Het ging er meer om dat op de factuur alles als één geheel stond. Waarschijnlijk vanwege korting of zoiets. Als alles apart op een factuur staat is het geen probleem, want dan kan er een nieuwe factuur gemaakt worden, alleen was het bij deze factuur niet te zien hoeveel die man voor dat spel had betaald en bij MM zijn niet alle prijzen het zelfde.quote:Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus als je een spel zou willen ruilen, moet je hem los afrekenen?goede tip.
Ik snap wel dat buschauffeurs niet veel geld willen hebben i.v.m. overvallen. Ook duurt het hele instapprocedé een stuk langer als mensen met grote kwantiteiten betalen. Maarja. De bussen hier in de buurt hebben een vrij ondubbelzinnig plaatje met briefjes van 50, 100 en 200 en 500 met een dik rood kruis erdoorheen.quote:
dan kunnen ze dat spel toch even opnieuw aanslaan (spel uit schap pakken, aanslaan en dat bedrag terug geven.. en dan retourbon voor dat spel uitgeven)quote:Op zondag 22 april 2012 00:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat op de factuur alles als één geheel stond. Waarschijnlijk vanwege korting of zoiets. Als alles apart op een factuur staat is het geen probleem, want dan kan er een nieuwe factuur gemaakt worden, alleen was het bij deze factuur niet te zien hoeveel die man voor dat spel had betaald en bij MM zijn niet alle prijzen het zelfde.
Ah, dan snap ik hem.quote:Op zondag 22 april 2012 00:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat op de factuur alles als één geheel stond. Waarschijnlijk vanwege korting of zoiets. Als alles apart op een factuur staat is het geen probleem, want dan kan er een nieuwe factuur gemaakt worden, alleen was het bij deze factuur niet te zien hoeveel die man voor dat spel had betaald en bij MM zijn niet alle prijzen het zelfde.
Trusten.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 00:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan kunnen ze dat spel toch even opnieuw aanslaan (spel uit schap pakken, aanslaan en dat bedrag terug geven.. en dan retourbon voor dat spel uitgeven)
quote:Op zondag 22 april 2012 00:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
en bij MM zijn niet alle prijzen het zelfde.
Jaaaren geleden kwam ik in de Media Markt en was op zoek naar dubbele lege cd doosjes.quote:Op zondag 22 april 2012 00:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken toen ik nog bij de Media Markt wekte. Kwam een man om een computerspel te ruilen, maar omdat die pipo's in Zoetermeer alles op één factuur hadden gedaan met één prijs was dat dus niet mogelijk en kwam die man dus voor niks. Omdat ik dat zo sneu vond, gaf ik hem een kaartje voor gratis parkeren. Ook al mag dat helemaal niet, maar er was toch niemand in de buurt.
Waarom ben jij de laatste tijd opeens zo verdacht vriendelijk??quote:
samen met DG..? toevallig ghehehquote:Op zondag 22 april 2012 00:10 schreef kree het volgende:
zit een beetje in te kakken, misschien toch maar gaan slapen.
Misschien ben ik vriendelijk, misschien wil ik je graag weghebben, misschien heb ik een goede bui. Wie zal het zeggen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom ben jij de laatste tijd opeens zo verdacht vriendelijk??
Genoeg hoor. Bijvoorbeeld ik bestelde een paar platen bij een muziekwinkel (dus geen freerecordstore ofzo) en daar zei hij van: ow, je woont in de buurt, kom over een weekje ofzo maar eens kijken.quote:Op zondag 22 april 2012 00:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welke winkels blijven er dan over volgens jou?
Ik bestel btw eigenlijk bijna alles op internet. Qua service geen verschil. en meestal goedkoper.
Ik reis met het openbaar vervoer, dat is het enige, ik doe niemand kwaad. Waarom word ik zo gepest? Die overvallers moeten aangepakt worden, ik toch niet?quote:Op zondag 22 april 2012 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap wel dat buschauffeurs niet veel geld willen hebben i.v.m. overvallen. Ook duurt het hele instapprocedé een stuk langer als mensen met grote kwantiteiten betalen. Maarja. De bussen hier in de buurt hebben een vrij ondubbelzinnig plaatje met briefjes van 50, 100 en 200 en 500 met een dik rood kruis erdoorheen.
Het mysterie...quote:Op zondag 22 april 2012 00:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien ben ik vriendelijk, misschien wil ik je graag weghebben, misschien heb ik een goede bui. Wie zal het zeggen.
er zat niemand in dus ik klikte weer dichtquote:Op zondag 22 april 2012 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zit jij er in? Ik zie namelijk niemand.
Platenzaken en (goede) herenkledingzaken zijn ook de enige die ik zo kan bedenken eigenlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 00:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Genoeg hoor. Bijvoorbeeld ik bestelde een paar platen bij een muziekwinkel (dus geen freerecordstore ofzo) en daar zei hij van: ow, je woont in de buurt, kom over een weekje ofzo maar eens kijken.
Ik kwam de volgende week (hij had geen naam, geen nummer, helemaal niks van mij) de winkel binnenlopen en hij ziet mijn gezicht en hij zegt gelijk: Ja, nét binnengekregen, hier is je plaat van John Grant.
Gewoon alles onthouden. Geen nummer zijn. Gewoon een klant die hij respecteert. Daar houd ik van, daar wil ik wel extra voor betalen.
Dit is dan één voorbeeld, maar er zijn nog genoeg winkels waar het personeel nog echt moeite voor je wil doen hoor. Én waar het personeel ook nog echt geïnteresseerd is in hun eigen producten en er veel kennis over hebben.
Die grens moet ergens gemaakt worden. Straks komt er iemand met een briefje van 500 om een kaartje te kopen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik reis met het openbaar vervoer, dat is het enige, ik doe niemand kwaad. Waarom word ik zo gepest? Die overvallers moeten aangepakt worden, ik toch niet?
goeie hifi, goeie slijters, goeie slagers, goeie kaasboers, goeie restauranthouders, goeie bakkers, meestal buiten de stad.quote:Op zondag 22 april 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Platenzaken en (goede) herenkledingzaken zijn ook de enige die ik zo kan bedenken eigenlijk.
(Goede) slijterijen, speakerwinkels, sport/outdoor/trekkingzaken, allemaal tenten waar ik zeer vriendelijk en behulpzaam en professioneel ben geholpen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Platenzaken en (goede) herenkledingzaken zijn ook de enige die ik zo kan bedenken eigenlijk.
Op terrasjes word je door sommige bitches echt bijna letterlijk weggekekenquote:Op zondag 22 april 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kleine winkels hebben vaak ook niet zoveel klanten, dus dan wordt het al snel wat persoonlijker. Zoiets kun je niet van een groot warenhuis verwachten.quote:Op zondag 22 april 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
50 euro is normaal om te pinnen toch? 500 niet. Ik word toch niet als dader gezien?quote:Op zondag 22 april 2012 00:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die grens moet ergens gemaakt worden. Straks komt er iemand met een briefje van 500 om een kaartje te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |