuis
NAC uit
Roda JC
PSV thuis
RKC uit
FC utrecht thuis
Heracles Almelo
Heerenveen thuis
Feyenoord uit
NEC thuis
FC Utrecht
NAC thuis
Vitesse thuis
Roda JC uit
FC Groningen
Ajax uit
Graafschap thuis
NAC thuis
AZ uit
ADO den Haag
Feyenoord thuis
VVV uit
PSV uit
Graafschap thuis
NAC Breda
FC Utrecht uit
FC Groningen uit
RKC uit
VVV Venlo
AZ uit
ADO thuis
Ajax uit
Twente thuis
Graafschap
FC Groningen uit
Excelsior thuis
ADO uit
Excelsior
Vitesse uit
Graafschap uit
PSV thuis
Klopt jaquote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als ik zo'n TT lees heb ik nog altijd het idee dat PSV met 1-0 voorstaat eilk
Pas als je bovenaan staat de analist gaan uithangen, kunnen mannen als Ron Jans enz nog wat van leren.quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar heb je de Topanalist van Sport1 weerFRANK DE BOER
Wildschutquote:Op zondag 22 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets aan de hand, VVV heeft nog 45 minuten om er 1-1 van de maken (en hopelijk zelfs 1-2)
Idd. Laatste minuut de 1-1 scoren is alleen maar mooier.quote:Op zondag 22 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets aan de hand, VVV heeft nog 45 minuten om er 1-1 van de maken (en hopelijk zelfs 1-2)
Wildschut zal wel naar Heerenveen gaan als Narsingh/Aissaidi vertrekt.quote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef debeterebob het volgende:
Waar speelt Wildschut volgend seizoen?
En waar Bony?
6e op 4 puntenquote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Slim voetbal wel van NEC, gewoon inzakken tegen een counterploeg en er gebeurt je niksHoeveel staat PSV btw na dit verlies? 6e ofzo?
![]()
Virtueel staat psv nu 6e jaquote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Slim voetbal wel van NEC, gewoon inzakken tegen een counterploeg en er gebeurt je niksHoeveel staat PSV btw na dit verlies? 6e ofzo?
![]()
Origineel manquote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Ze hebben gelukkig maar 35 miljoen aan belastinggeld geinvesteerd dus dat valt mee
Voor deze speelronde niet, stonden ze 5e. Na gisteravond wel ja, dat kloptquote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stonden ze sowieso toch al?
Leugenaar het was 250 miljoen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Ze hebben gelukkig maar 35 miljoen aan belastinggeld geinvesteerd dus dat valt mee
Misschien wel hogerquote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je nagaan waar ze hadden gestaan zonder die 30 miljoen.
25, 30, 35... wordt het dalijk 40 miljoen?quote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind dat FC Eindhoven eigenlijk ook 30 miljoen moet krijgen, wel zo eerlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niet als PSV zo blijft spelenquote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, niet helaas. dat is voor Nederland wel goed.
Geen play-offs dan zeker? Want 2-5 is Europees + 6e ook dan vanwege de bekerquote:
PSV presteert zowat het beste in Europaquote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, niet helaas. dat is voor Nederland wel goed.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV presteert zowat het beste in Europa
Moet ik je helpen herinneren dat Feyenoord de laatste Nederlandse ploeg is die iets gewonnen heeft in Europa?quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk voor jullie, het is voorlopig de laatste keer ook.quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10 jaar geleden?quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet ik je helpen herinneren dat Feyenoord de laatste Nederlandse ploeg is die iets gewonnen heeft in Europa?
Hoe speelt Zeefuik?quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Die 2 bitches van NEC heeft geel, zoek hem gewoon op!
Bijna, nog een paar weken jaquote:
ninja-editquote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk voor jullie, het is voorlopig de laatste keer ook.
Moet ik je vertellen dat je daar niks aan hebt als Feyenoord tegen europese ploeg speelt? of ga je dan winnen omdat je 10 jaar geleden hem gewonnen hebt?quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet ik je helpen herinneren dat Feyenoord de laatste Nederlandse ploeg is die iets gewonnen heeft in Europa?
Inderdaad, heeft de tegenstander respect voor dus die geven dan bij voorbaat al opquote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet ik je vertellen dat je daar niks aan hebt als Feyenoord tegen europese ploeg speelt? of ga je dan winnen omdat je 10 jaar geleden hem gewonnen hebt?
Zoals bij VI al werd gezegd.. ze hebben gewoon geen leider.quote:
Volgend seizoen van Bommelquote:Op zondag 22 april 2012 15:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals bij VI al werd gezegd.. ze hebben gewoon geen leider.
Kijk hoe ajax was zonder vertonghen.
Dat hoort hij zeker.quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga naar het stadion misschien hoort philip het dan
Zou goed mogelijk zijn, de rest maakt toch geen geluid.quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga naar het stadion misschien hoort philip het dan
jaquote:Op zondag 22 april 2012 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ben je je al aan het voorbereiden op het EK?
2 mei ga ik wel even kijken bij PSV-ADO. Neem een spandoek mee: ''KAMPIOENSCHAP IS NEIT TE KOOP!!!quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou goed mogelijk zijn, de rest maakt toch geen geluid.
Jammer dat je een spandoek niet door de spelcheck kan halen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 mei ga ik wel even kijken bij PSV-ADO. Neem een spandoek mee: ''KAMPIOENSCHAP IS NEIT TE KOOP!!!
Ik zal jou voortaan meer vertrouwen op voetbal, je hebt er verstand vanquote:
Ajax gaat natuurlijk gewoon winnen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ajax nog en dan is het toch een redelijk geslaagd weekend.
Feyenoord is dit jaar beter en constanter dan PSV.quote:Op zondag 22 april 2012 15:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wat is dat voor 'n gehaat op Feyenoord? Als ze na 34 duels 2e zijn geworden waren ze kennelijk beter dan PSV, Twente en AZ en dan is er geen reden om aan te nemen dat ze volgend seizoen slechter presteren in Europa.
Uiteraard zijn al die andere clubs kapitaalkrachtiger en kunnen ze makkelijker spelers aantrekken om het niveau op te hogen. Maar dat zegt ook niet alles... zie PSV dit seizoen.
Lekker in de Juup-leaguequote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef blup het volgende:
VVV is baas. Ik ga voor volgend seizoen een clubkaart halen.
Ja natuurlijk manquote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, die gaan nat tegen Groningen
Feyenoord wordt de grote winnaar van het weekend
Nee hoor, ik kijk voor m'n lol... Zonder gehinderd te worden door enige vorm van kennisquote:Op zondag 22 april 2012 15:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zal jou voortaan meer vertrouwen op voetbal, je hebt er verstand van
Ik ook.quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
Wel mooi dit. Ik gun Feyenoord die 2e plaats ook wel.
Bij de huidige tussenstand de enige die het Ajax in theorie nog lastig kan maken.quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Feyenoord gelooft er nog in
In theoriequote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij de huidige tussenstand de enige die het Ajax in theorie nog lastig kan maken.
huh? AZ is er ook nog hoorquote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
Kan wel eens tegenvallen...quote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef blup het volgende:
[..]
Geen probleem, zie je ze ook eens winnen.
Venlo is los, Wildschut dolt Greggie helemaal.quote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In theorie
Ze moeten tegen Groningen en Venlo thuis.
Zelfs Excelsior is moeilijk, zie Twente.quote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In theorie
Ja maar dan moet feyenoord punten verliezen tegen az volgende week.quote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef YazooW het volgende:
Mocht het zo blijven en Ajax wint vandaag ook, dan kan Ajax volgende week toch kampioen worden?
Dan moet FEY-AZ gelij kwordenquote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef YazooW het volgende:
Mocht het zo blijven en Ajax wint vandaag ook, dan kan Ajax volgende week toch kampioen worden?
AZ zou VVV ook volledig op moeten rollen, zou je denkenquote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In theorie
Tot die tijd speelt Greggie helemaal niet meer. Van Rhijn speelt er danquote:Op zondag 22 april 2012 15:51 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Venlo is los, Wildschut dolt Greggie helemaal.
Ik ook, maar eerste is ook goed. Vanmiddag gaat Ajax onderuit tegen Groningen en ligt alles weer open.quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
Zit je nu dat zwakke Twente met Ajax te vergelijken?quote:Op zondag 22 april 2012 15:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfs Excelsior is moeilijk, zie Twente.
Als Feyenoord wint van AZ niet toch?quote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef YazooW het volgende:
Niet tegen Johan Derksen zeggen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:51 schreef alors het volgende:
Als Groningen nu dan nog gaat stunten neem ik een Grunn UI
dat is echt net gezegd...quote:Op zondag 22 april 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
Kan Ajax volgende week trouwens kampioen worden?
Als Feyenoord verliest denk ik wel jaquote:Op zondag 22 april 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
Nee. FEY-AZ moet gelijk worden en Ajax winnenquote:Op zondag 22 april 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Feyenoord verliest denk ik wel ja
Als ze maar niet blij gaan doen bij ons op het veld..quote:Op zondag 22 april 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
Nu wel, bij gelijkspel of verlies AZ vandaag, wordt het een ander verhaalquote:Op zondag 22 april 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. FEY-AZ moet gelijk worden en Ajax winnen
Speelde die niet? De enige man in vorm daar speelde niet?quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 15:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Speelde die niet? De enige man in vorm daar speelde niet?
Dan zou Ajax bij voornoemd scenario op 70 komen en AZ op 62 en Feyenoord 61 met 2 duels te gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Stand is nu
1 Ajax 64
2 Fey 61
3 AZ 59.
Wat, ik ben afhankelijk van FOK! dus alles wat ik hier lees neem ik aan voor waar. Maar ik zie het al, laat dus maarquote:
1 Ajax 67quote:Op zondag 22 april 2012 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu wel, bij gelijkspel of verlies AZ vandaag, wordt het een ander verhaal
Je bent nu eenmaal een simpel backie bij VVV of niet.quote:Op zondag 22 april 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed gedekt ook die Altidore.Mijn god zeg.
Engelaar wordt helemaal niet uitgeflotenquote:Op zondag 22 april 2012 15:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Engelaar
En gelijk fluiten
PSV supporters![]()
![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Engelaar wordt helemaal niet uitgefloten
quote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Engelaar wordt helemaal niet uitgefloten
Ja. Maar AZ gaat niet meer verliezenquote:Op zondag 22 april 2012 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus verlies AZ is het beste voor Ajax, indien AZ volgende week van Feyenoord wint ()
En als je je wijf kwijt bent en schulden hebt?quote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef MouzurX het volgende:
Fluiten naar je eigen club vind ik echt zo triest.
VVV net weer een kans, vlak ze nog niet uitquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Maar AZ gaat niet meer verliezen
Nee hij speelt bij NEC.quote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is zeefuik niet een PSV speler?
Jawelquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is zeefuik niet een PSV speler?
Die heeft een stadionverbod. Die kan helegaar niet uitfluiten.quote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
En als je je wijf kwijt bent en schulden hebt?
Dan gaarne alleen vragen of ze willen werken voor hun kankergeld, maar fluiten? neenquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
En als je je wijf kwijt bent en schulden hebt?
Gelijkspel is ook genoeg. Dan is Ajax bij winst op Groningen en Twente kampioen mist AZ en Feyenoord gelijkspelen of AZ wint.quote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Maar AZ gaat niet meer verliezen
Goede UIquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef MouzurX het volgende:
Fluiten naar je eigen club vind ik echt zo triest.
Staan achter he.quote:Op zondag 22 april 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, waarom is het zo bizar stil in die toko daar in Eindhoven? Je hoort echt werkelijk elk kuchje.
Als je het weet waarom vraag je het dan?quote:
Omdat ik niet zeker wist of die van PSV was of nietquote:Op zondag 22 april 2012 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je het weet waarom vraag je het dan?
Maar blijkbaar wel.quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist of die van PSV was of niet
Bij PSV is dat doodgewoon.quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dan nog man. Dit is toch gewoon bizar?
En dan verliezen ze ook nog eens van Roda JCquote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Straks staat PSV gewoon 6eMet hun makkelijke programma...
1 Ajax 67quote:Op zondag 22 april 2012 15:57 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Gelijkspel is ook genoeg. Dan is Ajax bij winst op Groningen en Twente kampioen mist AZ en Feyenoord gelijkspelen of AZ wint.
1-1quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef MouzurX het volgende:
Nu gaat PSV ook niet meer terugkomen.. wordt gewoon 0-2
Hebben we geen play-offs dit seizoenquote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dan verliezen ze ook nog eens van Roda JC
1-1!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PSVPSVPSVPSV!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!quote:
Maar je moet ook afwachten wat PSV gaat doen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 Ajax 67
2 Feyenoord 61
3 AZ 59
=
1 Ajax 70
2 AZ 62
3 Feyenoord 61![]()
Yes 1-1 tegen NECquote:Op zondag 22 april 2012 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1-1!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PSVPSVPSVPSV!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
Is toch compleet niet relevant meer voor de top3?quote:Op zondag 22 april 2012 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je moet ook afwachten wat PSV gaat doen.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hele wedstrijd in aanval, onterecht ja
Zijn eerste doelpunt.quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef YazooW het volgende:
Zo laat pas de 1-1 maken, ik zou niet eens durven te juichen.
Idd.quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef YazooW het volgende:
Zo laat pas de 1-1 maken, ik zou niet eens durven te juichen.
Ik zal het om 18:15 wel even rustig naberekenen als ik mijn voorspelling voor de laatste 3 rondes ga berekenenquote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is toch compleet niet relevant meer voor de top3?
Jammer dat ie gewisseld is!quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helemaal stil in stadionJe hoort Tyton gewoon
Als PSV dadelijk 2-1 maakt ben jij stilquote:Op zondag 22 april 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helemaal stil in stadionJe hoort Tyton gewoon
Altijd dezelfde trolls iddquote:Op zondag 22 april 2012 16:02 schreef Elusive het volgende:
waarom zitten hier elk weekend weer dezelfde sjappies te klagen over het geluid bij PSV ? ga wat nuttigs doen joh
We klagen niet? Wat maakt ons 't uit. Het valt ons gewoon op hoe extreem stil het kan zijn in zo'n stadion met 35.000 mensen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:02 schreef Elusive het volgende:
waarom zitten hier elk weekend weer dezelfde sjappies te klagen over het geluid bij PSV ? ga wat nuttigs doen joh
beter ga je lekker mee klappen met een AZ klapper ofzo
Blijft natuurlijk triest dat er 0.0 sfeer isquote:Op zondag 22 april 2012 16:02 schreef Elusive het volgende:
beter ga je lekker mee klappen met een AZ klapper ofzo
Nee want Ajax is zometeenquote:Op zondag 22 april 2012 16:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als PSV dadelijk 2-1 maakt ben jij stil
Het maakt jullie blijkbaar wel uit, want elke 10 minuten hetzelfde bs.quote:Op zondag 22 april 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We klagen niet? Wat maakt ons 't uit. Het valt ons gewoon op hoe extreem stil het kan zijn in zo'n stadion met 35.000 mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |