abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110618179
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:11 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

samen met DG..? toevallig gheheh
:{ ... maarr ehhh vertel nog eens iets over je zus want je weet het heh kennis helpt bij versieren.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_110618188
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:16 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Kleine winkels hebben vaak ook niet zoveel klanten, dus dan wordt het al snel wat persoonlijker. Zoiets kun je niet van een groot warenhuis verwachten.
Wrong.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110618211
Oja, jullie hebben gelijk joh.
Slijterijen heb ik ook wel goede ervaringen mee. Maat van me die 2 flessen chivas koopt, de winkel uitloopt en ze daar uit zn handen laat kletteren, de baas van de slijterij die naar buiten komt, zegt: kom maar kneus, ik schrijf het op als winkelschade en je krijgt nieuwe mee. Tasje erbij maar? :P
_O_
pi_110618218
quote:
17s.gif Op zondag 22 april 2012 00:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Op terrasjes word je door sommige bitches echt bijna letterlijk weggekeken :D :')
En in de supermarkt loopt het personeel op elkaar te zeiken terwijl ze achter de kassa zitten :') :D
ja verschrikkeijk.... zeker bij kappers is dat zo... zitten al die mutsen te roddelen over collega's of vaste klanten en dan zit ik daar tussen... heel ongemakkelijk
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
pi_110618256
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:16 schreef Murdera het volgende:
Slijterijen heb ik ook wel goede ervaringen mee. Maat van me die 2 flessen chivas koopt, de winkel uitloopt en ze daar uit zn handen laat kletteren, de baas van de slijterij die naar buiten komt, zegt: kom maar kneus, ik schrijf het op als winkelschade en je krijgt nieuwe mee. Tasje erbij maar? :P
_O_
geweldig!!!
pi_110618260
quote:
_O_
O+

Goed verhaal.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_110618270
quote:
_O_
Slijterijen zijn altijd wel leuk. Je krijgt er ook wel goed advies en de eigenaar neemt de tijd voor je :D
Kledingzaken zijn erg wisselend, net als restaurantjes. En kroegbazen zijn soms best onvriendelijk :')
pi_110618277
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

ja verschrikkeijk.... zeker bij kappers is dat zo... zitten al die mutsen te roddelen over collega's of vaste klanten en dan zit ik daar tussen... heel ongemakkelijk
Ik zou een andere kapper zoeken....
pi_110618295
quote:

[..]

Kappers die je wensen niet serieus nemen is ook al zo erg :')
Knip knip en precies zoals je het niet wilde hebben :')
pi_110618316
Bij de kapper zit ik altijd met een half orgasme en kan ik niet nadenken of praten :@
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_110618326
quote:

[..]

Zodra je de deur uit loopt, roddelen ze net zo hard over jou. Da´s het ergste.
I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
pi_110618327
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zou een andere kapper zoeken....
voel me zoiezo niet op mn gemak, vind t vervelend ruiken (afgeknipt dood haar blehg) en al die spiegels en die gedwongen praatjes... stel kappersboezoek zo lang mogelijk uit altijd
pi_110618337
quote:
18s.gif Op zondag 22 april 2012 00:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wrong.
Hoe anders is het als je met amerikaanse bedrijven mailt/handelt. _O_
pi_110618341
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef Watertornado het volgende:
Bij de kapper zit ik altijd met een half orgasme en kan ik niet nadenken of praten :@
Die nicht van Hair Design?

pi_110618355
Bij de kapper val ik altijd zowat in slaap als ze m'n haren wassen :D
pi_110618360
quote:
18s.gif Op zondag 22 april 2012 00:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wrong.
Hoezo wrong? Ik heb zelf bij grote winkels gewerkt en als ik van al die klanten moet onthouden wat hun smaak is, zou ik gek worden. Wanneer ik een vrouw de weg wees voor bijvoorbeeld bakspullen, ging ik de volgende week niet gelijk die vrouw aankaarten met producten die ze misschien ook zou kunnen proberen. Zoiets werkt alleen in kleine winkels, omdat je de klanten veel beter kent.
signatuurloos
pi_110618365
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef Watertornado het volgende:
En als ze vraagt of je tevreden bent met je kapsel zeg je natuurlijk gewoon ja :')
pi_110618376
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hoe anders is het als je met amerikaanse bedrijven mailt/handelt. _O_
Mwjaoah...

het "con muchisimo gusto" bevalt me toch beter... ;)

pi_110618378
quote:
6s.gif Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die nicht van Hair Design?
Nee hoor, maar ik kan toch niet de enige zijn die de kapper ziet als een soort ultieme hoofdmassage? Zo dat haar vastpakken, ik vind dat echt enorm fijn :@
pi_110618381
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

voel me zoiezo niet op mn gemak, vind t vervelend ruiken (afgeknipt dood haar blehg) en al die spiegels en die gedwongen praatjes... stel kappersboezoek zo lang mogelijk uit altijd
Tja ik kom er sowieso niet meer :P

Was ook nooit m'n favoriete bezigheid.
pi_110618382
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 22 april 2012 @ 00:21:36 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110618403
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik kan toch niet de enige zijn die de kapper ziet als een soort ultieme hoofdmassage? Zo dat haar vastpakken, ik vind dat echt enorm fijn :@
Soms wel, soms niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_110618404
quote:
6s.gif Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwjaoah...

het "con muchisimo gusto" bevalt me toch beter... ;)
Daar heb ik geen ervaring mee, kan ik niet over oordelen. :)
pi_110618407
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

Ik vind het er eigenlijk altijd wel lekker ruiken.
signatuurloos
pi_110618415
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Hoezo wrong? Ik heb zelf bij grote winkels gewerkt en als ik van al die klanten moet onthouden wat hun smaak is, zou ik gek worden. Wanneer ik een vrouw de weg wees voor bijvoorbeeld bakspullen, ging ik de volgende week niet gelijk die vrouw aankaarten met producten die ze misschien ook zou kunnen proberen. Zoiets werkt alleen in kleine winkels, omdat je de klanten veel beter kent.
Hoeft ook niet wat jij zegt. Maar wel gewoon serieus nemen van klanten als ze vragen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')