Bron?quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef Bendoe het volgende:
De SP iddDe belastingen verhogen, mensen demotiveren te werken, met uitkeringen strooien alsof het niets is. Zo worden we in de armoede gestort.
Het enige wat veranderd als je een linkse partij stemt is dat je een jointje kan kopen zonder big brother tracking systeem maar voor de rest...quote:Op zondag 22 april 2012 12:39 schreef Prego het volgende:
[..]
dit
mensen die denken dat hun favoriete partij wel een verschil gaat maken
20% van de kiesgerechtigden dus, als ze 30 zetels zouden hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 13:00 schreef -Kadesh- het volgende:
Een SP'er is iemand die niks heeft en dat wil delen met andere.
Hier geen probleem vriend, ik ga gewoon niet stemmenquote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef PalmRoyale het volgende:
Het lijkt mij beter als iedereen die in dit topic zelf verzonnen waarheden als feiten presenteert voor de rest van hun leven het kiesrecht wordt ontnomen. Jullie zijn blijkbaar niet in staat om een weloverwogen beslissing te nemen en jullie zullen bij de aankomende verkiezingen gewoon weer precies dezelfde mensen die al tientallen jaren falen weer aan de macht helpen. En waarom? Omdat jullie onderbuik weer begint te borrelen en jullie je gewoon weer als een stel achterlijke sheeple voor het links/rechts karretje laten spannen.
Ik denk niet dat ze daar wakker van liggen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:55 schreef PalmRoyale het volgende:
Stem dan blanco zoals ik al jaren doe. Ik ben al lang opgehouden mijn goedkeuring aan dit systeem te geven.
Dat is wel het rechtvaardigst, ze hebben de crisis tenslotte zelf veroorzaakt.quote:Op zondag 22 april 2012 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De rijken gaan voor de crisis betalen.
En de onderbuikgevoelens blijven komen...quote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef Nobu het volgende:
De SP, de partij die iedereen die zijn eigen broek op kan houden als vijand beschouwt.
Eigen verantwoordelijkheid is vies.quote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef Nobu het volgende:
De SP, de partij die iedereen die zijn eigen broek op kan houden als vijand beschouwt.
't Is natuurlijk wel zo dat een hoop CDA-stemmers dachten te stemmen op een partij die ietsje rechts van het midden stond, en vervolgens geconfronteerd werden met een ministers-team dat zich middenin, tot soms rechts naast, de VVD positioneerden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:28 schreef Hathor het volgende:
Mensen die eerst rechts stemmen en daarna naar links draaien.
Ik het het niet eens zo zeer over het CDA stemvolk, meer over VVD en helemaal over PVV stemmers, het is net een modeverschijnsel, het ene seizoen dit, het volgende weer dat, zit totaal geen gedachte achter.quote:Op zondag 22 april 2012 15:32 schreef mvdejong het volgende:
[..]
't Is natuurlijk wel zo dat een hoop CDA-stemmers dachten te stemmen op een partij die ietsje rechts van het midden stond, en vervolgens geconfronteerd werden met een ministers-team dat zich middenin, tot soms rechts naast, de VVD positioneerden.
De PVV-ers blijken redelijk honkvast. Die hebben dan ook niet al te veel te klagen, Wilders heeft met zijn gedogen een paar leuke punten binnengehaald, en de zaak onderuitgetrokken toen het voor zijn achterban te schadelijk zou worden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik het het niet eens zo zeer over het CDA stemvolk, meer over VVD en helemaal over PVV stemmers, het is net een modeverschijnsel, het ene seizoen dit, het volgende weer dat, zit totaal geen gedachte achter.
Welke 'vorige keer'? Toen de SP ten koste van alles uit de onderhandelingen gehouden moest worden? Die keer bedoel je?quote:Op zondag 22 april 2012 15:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
SP durft toch geen verantwoordelijkheid te nemen, net als de vorige keer. Ze weten dondersgoed dat ze hun geschreeuw nooit waar kunnen maken wanneer ze zouden gaan regeren.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef Nobu het volgende:
Jullie zijn het perfecte voorbeeld van mensen die voor altijd het kiesrecht ontnomen moet worden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid is vies.
Nee, dat is onzin. Verplichte lessen politiek inzicht volgen lijkt me beter.quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het perfecte voorbeeld van mensen die voor altijd het kiesrecht ontnomen moet worden.
Omdat ze een mening hebben over een partij?quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het perfecte voorbeeld van mensen die voor altijd het kiesrecht ontnomen moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |