quote:
Wrong.quote:Op zondag 22 april 2012 00:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kleine winkels hebben vaak ook niet zoveel klanten, dus dan wordt het al snel wat persoonlijker. Zoiets kun je niet van een groot warenhuis verwachten.
ja verschrikkeijk.... zeker bij kappers is dat zo... zitten al die mutsen te roddelen over collega's of vaste klanten en dan zit ik daar tussen... heel ongemakkelijkquote:Op zondag 22 april 2012 00:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op terrasjes word je door sommige bitches echt bijna letterlijk weggekeken![]()
En in de supermarkt loopt het personeel op elkaar te zeiken terwijl ze achter de kassa zitten![]()
geweldig!!!quote:Op zondag 22 april 2012 00:16 schreef Murdera het volgende:
Oja, jullie hebben gelijk joh.
Slijterijen heb ik ook wel goede ervaringen mee. Maat van me die 2 flessen chivas koopt, de winkel uitloopt en ze daar uit zn handen laat kletteren, de baas van de slijterij die naar buiten komt, zegt: kom maar kneus, ik schrijf het op als winkelschade en je krijgt nieuwe mee. Tasje erbij maar?
quote:Op zondag 22 april 2012 00:16 schreef Murdera het volgende:
Slijterijen heb ik ook wel goede ervaringen mee. Maat van me die 2 flessen chivas koopt, de winkel uitloopt en ze daar uit zn handen laat kletteren, de baas van de slijterij die naar buiten komt, zegt: kom maar kneus, ik schrijf het op als winkelschade en je krijgt nieuwe mee. Tasje erbij maar?
Slijterijen zijn altijd wel leuk. Je krijgt er ook wel goed advies en de eigenaar neemt de tijd voor jequote:Op zondag 22 april 2012 00:16 schreef Murdera het volgende:
Ik zou een andere kapper zoeken....quote:Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja verschrikkeijk.... zeker bij kappers is dat zo... zitten al die mutsen te roddelen over collega's of vaste klanten en dan zit ik daar tussen... heel ongemakkelijk
Kappers die je wensen niet serieus nemen is ook al zo ergquote:Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja verschrikkeijk.... zeker bij kappers is dat zo... zitten al die mutsen te roddelen over collega's of vaste klanten en dan zit ik daar tussen... heel ongemakkelijk
Zodra je de deur uit loopt, roddelen ze net zo hard over jou. Da´s het ergste.quote:Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
voel me zoiezo niet op mn gemak, vind t vervelend ruiken (afgeknipt dood haar blehg) en al die spiegels en die gedwongen praatjes... stel kappersboezoek zo lang mogelijk uit altijdquote:
Hoe anders is het als je met amerikaanse bedrijven mailt/handelt.quote:
Die nicht van Hair Design?quote:Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef Watertornado het volgende:
Bij de kapper zit ik altijd met een half orgasme en kan ik niet nadenken of praten
Hoezo wrong? Ik heb zelf bij grote winkels gewerkt en als ik van al die klanten moet onthouden wat hun smaak is, zou ik gek worden. Wanneer ik een vrouw de weg wees voor bijvoorbeeld bakspullen, ging ik de volgende week niet gelijk die vrouw aankaarten met producten die ze misschien ook zou kunnen proberen. Zoiets werkt alleen in kleine winkels, omdat je de klanten veel beter kent.quote:
En als ze vraagt of je tevreden bent met je kapsel zeg je natuurlijk gewoon jaquote:Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef Watertornado het volgende:
Bij de kapper zit ik altijd met een half orgasme en kan ik niet nadenken of praten
Mwjaoah...quote:Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe anders is het als je met amerikaanse bedrijven mailt/handelt.
Nee hoor, maar ik kan toch niet de enige zijn die de kapper ziet als een soort ultieme hoofdmassage? Zo dat haar vastpakken, ik vind dat echt enorm fijnquote:
Tja ik kom er sowieso niet meerquote:Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
voel me zoiezo niet op mn gemak, vind t vervelend ruiken (afgeknipt dood haar blehg) en al die spiegels en die gedwongen praatjes... stel kappersboezoek zo lang mogelijk uit altijd
Soms wel, soms niet.quote:Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kan toch niet de enige zijn die de kapper ziet als een soort ultieme hoofdmassage? Zo dat haar vastpakken, ik vind dat echt enorm fijn
Daar heb ik geen ervaring mee, kan ik niet over oordelen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwjaoah...
het "con muchisimo gusto" bevalt me toch beter...
Ik vind het er eigenlijk altijd wel lekker ruiken.quote:Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
voel me zoiezo niet op mn gemak, vind t vervelend ruiken (afgeknipt dood haar blehg) en al die spiegels en die gedwongen praatjes... stel kappersboezoek zo lang mogelijk uit altijd
Hoeft ook niet wat jij zegt. Maar wel gewoon serieus nemen van klanten als ze vragen hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoezo wrong? Ik heb zelf bij grote winkels gewerkt en als ik van al die klanten moet onthouden wat hun smaak is, zou ik gek worden. Wanneer ik een vrouw de weg wees voor bijvoorbeeld bakspullen, ging ik de volgende week niet gelijk die vrouw aankaarten met producten die ze misschien ook zou kunnen proberen. Zoiets werkt alleen in kleine winkels, omdat je de klanten veel beter kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |