abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110617468
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

nee helaas niet ;( gister alles al opgedronken en nu heb ik dus geen alcohol :( tfoe didn yemek
Beter kom je dan naar mij toe brah. Eerst ff lekker stoeien, dan zuipen, en we eindigen spoonend jwz.
pi_110617481
Allo :)
pi_110617492
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Beter kom je dan naar mij toe brah. Eerst ff lekker stoeien, dan zuipen, en we eindigen spoonend jwz.
g no homo g toch ja toch g
pi_110617513
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Typisch voorbeeld, WT. :')

Ik stapte relaxed maar met mijn 25 kg zware koffer de Duitse bus in en kocht een kaartje van 4,50. Ik gaf de brave borst 50 euro. Kwam er een heel verhaal dat dat niet hoorde en dat je maximaal met 10 euro mocht betalen, dat kon je nalezen daar en daar en regeltjes en ordnung musst sein en dat soort shit.

Ik zei tegen de kalende, waarschijnlijk zwaar ongelukkig getrouwde mof: "beste man, ik betaal met een biljet van 50 euro, gewoon een geldig betaalmiddel en wat moet ik nalezen? Ik reis met uw bus, dat is wat ik doe.

:7
En hoe is het afgelopen?
signatuurloos
pi_110617518
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:58 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

g no homo g toch ja toch g
jwz bro no homo. gewoon coole Bboys onder elkaar jwz jatog g.
pi_110617523
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:58 schreef Faxie het volgende:
Allo :)
Faxie :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110617526
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"we verwijzen u graag door naar onze website".

Is met mensen praten verboden ofzo?
belde laatst mn auto verzekering , omdat ze me maandelijks mijn kwartaal-bedrag afschrijven
Zegt die man aan de telefoon dat ik zelf een overzicht moet maken van mijn betalingen... dus ik werd beetje boos, die man kan toch gewoon in hun systeem kijken en de boel aanpassen??
Als ze geld moeten krijgen dan kunnen ze t ineens wel opzoeken enzo, maar is t andersom dan moet ik formuliertjes gaan invullen enzo (die ik telefonisch bij een collega moest aanvragen)
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
  zondag 22 april 2012 @ 00:00:37 #233
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110617565
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

belde laatst mn auto verzekering , omdat ze me maandelijks mijn kwartaal-bedrag afschrijven
Zegt die man aan de telefoon dat ik zelf een overzicht moet maken van mijn betalingen... dus ik werd beetje boos, die man kan toch gewoon in hun systeem kijken en de boel aanpassen??
Als ze geld moeten krijgen dan kunnen ze t ineens wel opzoeken enzo, maar is t andersom dan moet ik formuliertjes gaan invullen enzo (die ik telefonisch bij een collega moest aanvragen)
Beetje krom dat soort dingen inderdaad.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110617574
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

Zou jij extra werk doen voor iemand, om geld aan ze te moeten betalen?
pi_110617608
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zou jij extra werk doen voor iemand, om geld aan ze te moeten betalen?
nee, maar wel als t mn baan is (en ik dus betaald wordt) om mensen te helpen met problemen...
  zondag 22 april 2012 @ 00:01:34 #236
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110617610
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:54 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Als ik hun was had ik gewoon een account aangemaakt op hun eigen site waar ze dan mijn adres zouden invullen. Maarja. :') Op een gegeven moment gingen ze echt met mij in discussie omdat zij het blijkbaar zo makkelijk en weinig extra moeite vonden (maar ik STA toch verdomme nu in jullie winkelllll), naja, als ik het dan toch online moet doen, dan ga ik het hun natuurlijk niet meer schenken natuurlijk. :')
Had ik van de week ook bij Paradigit met een mediaspeler. Gewoon zelf ook niet weten welke producten ze verkopen.

"Nee meneer, die hebben we niet."
- Maar hij staat op de website?
"Oh, leuk dat wij daar zo over geinformeerd worden dan."

|:(

Ik weet genoeg, hele ochtend naar de kloten op zoek naar een mediaspeler die nergens op voorraad is, terwijl ze hem allemaal in het assortiment hebben.
pi_110617622
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

En hoe is het afgelopen?
De chauf deed zijn werk. Hij bracht mij waar ik zijn moest en was 4,50 rijker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110617636
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

jwz bro no homo. gewoon coole Bboys onder elkaar jwz jatog g.
ah matti kom utca dan hc met ragboer chillings droppen a matti
pi_110617655
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:01 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

nee, maar wel als t mn baan is (en ik dus betaald wordt) om mensen te helpen met problemen...
Denk je dat jouw baas het aan zou moedigen om dingen opzij te zetten, zodat het bedrijf sneller geld terug kan betalen? :')
pi_110617658
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, dat is nergens meer denk ik.
Bij de meeste bedrijven zal je nog afgeblaft worden door de baas als je wat extra moeite voor de klant doet, en niet exact de regels volgt.
Doet me denken toen ik nog bij de Media Markt wekte. Kwam een man om een computerspel te ruilen, maar omdat die pipo's in Zoetermeer alles op één factuur hadden gedaan met één prijs was dat dus niet mogelijk en kwam die man dus voor niks. Omdat ik dat zo sneu vond, gaf ik hem een kaartje voor gratis parkeren. Ook al mag dat helemaal niet, maar er was toch niemand in de buurt. :P
signatuurloos
pi_110617672
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 00:01 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

ah matti kom utca dan hc met ragboer chillings droppen a matti
kenkerhard vriend sowieso bnnkkort hard knlle met me G's brah.
pi_110617674
Dat is hetzelfde toen een autodealer bij een auto waar ik zeer veel interesse had enorm moeilijk deed om de auto even op de brug te zetten in zijn werkplaats zodat ik even de onderkant kon bekijken want dat was zeer ongebruikelijk volgens hem :')

Dan kopen we toch gewoon ergens anders :)
pi_110617708
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Denk je dat jouw baas het aan zou moedigen om dingen opzij te zetten, zodat het bedrijf sneller geld terug kan betalen? :')
nou ik ben eigen baas, en laat honden uit, maar als een hond een wondje heeft ga ik dat wel verzorgen, ga ik toch ook niet tegen de klant zeggen dak enkel de hond uitlaat en dat ze t verder maar uit moeten zoeken, gaat toch gewoon om service en klanttevredenheid..
pi_110617712
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:02 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Doet me denken toen ik nog bij de Media Markt wekte. Kwam een man om een computerspel te ruilen, maar omdat die pipo's in Zoetermeer alles op één factuur hadden gedaan met één prijs was dat dus niet mogelijk en kwam die man dus voor niks. Omdat ik dat zo sneu vond, gaf ik hem een kaartje voor gratis parkeren. Ook al mag dat helemaal niet, maar er was toch niemand in de buurt. :P
Dus als je een spel zou willen ruilen, moet je hem los afrekenen? :o goede tip. :)
pi_110617723
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:55 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

ja idd... hadden ze daar niet terplekke een account kunnen aanmaken, hebben heus wel wifi daaro..
ach dan ga je toch lekker naar de concurent ;)
Sja, inmiddels al besteld (bij een concurrent) inderdaad. Ik ben echt zo'n verschrikkelijk makkelijke klant (of verschrikkelijk moeilijk, maar daar hebben we het nu even niet over O-) ) die al weet wat hij wil, en niet gaat afdingen, gewoon advies vragen met mijn eisen en als ze een pakket hebben dat binnen mijn eisenpakket valt dan vind ik het best, en anders niet. Maaarja. :')

quote:
6s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Typisch voorbeeld, WT. :')

Ik stapte relaxed maar met mijn 25 kg zware koffer de Duitse bus in en kocht een kaartje van 4,50. Ik gaf de brave borst 50 euro. Kwam er een heel verhaal dat dat niet hoorde en dat je maximaal met 10 euro mocht betalen, dat kon je nalezen daar en daar en regeltjes en ordnung musst sein en dat soort shit.

Ik zei tegen de kalende, waarschijnlijk zwaar ongelukkig getrouwde mof: "beste man, ik betaal met een biljet van 50 euro, gewoon een geldig betaalmiddel en wat moet ik nalezen? Ik reis met uw bus, dat is wat ik doe.

:7
Jij bent dan weer niet zo van dat je die 50 euro aan hem geeft en zegt van, houd de rest maar, zuurpruim! (en zo weer een lach op een zuurpruims gezicht getoverd hebbende)? :7
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, dat is nergens meer denk ik.
Bij de meeste bedrijven zal je nog afgeblaft worden door de baas als je wat extra moeite voor de klant doet, en niet exact de regels volgt.
Meh. Ik zoek juist meestal de winkels uit dan denk ik waar dat niet het geval is.

Er zijn twee soorten winkels. Een is waarbij ik hoogstwaarschijnlijk \gg van het product af weet van de verkoper, en waar ik deze niet nodig heb behalve dan het afrekenen en de soort waar ik veel minder afweet dan de verkoper, en dan leg ik gewoon de situatie en mijn eisen uit en als hij daaraan kan voldoen vind ik het goed. Als je je eisen (en budget) duidelijk bij het begin vertelt ziten verkopers ook veel minder op de "naaitour".
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_110617752
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

nou ik ben eigen baas, en laat honden uit, maar als een hond een wondje heeft ga ik dat wel verzorgen, ga ik toch ook niet tegen de klant zeggen dak enkel de hond uitlaat en dat ze t verder maar uit moeten zoeken, gaat toch gewoon om service en klanttevredenheid..
:') In de hypothetische situatie dat je bij een groot bedrijf zou werken dan. Want met een hondenuitlaat service en wondjes, dat is geen vergelijking.
pi_110617765
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef Watertornado het volgende:

Jij bent dan weer niet zo van dat je die 50 euro aan hem geeft en zegt van, houd de rest maar, zuurpruim! (en zo weer een lach op een zuurpruims gezicht getoverd hebbende)? :7

mijn allerlaatste geld?

Eh, nee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110617776
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:02 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

En de volgende keer komt die klant weer naar jouw MediaMarkt toe _O_
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_110617812
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef Watertornado het volgende:
Meh. Ik zoek juist meestal de winkels uit dan denk ik waar dat niet het geval is.

Er zijn twee soorten winkels. Een is waarbij ik hoogstwaarschijnlijk \gg van het product af weet van de verkoper, en waar ik deze niet nodig heb behalve dan het afrekenen en de soort waar ik veel minder afweet dan de verkoper, en dan leg ik gewoon de situatie en mijn eisen uit en als hij daaraan kan voldoen vind ik het goed. Als je je eisen (en budget) duidelijk bij het begin vertelt ziten verkopers ook veel minder op de "naaitour".
Welke winkels blijven er dan over volgens jou?

Ik bestel btw eigenlijk bijna alles op internet. Qua service geen verschil. en meestal goedkoper.
pi_110617852
:O
Drama means nothing, it's part of the game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')