93ste minuutquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:49 schreef Grifte het volgende:
Godver Twente![]()
Heb er wel vertrouwen in morgen, gewoon de punten pakken
We hebben nog niets gewonnen dit jaar toch in de laatste minuten? Eigenlijk uberhaupt gevoel dat we vrij weinig scoren in de laatste fase.quote:Op zondag 22 april 2012 00:32 schreef eight het volgende:
[..]
93ste minuutIk heb altijd het idee dat elke club dit mazzeltje heeft behalve feijenoord
Jezus man,, doe eens rustig. Lees het gesprek even rustig terug en kom tot de conclusie dat hij het had over Barca- en Realfanboys die ergens in Nederland wonen en het stadion in Spanje nog nooit van binnen hebben gezien maar tóch voor die club zijn omdat ze nu eenmaal de beste zijn. (quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:46 schreef SanAnt het volgende:
GvD wat een onzin spreek je uit gas![]()
t ,ik ben vanaf mijn 14 tot en met m´n 26e naar bijna elke thuiswedstijd van Feijenoord gegaan en zeer veel uitwedstijden ,en Feijenoord zit in mijn bloed/hart ,ook al woon ik nu zo´n 3000 km van de kuip vandaan ...
Ik ben in ieder geval 2 mei voor het eerst in 7 jaar weer in de kuip en op 6 mei in Heerenveen(familie van mammie komt uit Heerenveen)
Voor mij een top vakantie in NL en mijn half spaanse zoontje(feijenoorder) kijkt er ook naar uit !!
Tuurlijk, maar wel zuur. Maar ik zat de hele avond bij vrienden en dan is die 1-1 van Heerenveen-Vitesse wel weer lekker.quote:Op zondag 22 april 2012 00:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zuur natuurlijk maar vooraf weet je al dat Twente gaat winnen.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
OMG, dit gaat een gigantisch seizoen worden.
Groningen pakt Ajax morgen, AZ speelt gelijk, en wij pakken 3 punten. Week erop pakken we AZ, en komen we op 1 punt van Ajax. Op de slotdag pakken weet Vitesse Ajax op 1 punt te houden, wij winnen van Heerenveen met 5-0 en staan we met z'n allen op de Coolsingel.
Ja deze post mag je quoten. Voor in het plakboek!
En toen werden we wakker en stond het al bij rust 3-0 voor Ajax tegen Groningen.quote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
Groningen pakt Ajax morgen, AZ speelt gelijk, en wij pakken 3 punten. Week erop pakken we AZ, en komen we op 1 punt van Ajax. Op de slotdag pakken weet Vitesse Ajax op 1 punt te houden, wij winnen van Heerenveen met 5-0 en staan we met z'n allen op de Coolsingel.
ik had verwacht in de sub te lezen: en toen ging mijn playstation kapot door mijn glas melkquote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nooit geweten dat HMF en TheGreatHooD dezelfde gasten zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
Precies ja.quote:Op zondag 22 april 2012 10:10 schreef Muto het volgende:
Als we vandaag maar winnen. Wordt al lastig genoeg.
Lastig genoeg waarvoor?quote:Op zondag 22 april 2012 10:10 schreef Muto het volgende:
Als we vandaag maar winnen. Wordt al lastig genoeg.
Om te winnen.quote:
Tegen ADO zou Feyenoord toch wel moeten kunnen winnen?quote:
En toen ging de wekkerquote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ook niet op de bank?quote:Op zondag 22 april 2012 10:59 schreef Muto het volgende:
Guidetti er niet bij. Gelijk een mooie test voor volgend seizoen dus.
Geen idee. Berichten spreken elkaar tegen, maar volgens mij niet.quote:
Shit...nog ziek dus...quote:Op zondag 22 april 2012 10:59 schreef Muto het volgende:
Guidetti er niet bij. Gelijk een mooie test voor volgend seizoen dus.
Bleh...twitter:eredivisielive twitterde op zondag 22-04-2012 om 11:24:41Over ruim een uur begint #ADOFey. #Feyenoord speelt zonder #Guidetti, hij is ziek. http://t.co/YzJuiDBk reageer retweet
Dat is inderdaad niet normaalquote:Op zondag 22 april 2012 11:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme Guidetti ziek
Dit is ook al de 4e of 5e keer dit seizoen
hahahahaquote:Op zondag 22 april 2012 11:16 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Wie was die fokker die Mulder een vraag stelde?
Doelsaldo en nu al de tweede plek: niet belangrijk. Winnen wel, want dan houd je vCL in eigen hand.quote:Op zondag 22 april 2012 10:53 schreef Mwanatabu het volgende:
AZ mag thuis tegen VVV. Wij uit tegen Ado. Zou wel een klein wonder zijn als we behalve winnen ook nog aan het doelsaldo zouden kunnen werken en de tweede plek konden pakken. Spannend!
Een vriend van mij riep het 16 jaar geleden al... Topsport begint daar waar het al lang is opgehouden gezond te zijn.quote:
Heeft hij ook niet. Hij heeft juist een hele lage stem, maar toen schijnbaar niet.quote:Op zondag 22 april 2012 11:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hahahaha.
Nooit gedacht dat Mulder zo'n vage stem had
Volgens mij leeft die gast ook niet gezond , of hij heeft gewoon aids waardoor z'n weerstand een stuk minder isquote:Op zondag 22 april 2012 11:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme Guidetti ziek
Dit is ook al de 4e of 5e keer dit seizoen
Chery.quote:Op zondag 22 april 2012 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, mooi stukje met die gozer. Ben zn naam nu al kwijt. Maar goede vrienden zo te zien.
Leuk.
Die ligt op Sanna.quote:
Als hij nog steeds elke dag Fapianos eet...quote:Op zondag 22 april 2012 11:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij leeft die gast ook niet gezond , of hij heeft gewoon aids waardoor z'n weerstand een stuk minder is
Net zoveel als tegen VVV uitquote:Op zondag 22 april 2012 12:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Benieuwd wat Feyenoord kan zonder Guidetti.
Maar ADO valt meer in de categorie van VVVquote:Op zondag 22 april 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen PSV, Ajax ging het prima zonder Guidetti.
Plus dat nu Guyon speelt en tegen VVV niet.quote:Op zondag 22 april 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen PSV, Ajax ging het prima zonder Guidetti.
Wat de shit, dat heeft Marwood zeker persoonlijk verteld ofzoquote:Op zondag 22 april 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
FR1908Nieuws @FR1908Nieuws
Close
Wanneer Manchester City John Guidetti opnieuw gaat verhuren wil het een huursom van 1,5 miljoen. #Feyenoord
Zie Muto. Toen speelde Fernandez helemaal niet.quote:Op zondag 22 april 2012 12:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar ADO valt meer in de categorie van VVV
Dat zou haalbaar zijn. Ik bedoel, als er investeerders te porren zijn voor Immers, dan moet je hier ook echt mensen voor kunnen vinden.quote:Op zondag 22 april 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Close
Wanneer Manchester City John Guidetti opnieuw gaat verhuren wil het een huursom van 1,5 miljoen. #Feyenoord
Want Fernandez is een superspitsquote:Op zondag 22 april 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie Muto. Toen speelde Fernandez helemaal niet.
Krijgen we dan ook geld terug voor de weken dat-ie ziek is?quote:Op zondag 22 april 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Close
Nee, maar je zegt dat tegen VVV Fernandez niet speeldequote:
Ik denk gewoon niet dat VVV uit zo'n goede graadmeter is voor het Feyenoord van dit seizoen.quote:Op zondag 22 april 2012 12:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, maar je zegt dat tegen VVV Fernandez niet speelde
--> tegen PSV en Ajax wel, daarmee insinueer je dat het aan Fernandez lag.
Bij tijdelijke contracten wordt je salaris dan toch overgenomen door het UWV. Krijgt ie 70% per werkdag met een max van 250 euro oid.quote:Op zondag 22 april 2012 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook geld terug voor de weken dat-ie ziek is?
Uhm Fernandez heeft er twee gemaakt tegen PSV en speelde een hele aardige pot tegen Ajax, dus je kan wel stellen dat het zeker voor een gedeelte aan hem lag dat ze het daar goed deden.quote:Op zondag 22 april 2012 12:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, maar je zegt dat tegen VVV Fernandez niet speelde
--> tegen PSV en Ajax wel, daarmee insinueer je dat het aan Fernandez lag.
Wel voor Feyenoord in uitwedstrijden tegen van die kutploegjesquote:Op zondag 22 april 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat VVV uit zo'n goede graadmeter is voor het Feyenoord van dit seizoen.
Naast VVV staan De Graafschap, NAC en Excelsior nog onder ADO en al die uitstwedstrijden werden gewonnen dit seizoen.quote:Op zondag 22 april 2012 12:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel voor Feyenoord in uitwedstrijden tegen van die kutploegjes
Nee. Dat klopte niet.quote:
Het is gewoon opvallend dat hij zo vaak ziek is. Ik ben echt NOOIT ziek en ik ken alleen maar mensen om me heen die zo vaak ziek zijn als hem die als een draak leven.quote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef eight het volgende:
Op deze manier brengt Guidetti zijn eigen marktwaarde wel omlaag. Hij heeft nu 4/5 wedstrijden gemist door ziekte, is 1 duel geschorst geweest door een ontzettend domme kaart en was in een viertal wedstrijden totaal onzichtbaar.
Dat is bijna 1/3 van het seizoen waar je totaal niets aan hem hebt, best veel imo.
Nu onze spelers nogquote:
Ja.quote:Op zondag 22 april 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt liever die staatsmongool van een Sierd de Vos?
Live Eredivisieverslagen #240 met het duitsersyndroomquote:Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme man Fernandez, let eens op en loop niet de heletijd buitenspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |