Nee, liefst nog iets eraf, want dan kun je nog een keertje.quote:Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En als ze vraagt of je tevreden bent met je kapsel zeg je natuurlijk gewoon ja
vaste klanten kan je leren herkennen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoezo wrong? Ik heb zelf bij grote winkels gewerkt en als ik van al die klanten moet onthouden wat hun smaak is, zou ik gek worden. Wanneer ik een vrouw de weg wees voor bijvoorbeeld bakspullen, ging ik de volgende week niet gelijk die vrouw aankaarten met producten die ze misschien ook zou kunnen proberen. Zoiets werkt alleen in kleine winkels, omdat je de klanten veel beter kent.
Flashy queen.quote:
Waarom zou je?quote:Op zondag 22 april 2012 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
vaste klanten kan je leren herkennen.
Daar ben ik het helemaal met je eens, maar dat is toch wel anders dan alle klanten echt persoonlijk advies geven, omdat je ze goed kent.quote:Op zondag 22 april 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoeft ook niet wat jij zegt. Maar wel gewoon serieus nemen van klanten als ze vragen hebben.
Omdat persoonlijke binding handig kan zijn?quote:
Wat zei je?quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef kree het volgende:
Ik had een keer een lekkere jonge meid die boog over me heen om wat te pakken bij de kapper.
Twee tietjes in me nek
quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef kree het volgende:
Ik had een keer een lekkere jonge meid die boog over me heen om wat te pakken bij de kapper.
Twee tietjes in me nek
Ik las Twi-tjesquote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef kree het volgende:
Twee tietjes in me nek
Besteld, maar bestelling fout gegaan. Dus nu krijg ik over 5 dagen mn geld terug en kan ik ze overnieuw bestellen. Maar twijfel of ik dat wel doe, want ze schijnen ook klein te vallen en je moet dus eigenlijk een maat groter bestellen. Maar mijn maat is de grootste die ze hebben.quote:
Voor een bijbaantje????quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat persoonlijke binding handig kan zijn?
Zitten hier dan echt alleen maar autisten?
True. Slijter vraagt gelijk of ik die ene whiskey wilquote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal met je eens, maar dat is toch wel anders dan alle klanten echt persoonlijk advies geven, omdat je ze goed kent.
Ja, voor een "bij"baantje ja.quote:
Omdat klanten dan ook terugkomen hequote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon laten staan die trashy schoenen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Besteld, maar bestelling fout gegaan. Dus nu krijg ik over 5 dagen mn geld terug en kan ik ze overnieuw bestellen. Maar twijfel of ik dat wel doe, want ze schijnen ook klein te vallen en je moet dus eigenlijk een maat groter bestellen. Maar mijn maat is de grootste die ze hebben.
Juist.quote:Op zondag 22 april 2012 00:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat klanten dan ook terugkomen he
Logisch is het wel. Als die persoon mij een goed gevoel geeft wil ik best eens een beetje meer betalen.
G
Wing man dan?quote:Op zondag 22 april 2012 00:26 schreef twi het volgende:
Ik wil kree niet teveel teleurstellen, maar ik zal niet zo snel in z'n nek hangen.
juist.., zelf voor een bijban wil je toch gewoon je werk goed doen..?quote:Op zondag 22 april 2012 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, voor een "bij"baantje ja.
Hoe zou het voor de klant zijn, denk je?
Heb jij tietjes dan?quote:Op zondag 22 april 2012 00:26 schreef twi het volgende:
Ik wil kree niet teveel teleurstellen, maar ik zal niet zo snel in z'n nek hangen.
Maar ik ben verliefd geworden op die schoenen en ik heb ondertussen al achterlijk veel pumps gezien en vind ze allemaal niet zo mooi als die. Of ze zijn meer dan 400 euro.quote:Op zondag 22 april 2012 00:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gewoon laten staan die trashy schoenen.
Ik ben volgens mij de enige die rondloopt in mijn bedrijf en vraagt wat mensen aan het doen zijn (en dan doorvragen). De mensen (zelf veelal getooid met koptelefoon uiteraard) vragen me vaak waarom ik zoveel rondloop door het gebouw (ze vinden het nutteloos) maar tegelijkertijd vragen ze zich af waarom ik van iedereen weet wat ze doen en waarom ik zo snel allerlei kennis oppik.quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Door vrolijke kassameisjes geholpen worden heb ik liever dan de zoveelste ongeinspireerde puber waar de problemen van het gezicht spatten.quote:Op zondag 22 april 2012 00:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist.., zelf voor een bijban wil je toch gewoon je werk goed doen..?
Ach, toen ik nog bij de post werkte, ging ik altijd bij een aantal winkels naar binnen om even een praatje te maken. Een kleine moeite wat wel gewaardeerd wordt.quote:
Wij zouden goeie collega's zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 00:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die rondloopt in mijn bedrijf en vraagt wat mensen aan het doen zijn (en dan doorvragen). De mensen (zelf veelal getooid met koptelefoon uiteraard) vragen me vaak waarom ik zoveel rondloop door het gebouw (ze vinden het nutteloos) maar tegelijkertijd vragen ze zich af waarom ik van iedereen weet wat ze doen en waarom ik zo snel allerlei kennis oppik.
Tevens kan ik hierdoor een vraag gelijk aan de goede persoon richten, omdat ik dus als een van de weinige in het bedrijf een soort van "kennisoverzicht" heb.
ja als iedereen nu eens 1x per dag iets kleins doet om een ander een plezier te doen, zou de wereld toch veel mooier zijn (of klinkt dit heel hippie achtig)quote:Op zondag 22 april 2012 00:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog bij de post werkte, ging ik altijd bij een aantal winkels naar binnen om even een praatje te maken. Een kleine moeite wat wel gewaardeerd wordt.
Je mag altijd een uitnodiging sturen natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij zouden goeie collega's zijn.
Tafelvoetbaltoernooitjes organiseren, geniaal.
Soms ook minder handig. Ik dacht je in het zakenwereldje alleen maar 'vrienden' kunt hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist.
Ik werk zelf in sales en vriendschap en zaken lopen door elkaar. Supervet.
Het klinkt heel hippieachtigquote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja als iedereen nu eens 1x per dag iets kleins doet om een ander een plezier te doen, zou de wereld toch veel mooier zijn (of klinkt dit heel hippie achtig)
Ja, maar dat maakt het niet minder waar.quote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja als iedereen nu eens 1x per dag iets kleins doet om een ander een plezier te doen, zou de wereld toch veel mooier zijn (of klinkt dit heel hippie achtig)
Klinkt inderdaad heel hippie achtigquote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is bij ons ook zo. Enorme markten en vrolijke mensen. Godver, het is zo lekker.quote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Soms ook minder handig. Ik dacht je in het zakenwereldje alleen maar 'vrienden' kunt hebben
Inderdaad; ik ga niet voor de knappe kassameisjes in het bijzonder, maar wel voor de opgewektequote:Op zondag 22 april 2012 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Door vrolijke kassameisjes geholpen worden heb ik liever dan de zoveelste ongeinspireerde puber waar de problemen van het gezicht spatten.
Hippie is liev. Hippie is niet teveel van anderen aantrekken en lekker genieten van het leven met wat daar dan ook bijhoort.quote:
Lekkere hoofddoekjes zijn altijd leuk in Amsterdam.quote:Op zondag 22 april 2012 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad; ik ga niet voor de knappe kassameisjes in het bijzonder, maar wel voor de opgewekte
Je moet naar Boxtel komen als je eens échte leuke kassameisjes wil hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkere hoofddoekjes zijn altijd leuk in Amsterdam.
Je hebt ook een programma dat "terug op de werkvloer" heet en dan zie je allemaal managers die echt geen idee hebben wat hun werknemers nu echt doenquote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mag altijd een uitnodiging sturen natuurlijk.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 22 april 2012 00:34 schreef Murdera het volgende:
Nohhh, sneezee is gewoon nog een lekkere gast ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |