quote:Speelschema per club:
Ajax
Groningen thuis
Twente uit
VVV thuis
Vitesse uit
AZ
VVV thuis
Feyenoord uit
NEC uit
Groningen thuis
Feyenoord
ADO den Haag uit
AZ thuis
Heracles thuis
Heerenveen uit
FC Twente
Ajax thuis
Heerenveen thuis
VVV uit
PSV
NEC thuis
Roda JC uit
ADO thuis
Excelsior uit
sc Heerenveen
Heracles uit
Twente uit
Feyenoord thuis
Vitesse
Excelsior thuis
FC Utrecht uit
Ajax thuis
NEC
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Heracles uit
RKC
NEC uit
Roda JC thuis
NAC uit
Roda JC
PSV thuis
RKC uit
FC utrecht thuis
Heracles Almelo
Heerenveen thuis
Feyenoord uit
NEC thuis
FC Utrecht
NAC thuis
Vitesse thuis
Roda JC uit
FC Groningen
Ajax uit
Graafschap thuis
NAC thuis
AZ uit
ADO den Haag
Feyenoord thuis
VVV uit
PSV uit
Graafschap thuis
NAC Breda
FC Utrecht uit
FC Groningen uit
RKC uit
VVV Venlo
AZ uit
ADO thuis
Ajax uit
Twente thuis
Graafschap
FC Groningen uit
Excelsior thuis
ADO uit
Excelsior
Vitesse uit
Graafschap uit
PSV thuis
Klopt jaquote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als ik zo'n TT lees heb ik nog altijd het idee dat PSV met 1-0 voorstaat eilk
Pas als je bovenaan staat de analist gaan uithangen, kunnen mannen als Ron Jans enz nog wat van leren.quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar heb je de Topanalist van Sport1 weerFRANK DE BOER
Wildschutquote:Op zondag 22 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets aan de hand, VVV heeft nog 45 minuten om er 1-1 van de maken (en hopelijk zelfs 1-2)
Idd. Laatste minuut de 1-1 scoren is alleen maar mooier.quote:Op zondag 22 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets aan de hand, VVV heeft nog 45 minuten om er 1-1 van de maken (en hopelijk zelfs 1-2)
Wildschut zal wel naar Heerenveen gaan als Narsingh/Aissaidi vertrekt.quote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef debeterebob het volgende:
Waar speelt Wildschut volgend seizoen?
En waar Bony?
6e op 4 puntenquote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Slim voetbal wel van NEC, gewoon inzakken tegen een counterploeg en er gebeurt je niksHoeveel staat PSV btw na dit verlies? 6e ofzo?
![]()
Virtueel staat psv nu 6e jaquote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Slim voetbal wel van NEC, gewoon inzakken tegen een counterploeg en er gebeurt je niksHoeveel staat PSV btw na dit verlies? 6e ofzo?
![]()
Origineel manquote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Ze hebben gelukkig maar 35 miljoen aan belastinggeld geinvesteerd dus dat valt mee
Voor deze speelronde niet, stonden ze 5e. Na gisteravond wel ja, dat kloptquote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stonden ze sowieso toch al?
Leugenaar het was 250 miljoen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Ze hebben gelukkig maar 35 miljoen aan belastinggeld geinvesteerd dus dat valt mee
Misschien wel hogerquote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je nagaan waar ze hadden gestaan zonder die 30 miljoen.
25, 30, 35... wordt het dalijk 40 miljoen?quote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind dat FC Eindhoven eigenlijk ook 30 miljoen moet krijgen, wel zo eerlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niet als PSV zo blijft spelenquote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, niet helaas. dat is voor Nederland wel goed.
Geen play-offs dan zeker? Want 2-5 is Europees + 6e ook dan vanwege de bekerquote:
PSV presteert zowat het beste in Europaquote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, niet helaas. dat is voor Nederland wel goed.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV presteert zowat het beste in Europa
Moet ik je helpen herinneren dat Feyenoord de laatste Nederlandse ploeg is die iets gewonnen heeft in Europa?quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk voor jullie, het is voorlopig de laatste keer ook.quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10 jaar geleden?quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet ik je helpen herinneren dat Feyenoord de laatste Nederlandse ploeg is die iets gewonnen heeft in Europa?
Hoe speelt Zeefuik?quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Die 2 bitches van NEC heeft geel, zoek hem gewoon op!
Bijna, nog een paar weken jaquote:
ninja-editquote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk voor jullie, het is voorlopig de laatste keer ook.
Moet ik je vertellen dat je daar niks aan hebt als Feyenoord tegen europese ploeg speelt? of ga je dan winnen omdat je 10 jaar geleden hem gewonnen hebt?quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet ik je helpen herinneren dat Feyenoord de laatste Nederlandse ploeg is die iets gewonnen heeft in Europa?
Inderdaad, heeft de tegenstander respect voor dus die geven dan bij voorbaat al opquote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet ik je vertellen dat je daar niks aan hebt als Feyenoord tegen europese ploeg speelt? of ga je dan winnen omdat je 10 jaar geleden hem gewonnen hebt?
Zoals bij VI al werd gezegd.. ze hebben gewoon geen leider.quote:
Volgend seizoen van Bommelquote:Op zondag 22 april 2012 15:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals bij VI al werd gezegd.. ze hebben gewoon geen leider.
Kijk hoe ajax was zonder vertonghen.
Dat hoort hij zeker.quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga naar het stadion misschien hoort philip het dan
Zou goed mogelijk zijn, de rest maakt toch geen geluid.quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga naar het stadion misschien hoort philip het dan
jaquote:Op zondag 22 april 2012 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ben je je al aan het voorbereiden op het EK?
2 mei ga ik wel even kijken bij PSV-ADO. Neem een spandoek mee: ''KAMPIOENSCHAP IS NEIT TE KOOP!!!quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou goed mogelijk zijn, de rest maakt toch geen geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |