quote:Op zondag 22 april 2012 11:27 schreef LaPeach het volgende:
Hoeft ook niet, als je maar rekening met ons houd
Ahhh nou dan vind ik je nog extra lieffquote:
Tot zo bellequote:Op zondag 22 april 2012 11:31 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat even douchen, aankleden en de was aanzetten
Tot zo!
Koffie drinken bij mijquote:Op zondag 22 april 2012 11:34 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach aan het verzinnen is wat te gaan doen vandaag
*kleedt kinderen aan en parkeert Geert in de buggy.quote:
Koffie stond al klaar begreep ikquote:Op zondag 22 april 2012 11:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
*kleedt kinderen aan en parkeert Geert in de buggy.
Hoelaat zijn we welkom
Mooi. * Rucky schoenen aantrekt.quote:
Mijn douche is vrij!quote:Op zondag 22 april 2012 12:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgenik wil douchenn!!! Maar met 4 dames in huis is dat ding natuurlijk bezet!
quote:Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
Ik sta de huisman uit te hangen....
Strijken
Die is inmiddels al koud hoorquote:
Hmm lekker! Kaas & komkommer erbijquote:Op zondag 22 april 2012 13:19 schreef Rucky het volgende:
Bier vind ik ook niet erg.
Plakje worst en chips erbij.![]()
2 zielen 1 gedachtequote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef LaPeach het volgende:
Doe dan voor belle en mij maar een Jillz
*edit* belle was me voor
quote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hmm lekker! Kaas & komkommer erbijen Jillz
Dat noem ik nog eens een goeie instellingquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 13:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens een goeie instelling![]()
Daar scoor je punten mee![]()
quote:
Ga je daar doen?quote:Op zondag 22 april 2012 13:32 schreef Merlijn het volgende:
Ik denk dat ik zometeen maar eens naar Roosendaal rij...
quote:Op zondag 22 april 2012 13:29 schreef Rucky het volgende:
[..]Moet ik zeker ook maar gelijk even het avondeten regelen.
Ik heb een nieuw pak voor werk en aankomende bruiloft.quote:
Zeg maar waar je zin in hebt dan neem ik dat wel mee uit de super mocht ik het niet in huis hebben.quote:
Uhm.. Burritosquote:Op zondag 22 april 2012 13:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg maar waar je zin in hebt dan neem ik dat wel mee uit de super mocht ik het niet in huis hebben.
![]()
Oee dat willen we dan wel zien vanavond natuurlijk dat pak met jou erinquote:Op zondag 22 april 2012 13:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw pak voor werk en aankomende bruiloft.
Ohh dat is eigenlijk best lekkerquote:
Vanavond?? heb ik iets gemist?quote:Op zondag 22 april 2012 14:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oee dat willen we dan wel zien vanavond natuurlijk dat pak met jou erin
Echt, hier super mooi weer!! Zonnetje wel wat wolken maar de zon wintquote:Op zondag 22 april 2012 14:08 schreef LaPeach het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent pijpenstelen![]()
[..]
Ohh dat is eigenlijk best lekker
[..]
Vanavond?? heb ik iets gemist?![]()
Ahh toe.. mag ik ook komen kijken??![]()
Ja komt hier weer met bakken uit de hemel zettenquote:Op zondag 22 april 2012 14:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Echt, hier super mooi weer!! Zonnetje wel wat wolken maar de zon wint
Dat ie z'n pak ff moet komen showen op 't forum natuurlijk!
Geen spatje te zien hier.quote:Op zondag 22 april 2012 14:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja komt hier weer met bakken uit de hemel zetten![]()
Ohh ja nee vind ik ook hoor, showen.. showen
Owquote:Op zondag 22 april 2012 14:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]
JK is op zandvoort toch??
* LaPeach mist JK ook
Ik zit net op buienradar te kijken en daar is het idd goed losgebarsten.quote:
Pas maar opquote:Op zondag 22 april 2012 14:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit net op buienradar te kijken en daar is het idd goed losgebarsten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 april 2012 14:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Pas maar opheb hem jullie kant opgestuurd
Kom jij hier heen dan, hier is het al weer aan het opklarenquote:
Ik zit toch binnen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Pas maar opheb hem jullie kant opgestuurd
Kan nietquote:Op zondag 22 april 2012 14:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Kom jij hier heen dan, hier is het al weer aan het opklaren
ahh nou dan laat ik hem wel droog boven jou kant..quote:Op zondag 22 april 2012 14:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Kan nietheb strakkies verjaardag van mijn oma
Mijn ah.nl accountquote:Op zondag 22 april 2012 14:19 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan moet hij er toch nog heen, en weer terug
hmm nou vooruit voor deze ene keerquote:Op zondag 22 april 2012 14:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn ah.nl account![]()
En hier schijnt de zon lekker.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ahh nou dan laat ik hem wel droog boven jou kant..![]()
en gefeliciteerd met je oma
handigquote:Op zondag 22 april 2012 14:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn ah.nl account![]()
En hier schijnt de zon lekker.
Jep, gefeliciteerd met de verjaardag van je oma.quote:Op zondag 22 april 2012 14:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]lief
Dank je wel
Kan ik de was toch buiten ophangen![]()
Je vraagt een dame niet naar haar leeftijd.quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef belle1608 het volgende:
@LaPeach, mag ik vragen hoe oud jij bent? of heb ik dat ergens gemist
Haha als mededame mag dat wel tochquote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je vraagt een dame niet naar haar leeftijd.![]()
Ik denk dat je dat al ergens gemist hebquote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef belle1608 het volgende:
@LaPeach, mag ik vragen hoe oud jij bent? of heb ik dat ergens gemist
Een dame mag dat aan een dame vragenquote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je vraagt een dame niet naar haar leeftijd.![]()
Wow dan ben ik echt de jongste hahaquote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat al ergens gemist hebben 28
[..]
Een dame mag dat aan een dame vragen
nou enquote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wow dan ben ik echt de jongste haha
Ben het wel gewend de jongste te zijnquote:Op zondag 22 april 2012 14:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nou engezellig toch
![]()
Of durf je niet tussen het ouwe grut
de jongste en de gezelligstequote:Op zondag 22 april 2012 14:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ben het wel gewend de jongste te zijn![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef LaPeach het volgende:
[..]
de jongste en de gezelligste![]()
denk ik zomaar
trouwens voel mezelf ook nog best jong hoor... soms![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 14:36 schreef LaPeach het volgende:
Je bent zo oud of zo jong als dat je je voelt
* belle1608 is juffie en vind dat heel herkenbaarquote:Op zondag 22 april 2012 14:43 schreef LaPeach het volgende:
Elmo is qute!!![]()
Ik werkte aantal jaar geleden op een kinderdagverblijf, en werd er mee om de oren gegooid![]()
Ja van groep 2 was het he??quote:Op zondag 22 april 2012 14:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 is juffie en vind dat heel herkenbaar
Van de week, keken we naar Koekeloere op video, daarna kwam tik tak, al die kids: nee bah. Had hem ff aan laten staan, zaten ze allemaal fanatiek mee te doen hahaquote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja van groep 2 was het he??![]()
Jaa is zoo leuk als die kleintjes gaan lopen vertellen over elmo
Hahaha ja geweldig is datquote:Op zondag 22 april 2012 14:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Van de week, keken we naar Koekeloere op video, daarna kwam tik tak, al die kids: nee bah. Had hem ff aan laten staan, zaten ze allemaal fanatiek mee te doen haha
O ja, ik reken nog altijd in klassen.quote:
Groep 1 = 4-5 jaarquote:Op zondag 22 april 2012 14:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
O ja, ik reken nog altijd in klassen.
Ik ben jarenlang jeugdleiding geweest en daar heb ik veel plezier in gehad.
Ja juf, ik weet het weer.quote:Op zondag 22 april 2012 15:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Groep 1 = 4-5 jaar
Groep 2 = 5-6 jaar
Groep 3 = klas 1 = 6-7 jaar
Groep 4 = klas 2 = 7-8 jaar
Groep 5 = klas 3 = 8-9 jaar
Groep 6 = klas 4 = 9-10 jaar
Groep 7 = klas 5 = 10-11 jaar
Groep 8 = klas 6 = 11-12 jaar
Jij ook nog een fijne verjaardag van je oma.quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef belle1608 het volgende:
Ik ga er vandoor! Verjaardag van oma & daarna naar koor, misschien dat ik tussendoor nog ff kom
Fijne dag nog all!!
Ik denk dat ik de komende tijd flink moet bijklussenquote:Op zondag 22 april 2012 16:11 schreef Rucky het volgende:
Een goed pak kost wat maar je hebt er ook we weer wat aan.![]()
* Rucky paracetamolletje aan Merlijns bankrekening geeft.
Kost je veel te veel geld Ruckyquote:Op zondag 22 april 2012 16:17 schreef Rucky het volgende:
Ik denk dat het door sommige wel gewaardeerd wordt als je een foto met alleen je hemd maakt.
En als je wilt bijklussen dan heb ik hier nog wel het één en ander liggen.
Geld vragen is hier niet toegestaan.quote:Op zondag 22 april 2012 16:20 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Bescheiden tasje.
[..]
Kost je veel te veel geld Rucky![]()
19 cent per kilometer en je hoeft niet via de afsluitdijk naar me toe te komen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:44 schreef Merlijn het volgende:
Is dat inclusief of exclusief voorrijkosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ergste is nog, zij kan haar bed vanavond in.. ik nog niet. Er staat nog allemaal meuk van haar in mijn kamer
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Der is geen klus bij jouw geweest zonder spierpijn.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 17:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der is geen klus bij jouw geweest zonder spierpijn.
Behalve die ene keer maar toen moest ik mijn wekker voor zaterdagochtend vroeg aanzetten.quote:
Zeker en ik ken hem in meerdere uitvoeringen.quote:
Ja klopt ik ook.. maar blijft mooiquote:Op zondag 22 april 2012 18:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker en ik ken hem in meerdere uitvoeringen.
Succes met je gesprek.quote:Op zondag 22 april 2012 19:16 schreef vannelle het volgende:
Blergh..... ik heb internet uit, en nu?
Morgen sollicitatiegesprek trouwens, ik hoop dat het wat wordt.
Huidige werkgever komt me echt mijlenver de strot uit......
Met jou is het ook uitstekend afgelopen idd.quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
Ik zat ineens ook zonder werk en uiteindelijk heb ik een goede nieuwe baan gevonden. Dat koste een tijdje en ik moest er voor verhuizen.
Thanks!quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef LaPeach het volgende:
Oh spannend vannelle! idd gwn jezelf van je beste kant laten zien, en laten blijken dat je het heel graag wilt, dan heb jij er iig alles aan gedaan en is het aan hun![]()
succes met je gesprek
dit dus.quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef Merlijn het volgende:
Ik weet dat je mensen niets slechts mag toewensen, maar vanavond heb ik daar echt even behoefte aan...
Watskeburt?quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef Merlijn het volgende:
Ik weet dat je mensen niets slechts mag toewensen, maar vanavond heb ik daar echt even behoefte aan...
Weet ie al en toch krijg ik een gesprek dus heel negatief is dat niet.quote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef Rucky het volgende:
Dat je wilt/bezig bent met bijscholen zou ik in je gesprek zeker aangeven.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef Merlijn het volgende:
Je kan ze vertellen dat je met dat diploma bezig bent of wil beginnen, weet niet of je daar inmiddels al mee begonnen was, kunnen hun aangeven hoe of wat..quote:Op zondag 22 april 2012 19:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks!
Psies, meer kan ik niet doen.
Er is alleen 1 grote onzekerheid en dat is dat ik nog 1 diploma mis en ik niet weet hoe lang zij bereid zijn om te wachten.
Is een cursus van 5 dagen dus dat valt wel mee maar die starten niet elke week......
Zelfstudie is een optie, heb ik vaker zo gedaan.
Ach, ik hoor het morgen wel.
Hoe laat heb je je gesprek? dan weet ik tenminste een goede reden om op mijn duim te zuigen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet ie al en toch krijg ik een gesprek dus heel negatief is dat niet.
Eet smakelijk...quote:
Laat ik ook maar eens naar de keuken lopen.quote:
Haiiquote:Op zondag 22 april 2012 20:23 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis..
Zo effe de foto's van vandaag op de pc zetten
Hi!quote:
Op fb een limiet?? nee volgens mij nietquote:Op zondag 22 april 2012 20:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hi!
Ja, ik heb veel moois gezien.. Op zich vond ik de organisatie niet geweldig, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben héél veel mazzel gehad met het weer. Zal zo evt. even wat fotootjes posten.. De rest zet ik wel op Facebook, weet niet of daar een limiet op zit
Heej! Ik heb jou volgens mij helegaar niet in mijn feestboek??quote:Op zondag 22 april 2012 20:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hi!
Ja, ik heb veel moois gezien.. Op zich vond ik de organisatie niet geweldig, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben héél veel mazzel gehad met het weer. Zal zo evt. even wat fotootjes posten.. De rest zet ik wel op Facebook, weet niet of daar een limiet op zit
En jou ook niequote:Op zondag 22 april 2012 20:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Op fb een limiet?? nee volgens mij nietik zie ze daar wel verschijnen dan..
Maar fijn dat je het naar je zin gehad hebt en lekker mazzel met het weer
Neuh, ik ben ook niet zo heel actief met FB. Althans.. ik hoef niet zo nodig een gigantische lijst te hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heej! Ik heb jou volgens mij helegaar niet in mijn feestboek??
[..]
En jou ook nie
Ja maar ik wil ook foto's zienquote:Op zondag 22 april 2012 20:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben ook niet zo heel actief met FB. Althans.. ik hoef niet zo nodig een gigantische lijst te hebben![]()
We hebben Fok toch?
Hij wil mij niequote:
* LaPeach Pakt er nog een doos kleenex bij en geeft hem aan Irethquote:Op zondag 22 april 2012 20:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij wil mij nie
* Ireth snuit luidruchtig haar neus in een tissieu en laat dramatisch tissieu op de grond vallen....
Is er wat anders dan.quote:Op zondag 22 april 2012 20:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben ook niet zo heel actief met FB. Althans.. ik hoef niet zo nodig een gigantische lijst te hebben![]()
We hebben Fok toch?
Ik heb het vriendschapsverzoek al geannuleerd.quote:Op zondag 22 april 2012 20:49 schreef JK1982 het volgende:
Sorry dames.. ik ben gewoon iemand die niet iedereen in z'n facebook gooit.
Niet met collega's, niet met bekenden en ook niet met Fok!kers
No hard feelings..
Biertje om het weekend af te sluiten.quote:Op zondag 22 april 2012 20:49 schreef JK1982 het volgende:
Sorry dames.. ik ben gewoon iemand die niet iedereen in z'n facebook gooit.
Niet met collega's, niet met bekenden en ook niet met Fok!kers
No hard feelings..
quote:Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het vriendschapsverzoek al geannuleerd.
Lekkâh!quote:
Ik heb je geaccepteerd hoorquote:Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het vriendschapsverzoek al geannuleerd.
Hebben wij vandeweek al een afspraak dan?quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb je geaccepteerd hoor![]()
JK gooi ik van de week wel ff over de knie
en je hebt mij net toegevoegd? of was jij dat niet?quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb je geaccepteerd hoor![]()
JK gooi ik van de week wel ff over de knie
quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben wij vandeweek al een afspraak dan?
Yep dat was ikquote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
en je hebt mij net toegevoegd? of was jij dat niet?
quote:
Het wordt nog rustig hier.quote:
Proest, ik ben niet gauw stil maar het is je gelukt.quote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee hoor, jij krijgt je liefde hier wel
quote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Proest, ik ben niet gauw stil maar het is je gelukt.
Meestal houd ik wijselijk mijn mond.quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Toch verbaasd het me, dat je toch stil te krijgen bent![]()
Nog getailleerder?quote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef DJMO het volgende:
je broek is te lang, en het jasje mag wat getailleerder
Bóóóring!quote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef DJMO het volgende:
oh en trek voortaan zwarte schoenen aan ipv bruine
Lekker belangrijk als je je jasje dichtknoopt.quote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bóóóring!
D'r hoort ook een bruine riem bij trouwens..
Ja, da's waar.. zolang ik jasje dichthou kunnen schoenen best zwartquote:Op zondag 22 april 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als je je jasje dichtknoopt.
Waar blijft jou pak die je vandaag zou halen?quote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef Merlijn het volgende:
Is er een hele pakkendiscussie uitgebroken hier?
Mijn pak is helaas nog even bij de kleermaker. Was wat lang aan 1 kantquote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Waar blijft jou pak die je vandaag zou halen?
Die willen we natuurlijk wel zien jaquote:Op zondag 22 april 2012 21:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn pak is helaas nog even bij de kleermaker. Was wat lang aan 1 kantIk heb eventueel wel de hemden voor je?
Mag ik dat doen als ik het pak ook heb? Wil nog een beetje weekendgevoel houden...quote:Op zondag 22 april 2012 21:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Die willen we natuurlijk wel zien ja![]()
aan wel te verstaan
Ja nou vooruit, met pak is het waarscheinlijk beterquote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mag ik dat doen als ik het pak ook heb? Wil nog een beetje weekendgevoel houden...
Ik mag het hopenquote:Op zondag 22 april 2012 21:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja nou vooruit, met pak is het waarscheinlijk beter
Vast wel hoor, mannen in pakken zijn over het algemeenquote:
Super foto's!!quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
Foto van vanmiddag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:
Ook thanks!quote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
snelle berwerking in paint shop
Zo staat hij nu :quote:Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ook thanks!
Ik probeerde het even in Paint, maar dat ging niet helemaal lekker geloof ik
Regen, regen en nog eens regen...quote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
Eens kijken wat de komende week weer brengt...
n hoop werk, weinig vrije tijd en baggerweer... gelukkig is er de SC om wat vrolijke noten aan de week toe te voegenquote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
Een wekker, daar begint het mee bij mij.quote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
Daar slaap ik toch doorheenquote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een wekker, daar begint het mee bij mij.
wat is je telefoonnummer? dan bel ik je wel wakkerquote:
LOL... ga nou niet de vermoorde onschuld spelen, dat nummer weet jequote:Op zondag 22 april 2012 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat is je telefoonnummer? dan bel ik je wel wakker(vanaf half zes ben ik zelf wakker)
quote:Op zondag 22 april 2012 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat is je telefoonnummer? dan bel ik je wel wakker(vanaf half zes ben ik zelf wakker)
Ach, het is de gsm maar... die staat toch beneden in het dockquote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
* LaPeach noteerd geen telefoon nr aan DJMO geven
![]()
2,5d? Lucky bastard....quote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef maffemuts het volgende:
[..]
n hoop werk, weinig vrije tijd en baggerweer... gelukkig is er de SC om wat vrolijke noten aan de week toe te voegen
(hier gelukkig kort weekje van 2,5 dag! )
ehmm even iets rechtzetten. Ik had het hier over je huisnr. Je mobiel zet je 's nachts uit heb je me verteldquote:Op zondag 22 april 2012 22:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
LOL... ga nou niet de vermoorde onschuld spelen, dat nummer weet je
Uit heb ik nooit gezegd. Mijn gsm gaat zelden uit. Thuisnummer is prive, en dat blijft het ook.quote:Op zondag 22 april 2012 22:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
ehmm even iets rechtzetten. Ik had het hier over je huisnr. Je mobiel zet je 's nachts uit heb je me verteld
Leef je uit. Staat op stilquote:Op zondag 22 april 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
ik bereik je nog sneller via FOK! of facebook of Whats app als ik je echt nodig heb dan via je huis nr, dus die heb ik helemaal niet nodig![]()
ik bel morgen vanaf zes uur elke vijf minuten je gsm tot je opneemt![]()
moet je nou op tijd wakker zijn of nietquote:
Nee, heb ik dat ergens gezegd dan?quote:
*zuchtquote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, heb ik dat ergens gezegd dan?
bukt voor overvliegende spullen
takes one to know one...quote:
Ah ik bedoelde er niets meequote:
meisjes plagen ....quote:Op zondag 22 april 2012 22:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ah ik bedoelde er niets meeDJMo pest net zo hard terug
Zie je? Wasn't me...quote:
*kietelt merlijn in z'n zijquote:
Lekker makkelijk!quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef LaPeach het volgende:
Ik heb niks gezegd![]()
* LaPeach laat de weg vrij voor DJMO
* Merlijn DJMO route uitstippelt en weer de weg op stuurt!quote:
Da's makkelijk!quote:
er zijn grenzenquote:Op zondag 22 april 2012 22:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's makkelijk!
hopelijk niet TE makkelijk....
Gelukkig.... * pfieuw...quote:
Moet wel leuk blijven he?quote:
*stopt met lezen en propt een ritalin in je snufferdquote:
ik ben geen vriendjequote:*Yska stormt topic binnen*
Hallo vriendjes!!
M wil wel in 1 van die waggies rijden JK
Ennnee doet iedereen hier wel lief en schattig, poehee
Trusten mop!quote:
Ik ben al blij met een waggie die überhaupt rijdt..quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaa!
*Yska stormt topic binnen*
Hallo vriendjes!!
M wil wel in 1 van die waggies rijden JK
Ennnee doet iedereen hier wel lief en schattig, poehee
Nog een leuke 9-5 gezien ?quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een waggie die überhaupt rijdt..
quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een waggie die überhaupt rijdt..
Haaaai vriendinnetjeeeequote:Op zondag 22 april 2012 22:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
*stopt met lezen en propt een ritalin in je snufferd
[..]
ik ben geen vriendjewel een vriendinnetje
Mwoah, dromen...quote:
Zeg dat maar niet te hard, ik rij 750km in de week..quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
T is dat je niet in de buurt woont anders had je die van mij mogen lenen
Mag nu toch niet rijden
Is dat alles?quote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, dromen...
[..]
Zeg dat maar niet te hard, ik rij 750km in de week..
quote:
Voor in een geleende auto vind ik dat best veelquote:
Wel lief aangeboden trouwens..quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
T is dat je niet in de buurt woont anders had je die van mij mogen lenen
Mag nu toch niet rijden
Dat is waar. Gelukkig valt het bij mij nu ook wel mee. In drie maanden 7500 km. Ik had bij mijn oude baan al op 14k moeten zittenquote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor in een geleende auto vind ik dat best veel
En dan heb ik het alleen over woon-werkverkeer..
En je hebt natuurlijk altijd baas-boven-baas
hooo!quote:Op zondag 22 april 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik hoor al een nieuwe topictitel aankomen :p k zie het morgenochtend wel, nu lekker slapen. Snurk!
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 april 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik hoor al een nieuwe topictitel aankomen :p k zie het morgenochtend wel, nu lekker slapen. Snurk!
Weet ik nog niet....quote:
Ik neig ernaar om je te geloven....quote:
Ga je dan extra je best doen ?quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ach je zult snel een oordeel kunnen vellen
Dan ga jij weer klagen dat ik stil benquote:Op zondag 22 april 2012 23:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, gewoon graag jezelf zijn allemaal hè..
Ben je gek??quote:
Dit dusquote:Op zondag 22 april 2012 23:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, gewoon graag jezelf zijn allemaal hè..
Liever stil dan dat je wéér naakt op de tafel gaat dansen..quote:Op zondag 22 april 2012 23:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan ga jij weer klagen dat ik stil ben
Crap.... Heb je nou nog niet geleerd: What happens on a meet, stays on a meet?quote:Op zondag 22 april 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Liever stil dan dat je wéér naakt op de tafel gaat dansen..
quote:Op zondag 22 april 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Liever stil dan dat je wéér naakt op de tafel gaat dansen..
Heu... je krijgt zo wel een heel verkeerd beeld van me....quote:Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
* LaPeach zich afvraagt of ik er wel goed aan doet met de dd
Oh well.. je leeft maar 1x
Whoops!quote:Op zondag 22 april 2012 23:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Crap.... Heb je nou nog niet geleerd: What happens on a meet, stays on a meet?
* JK1982 mompelt iets over stille wateren..quote:Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
* LaPeach zich afvraagt of ik er wel goed aan doet met de dd
Oh well.. je leeft maar 1x
Ach welneequote:Op zondag 22 april 2012 23:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heu... je krijgt zo wel een heel verkeerd beeld van me....
Ey sssst...quote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Whoops!
[..]
* JK1982 mompelt iets over stille wateren..
Maar wel makkelijkquote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ach welnee![]()
Ben niet zo bevooroordeeld
Nee, want ik ben ergens best lief en zou niet durven...quote:Op zondag 22 april 2012 23:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat dan weer welmaar TE weg gelaten he
Dit gaat effe langs me heen geloof ik..quote:Op zondag 22 april 2012 23:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]Doe maar niet zo... Jij gaat gwn op de grond hoor
Forget itquote:Op zondag 22 april 2012 23:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dit gaat effe langs me heen geloof ik..
Is goed..quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 april 2012 23:40 schreef Merlijn het volgende:
Controller weer aan de kant, huis in Lockdown.... Welterusten allemaal en ik zie wel wie er op de slaapbank, op het logeerbed en naast mij ligt vannacht...
*dumpt Jan naast Merlijn en gaat zelf met Geert op het logeerbed liggen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:40 schreef Merlijn het volgende:
Controller weer aan de kant, huis in Lockdown.... Welterusten allemaal en ik zie wel wie er op de slaapbank, op het logeerbed en naast mij ligt vannacht...
quote:Op zondag 22 april 2012 23:40 schreef Merlijn het volgende:
Ik ook.. in m'n eigen bedje danquote:Op zondag 22 april 2012 23:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]Truste Merlijn
Ik blijf wel hier in me bedje liggen, volgende keer nieuwe kans
quote:
Had dat maar bij mij gedaan. Ik had al een half uur op mijn werk willen zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
ik bereik je nog sneller via FOK! of facebook of Whats app als ik je echt nodig heb dan via je huis nr, dus die heb ik helemaal niet nodig![]()
ik bel morgen vanaf zes uur elke vijf minuten je gsm tot je opneemt![]()
had je even een seintje moeten gevenquote:Op maandag 23 april 2012 07:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had dat maar bij mij gedaan. Ik had al een half uur op mijn werk willen zijn.
Dan werk ik maar wat langer door vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |