SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik werk ze bij elk nieuw topic bij, dat mensen het niet kopiëren daar kan ik niets aan doen.quote:Op zondag 22 april 2012 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Als ik even door mag gaan op de discussie over de topicdelen in de OP:
Moet ie wel worden bijgewerkt anders is het vrij zinloos he.
Amy?quote:Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
Wie is dat kleine meisje bij huidige cast?!
Aysenquote:Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
Wie is dat kleine meisje bij huidige cast?!
Helaas maar 3 seizoenenquote:Op zondag 22 april 2012 13:50 schreef Frey het volgende:
Die 4e generatie was nog geniaal vergeleken bij deze.
Zou je in jouw OP de topicreeks niet meer in sub willen zetten?quote:Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik werk ze bij elk nieuw topic bij, dat mensen het niet kopiëren daar kan ik niets aan doen.
Nou reken daar maar niet op, dit is een seizoen om snel te vergetenquote:Op zondag 22 april 2012 14:10 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil wedden dat iedereen over 5 jaar terugverlangt naar dit seizoen
Tegen die tijd zijn Ludo, Laura en Jef allang uit de serie, en alles draait om Aysen en Bing-Kong.
Vind het wel leuk eigenlijk, en ik ben een klassieke GTST kijkerquote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou reken daar maar niet op, dit is een seizoen om snel te vergeten
Ik vind het echt een bout seizoen, al was de cliff wel ijzersterk, zeker in vergelijking met die bevalling van Sjors..quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk, en ik ben een klassieke GTST kijker
Staat het toch niet meer?quote:Op zondag 22 april 2012 14:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou je in jouw OP de topicreeks niet meer in sub willen zetten?
Beter dan seizoen 20 en het grootste gedeelte van 21, maar nu weer bagger helaas. Ik heb me vermaakt met Frederik van Rossum, de doordraaiende Wiet, de wraak op Maxime en het virus. Het ging een tijdje goed, maar de laatste tijd vind ik het weer niet veel.quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk, en ik ben een klassieke GTST kijker
Homohater.quote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Lucas is nu weer een leuk personage. Hiervoor was het homo dit homo dat en niets anders.
Ik hoop dat je sarcastisch bent... Als ik een homohater was zou ik nu alsnog een enorme hekel hebben aan het personage.quote:
Omdat Edwin eindelijk weg is.quote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Lucas is nu weer een leuk personage. Hiervoor was het homo dit homo dat en niets anders.
Je hebt gelijk.,quote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |