Waarom zit ie dan niet met een dikke HDTV in zijn studio?quote:Op zondag 22 april 2012 14:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tja, op een 14" scherm kun je het ook niet echt lekker volgen
zit ie ookquote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom zit ie dan niet met een dikke HDTV in zijn studio?
Vraag het hem, Zou mij niet eens verbazen als die ook in de studio zit.quote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom zit ie dan niet met een dikke HDTV in zijn studio?
ff mezelf quoten...quote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef nils7 het volgende:
De nieuwe regel is als je afwijkt je toch op die lijn moet blijven en niet meer terug mag naar de race lijn?
Want?quote:
is al 2 ronden 2.2 seconden, dus nee.quote:
Nu je het zegt... idd, zo klonk het wel jaquote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef THEFXR het volgende:
Alonso praat als Al Pacino in the godfather
Maar nee. Die gaat gewoon een waarschuwing krijgen. Net zoals Lewis er vorig jaar ook 20 heeft gekregen.quote:
die heeft idd wat uit te leggen. Raar!quote:
Kan echter is het nu 2 keer in 1 racequote:Op zondag 22 april 2012 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar nee. Die gaat gewoon een waarschuwing krijgen. Net zoals Lewis er vorig jaar ook 20 heeft gekregen.
dus 1,7 sec nog?quote:
En jouw eigen plan B: RTL+?quote:Op zondag 22 april 2012 14:52 schreef alwaysonhold het volgende:
Olav met zijn plan b. Flikker toch op
ah nog 2,5 rondje en hij kan DRS'en..quote:
d8 softquote:
volgens Mol welquote:
heel goed voor mn manager... mag ook wel na die zeperd van vorige week. Maar voor zoiets ben ik wel weer bang, maargoed dat had ringdingdingding Seplasser Vettel ookquote:Op zondag 22 april 2012 14:56 schreef Eenskijken het volgende:
Kimi die wint.. ik wil niet jinxen maar dat zou WTFBBQAWESOME zijn
quote:Op zondag 22 april 2012 14:57 schreef Sinister-D- het volgende:
En Felipe en Lewis bij elkaarDat kan ook nog leuk worden
1.1squote:
Nee, is alleen bij het uitrijden van de pitsquote:Op zondag 22 april 2012 14:57 schreef Libris het volgende:
Alonso over witte lijn bij de pits ingang? Consequenties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |