Je baas zal weinig verschil merken, vermoed ik.quote:Op zondag 22 april 2012 16:06 schreef wootahH het volgende:
eerlijk moeten we alles delen? mooi, dan ga ik stoppen met werk
Huilie.quote:Op zondag 22 april 2012 16:06 schreef wootahH het volgende:
Mooi, doe mij z'n telefoonnummer.quote:Op zondag 22 april 2012 16:06 schreef wootahH het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat je het zelfs nog nooit gelezen hebt.quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef Eenskijken het volgende:
het programma van de SP is eng. ik mag hopen dat zij nooit aan de macht komen
Doet men in Amerika op precies dezelfde manier over afgelopen tientalen jaren; vanaf; Clinton (D), Bush (R), Obama(D), Romney (R)quote:Op zondag 22 april 2012 12:35 schreef OverRated het volgende:
Komende verkiezingen ruk naar links, begrotingstekort loopt op. Daarna weer een ruk naar rechts. En dat gaat lekker zo door
Ga een nieuw alhoedje vouwen, gek en hou op met serieuze topics te verkloten met je samenzweringsgeneuzel.quote:Op zondag 22 april 2012 16:32 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Doet men in Amerika op precies dezelfde manier over afgelopen tientalen jaren; vanaf; Clinton (D), Bush (R), Obama(D), Romney (R)
De massa kneden tot een steeds groter geheel. Je ziet hieraan waar men weer mee bezig is, absolute macht in handen proberen te krijgen, en dat betekent imperialisme/heersen over het volk op een dag. Had je kunnen verwachten na zo een lange tijd na de Tweede wereldoorlog. Even niet opletten als volk en je vrijheid en alles ben je zo weer kwijt.
Voor Clinton had de VS toch twee Republikeinen op rij als president.quote:Op zondag 22 april 2012 16:32 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Doet men in Amerika op precies dezelfde manier over afgelopen tientalen jaren; vanaf; Clinton (D), Bush (R), Obama(D), Romney (R)
De massa kneden tot een steeds groter geheel. Je ziet hieraan waar men weer mee bezig is, absolute macht in handen proberen te krijgen, en dat betekent imperialisme/heersen over het volk op een dag. Had je kunnen verwachten na zo een lange tijd na de Tweede wereldoorlog. Even niet opletten als volk en je vrijheid en alles ben je zo weer kwijt.
Zeker wel. Belachelijke voorstellen staan erinquote:Op zondag 22 april 2012 16:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat je het zelfs nog nooit gelezen hebt.
Dat is nogal subjectief.quote:Op zondag 22 april 2012 16:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Zeker wel. Belachelijke voorstellen staan erin
Ik zie er maar 1 dus vertelquote:Op zondag 22 april 2012 16:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Zeker wel. Belachelijke voorstellen staan erin
Ik denk dat Jan Marijnissen al bezig is om zijn medewerkers te leren slikken.quote:Op zondag 22 april 2012 14:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
20% van de kiesgerechtigden dus, als ze 30 zetels zouden hebben.
Dat zijn veel mensen die niks denken te hebben.
Wat zit je nou te liegen man?quote:Op zondag 22 april 2012 16:33 schreef Arolsen het volgende:
Dat links het begrotingstekort laat oplopen zijn pure leugens.
Alleen de kneuzen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:28 schreef Arolsen het volgende:
Eindelijk zien mensen in dat het neoliberalisme gewoon niet deugt
Die lessen leren je dat rechts alleen gaat voor economische vrijheid. De liberale VVD heeft dat wel bewezen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Verplichte lessen politiek inzicht volgen lijkt me beter.
Jij kan zo bij de SP aan de slag.quote:Op zondag 22 april 2012 16:33 schreef Arolsen het volgende:
Er zit een kern van waarheid in. Kijk even in welke periode de tekorten het hoogst opliepen, hoe daar op gereageerd werd, en wie er toen verantwoordelijk waren...quote:
Politieke heropvoeding, nog zo'n fraaie traditie.quote:Op zondag 22 april 2012 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Verplichte lessen politiek inzicht volgen lijkt me beter.
En jij bij de VVD dus wat is je punt?quote:
Wat kan men anders verwachten uit de mond van o.a. de VVD en het CDA? De waarheid?quote:Op zondag 22 april 2012 16:33 schreef Arolsen het volgende:
Is het eigenlijk wel zo dat de begrotingstekorten opliepen onder linkse regeringen? Er is ons ook lang wijsgemaakt dat het importeren van gastarbeiders een linkse hobby was..quote:Op zondag 22 april 2012 12:35 schreef OverRated het volgende:
Komende verkiezingen ruk naar links, begrotingstekort loopt op. Daarna weer een ruk naar rechts. En dat gaat lekker zo door
Welnee.quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel zo dat de begrotingstekorten opliepen onder linkse regeringen? Er is ons ook lang wijsgemaakt dat het importeren van gastarbeiders een linkse hobby was..
Nope. Tekorten waren veelal het grootst onder CDA/VVD invloeden.quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel zo dat de begrotingstekorten opliepen onder linkse regeringen? Er is ons ook lang wijsgemaakt dat het importeren van gastarbeiders een linkse hobby was..
Eerlijk delen betekent ook loon naar werken.quote:Op zondag 22 april 2012 16:06 schreef wootahH het volgende:
Ook onder links zal er bezuinigd moeten worden. Of kies je voor een Griekenland-scenairo?quote:Op zondag 22 april 2012 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel logisch. Rechts bezorgde de bezuinigingen, dus nu hoopt iedereen massaal dat het met links beter zal zijn.
Je bedoelt die coalitie-verkenning van eind 2006 waar het bij voorbaat al duidelijk was dat het CDA geen enkel belangrijk standpunt van de SP serieus zou nemen? Dan zou ik ook in de oppositie blijven zitten, dan kan je meer bereikenquote:Op zondag 22 april 2012 15:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
SP durft toch geen verantwoordelijkheid te nemen, net als de vorige keer. Ze weten dondersgoed dat ze hun geschreeuw nooit waar kunnen maken wanneer ze zouden gaan regeren.
quote:SP, PvdA en PVV, die allen niet per sé willen vasthouden aan een begrotingstekort van 3 procent in 2013, komen uit op 73 zetels en zouden dus de 5 zetels van GroenLinks nodig hebben om een meerderheidskabinet te kunnen vormen.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:28 schreef Hathor het volgende:
Mensen die eerst rechts stemmen en daarna naar links draaien.
*dingdong* probeer doet de deur open; hej naakte en bloedgeile adriana lima en kate upton! wat? jullie willen de komende 2 weken non-stop geweldig hete en vieze seks met me? ok kom er maar in!quote:Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef Ferdo het volgende:
Hoe realistisch is dit scenario trouwens?
[..]
Groenlinks dat SP, PVV, PVDA gaat gedogen ?quote:Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef Ferdo het volgende:
Hoe realistisch is dit scenario trouwens?
[..]
Er zijn genoeg mensen die niet denken in links of rechts en dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op maandag 23 april 2012 06:21 schreef GroenerDanGras het volgende:
Je zult ze de kost geven die niet eens het verschil tussen links en rechts weten.. die geen idee hebben wat de programma's en speerpunten zijn van de verschillende fracties.
De meeste mensen stemmen maar wat..
En daaraan hebben de huidige partijen tot nu toe nog steeds niets gedaan. Ze roepen alleen maar , maar echt de armoedeval uitbannen dat het lonend wordt om te gaan werken is hun ook nog steeds niet gelukt. Het enige wat ze wel lukt is mensen verplicht te laten werken, terwijl die mensen er dan netto op achteruit gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Eerlijk delen betekent ook loon naar werken.
De SP heeft juist enorm te hoop gelopen tegen de armoedeval van indertijd..
nou als men de HRA afschaft en de AOW opschuift dan gaat het wel goedkomenquote:
De EU is ook helemaa niet democratisch gekozen, anders hadden ze nooit bestaanquote:Op zondag 22 april 2012 23:42 schreef PKRChamp het volgende:
Het enige wat goed is aan de SP is hun afkeer van de EU, wat dat betreft zie ik wel kansen in een regering met de SP en de PVV. Dat kan beter uitpakken dan vele mensen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |