Alstu.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb Hector Lombard nog nooit zien vechten
Precies hierom haat ik ellebogen op het gezicht.quote:
Ach, beetje bloed moet kunnen, geeft wat meer drama aan het geheel.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies hierom haat ik ellebogen op het gezicht.
Liever minder bloed en een volledig gevecht dan een dokter stoppage.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ach, beetje bloed moet kunnen, geeft wat meer drama aan het geheel.
Kos was niet gemotiveerd voor pierce, hij ziet zichzelf als contenderquote:Op woensdag 25 april 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
6 mei ook wel een leuke card hoor, ben benieuwd naar Pat Barry s Lavar Johson wie er wint.
Denk dat Kos geKO'd wordt, of gewoon decision verliest, hij had al heeeeeel veel moeite met Pierce.
Zal Palhares weer een been mee nemen voor zijn trofee kast?![]()
En NateDiaz vs Jim Miller
![]()
Ik dacht even dat je het over The Greatest had. Voor iedereen die naar die livestream heeft gekeken: Wat een losers zijn jullie!! (ik had ook gekeken als ik thuis was geweestquote:
dus omdat mensen een livestream kijken, zijn het losers? zegt meer iets over jou, denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over The Greatest had. Voor iedereen die naar die livestream heeft gekeken: Wat een losers zijn jullie!! (ik had ook gekeken als ik thuis was geweest![]()
![]()
)
Eindelijk! Lombard verdiende het al langer om tegen top notch guys te vechten, iets wat Bellator hem niet meer kon bieden. Ben benieuwd of hij eerst een can krijgt of een title contender.
Hij maakt een geintje volgens mij.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus omdat mensen een livestream kijken, zijn het losers? zegt meer iets over jou, denk ik
Dat was wel duidelijk tochquote:
nice, eens kijken of zijn terminator arm werkt!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Hooidraad het volgende:
Antonio Rodrigo Nogueira Vs. Cheick Kongo Added To UFC 149
Voormalig title challenger Mark Hominick krijgt $10.000 minder dan debutant Chad Griggs.quote:Main Card
Jon Jones ($400,000 + no win bonus) def. Rashad Evans ($300,000)
Rory MacDonald ($18,000 + $18,000 = $36,000) def. Che Mills ($8,000)
Ben Rothwell ($52,000 + $52,000 = $104,000) def. Brendan Schaub ($14,000)
Michael McDonald ($8,000 + $8,000 = $16,000) def. Miguel Torres ($32,000)
Eddie Yagin ($6,000 + $6,000 = $12,000) def. Mark Hominick ($17,000)
Mark Bocek ($23,000 + $23,000 = $46,000) def. John Alessio ($10,000)
FX Preliminary Card
Travis Browne ($12,000 + $12,000 = $24,000) def. Chad Griggs ($27,000)
Matt Brown ($18,000 + $18,000 = $36,000) def. Stephen Thompson ($8,000)
Anthony Njokuani ($12,000 + $12,000 = $24,000) def. John Makdessi ($12,000)
Mac Danzig ($27,000 + $27,000 = $54,000) def. Efrain Escudero ($10,000)
Facebook Preliminary Card
Chris Clements ($6,000 + $6,000 = $12,000) def. Keith Wisniewski ($10,000)
Marcus Brimage ($8,000 + $8,000 = $16,000) def. Maximo Blanco ($13,000)
er zijn 30 vechters die een PPV deal hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef Hooidraad het volgende:
De salarissen zijn niet riant te noemen voor sommigen:
[..]
Voormalig title challenger Mark Hominick krijgt $10.000 minder dan debutant Chad Griggs.
En Schaub krijgt voor zijn 7de UFC-fight maar $14.000![]()
Ik weet, er is nog sponsorgeld en locker room bonusses. Maar hiervan moeten ze hun manager en team ook weer van betalen. Ik vind het nogal oneerlijk verdeeld.
Ik vind dat ze contracten hebben getekend en ze dus niet moeten zeikenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef Hooidraad het volgende:
De salarissen zijn niet riant te noemen voor sommigen:
[..]
Voormalig title challenger Mark Hominick krijgt $10.000 minder dan debutant Chad Griggs.
En Schaub krijgt voor zijn 7de UFC-fight maar $14.000![]()
Ik weet, er is nog sponsorgeld en locker room bonusses. Maar hiervan moeten ze hun manager en team ook weer van betalen. Ik vind het nogal oneerlijk verdeeld.
Nou nee.quote:
quote:Jon Jones might be the greatest light heavyweight of all time. In fact, if you're asking me what I think, I'd say that considering who he's beaten over the past 12 months and how he's beaten them, there can be no question that Jones is the best the division has ever seen. I don't need fancy-pants math to tell me what I already know in my gut.
Until Jones came along, Chuck Liddell was considered the best UFC light heavyweight champion of all time, knocking fools out left and right and striking fear deep into the hearts of every other fighter in the division. He was viewed like a Mike Tyson in his prime, the kind of fighter you expected to finish his opponent in violent fashion, and he delivered.
These days, Jones is the fighter to fear and the guy ruling the division with an iron fist. So it makes sense, then, that Liddell wouldn't want to come out his UFC-mandated retirement unless it was for a title fight with the champ.
"The only thing that would make me even think about coming back is if they gave me a shot at the title," Liddell told UFC Tonight. "I don't want come back as a sideshow, you know? It's just one of those things. It's not something I want to do."
I guess that officially puts the kibosh on any potential rumors of Liddell looking to return to the Octagon, because there's no way he'd be anywhere close to a title fight if he decided to step back in the cage. Not that Dana White would allow his good friend to further risk his health by fighting again, anyway.
But you can help but wonder how a prime Liddell would fare against Jones, can you? Perhaps Jones would run through Liddell like he has so many other former champions. But maybe not. Maybe Liddell would wade through that gargantuan reach, get in the pocket and blast Jones on the chin.
Stranger things have happened.
GSP klonk echt voor geen meter en bij JDS heb ik niet iedere halve zin for sure gehoordquote:Op donderdag 26 april 2012 18:34 schreef McNulty het volgende:
GSP en JDS waren on point. Rampage gedeeltelijk. Zeikerd.
of 'man'quote:Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
GSP klonk echt voor geen meter en bij JDS heb ik niet iedere halve zin for sure gehoord
Doet mij denken aan een tweet van fronrowbrian. Hij zei dat geen enkele vechter echt met pensioen gaat, zodra hen een juist aanbod wordt gedaan staan ze zo weer in de kooi/ring.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dus... Denk dat Chuck echt een paar klappen teveel heeft gehad... Denk dat het nog geen 2 minuten zou duren.
[..]
En bij Cees geen "basically" in elke zin.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
GSP klonk echt voor geen meter en bij JDS heb ik niet iedere halve zin for sure gehoord
Fail.quote:
en wij vonden er geen kut aanquote:
hahaha die Anderson Silva op het einde. Zitten zeker paar goede tussen, zoals Sonnen, GSP, Bisping, rampage.quote:
Nicequote:
W00T ook die Nate Diaz?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fail.
Hij heeft de stemmen gewoon niet, manier van praten en kenmerken in hun spraak heeft hij 'redelijk'.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en wij vonden er geen kut aan
[ afbeelding ]
Heb je zijn naam zelf uitgetypt of gecopy-paste? :p Ik tel trouwens wat meer former champsquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
Tibau vs Nurmagomedov lijkt me tof
Main card is nice, 2 title fights en 2 former champs die binnenkort met pensioen gaan (trilogy)
De hype is inmiddels wel flink afgekoeld, 7 decisions op rij.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef Fenomeno het volgende:
Ben benieuwd welke Maia de kooi instapt, mundial Maia of K1 Maia.
Ik ging helemaal strak bij dat toetertjequote:
Ik ook, kende dat filmpje nog nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ging helemaal strak bij dat toetertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |