Cung le is toch die Korean Zombie?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef roepdeman het volgende:
UFC 148 card:
Champ Anderson Silva vs. Chael Sonnen (for middleweight title)
Champ Dominick Cruz vs. Urijah Faber (for bantamweight title)
Rich Franklin vs. Cung Le
Forrest Griffin vs. Tito Ortiz
Michael Bisping vs. Tim Boetsch
Renan Barao vs. Ivan Menjivar
Fabricio Camoes vs. Melvin Guillard
Khabib Nurmagomedov vs. Gleison Tibau
Dong Hyun Kim vs. Demian Maia
Riki Fukuda vs. Constantinos Philippou
Dat is wel een hele dure card aan het worden..
casualquote:
en romy is lekkurrr....quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:56 schreef WammesWaggel het volgende:
http://t.co/A9Wlg7iQ
Morgen live op die site Marloes Coenen, om 02.00 uur las ik
Kost je geen cent.
Joe Rogan podcast met Joey Diaz gekeken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
MOTHERFUCKING COCKSUCKAAAAAAAHHHHSSSSSSSSS
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:59 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Joe Rogan podcast met Joey Diaz gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:52 schreef kevin_ het volgende:
GedownloadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer dat er geen beeld bij zitmaarja.
Na 2 en half uur ofso flipte hij hem helemaal, man wat werd hij woest over die pastramiequote:Op zaterdag 28 april 2012 16:38 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hij was weer goed in vorm! Schitterende vent!
Schitterend is dat! Het ene moment zit ie ontzettend rustig om ineens als een bom te ontploffen. Ik had nog nooit van die gast gehoord totdat ik hem een keertje bij de podcast zag waar hij gelijk begon over 'Susquehanna weed'. Ik was gelijk fan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na 2 en half uur ofso flipte hij hem helemaal, man wat werd hij woest over die pastramieen over Obama die weedshops zou sluiten en mensen hem 'twits' sturen
Het is haar schuld niet dat ze cosmetisch beperkt is. Voor de rest wel genoeg snoepjes gezien hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef Jajong het volgende:
Deze vecht ook vannacht..
MMmmmmmm
[ afbeelding ]
godver man! ik benoem je hierbij tot de "TOKKENSNUIVER" van FOKquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef Jajong het volgende:
Deze vecht ook vannacht..
MMmmmmmm
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |