quote:Speelschema per club:
Ajax
Groningen thuis
Twente uit
VVV thuis
Vitesse uit
AZ
VVV thuis
Feyenoord uit
NEC uit
Groningen thuis
Feyenoord
ADO den Haag uit
AZ thuis
Heracles thuis
Heerenveen uit
FC Twente
Ajax thuis
Heerenveen thuis
VVV uit
PSV
NEC thuis
Roda JC uit
ADO thuis
Excelsior uit
sc Heerenveen
Heracles uit
Twente uit
Feyenoord thuis
Vitesse
Excelsior thuis
FC Utrecht uit
Ajax thuis
NEC
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Heracles uit
RKC
NEC uit
Roda JC thuis
NAC uit
Roda JC
PSV thuis
RKC uit
FC utrecht thuis
Heracles Almelo
Heerenveen thuis
Feyenoord uit
NEC thuis
FC Utrecht
NAC thuis
Vitesse thuis
Roda JC uit
FC Groningen
Ajax uit
Graafschap thuis
NAC thuis
AZ uit
ADO den Haag
Feyenoord thuis
VVV uit
PSV uit
Graafschap thuis
NAC Breda
FC Utrecht uit
FC Groningen uit
RKC uit
VVV Venlo
AZ uit
ADO thuis
Ajax uit
Twente thuis
Graafschap
FC Groningen uit
Excelsior thuis
ADO uit
Excelsior
Vitesse uit
Graafschap uit
PSV thuis
Goh. Dat zegt Toine ook netquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik nou zo dom of beginnen de samenvattingen extra laat ofzo?
Haters gonna hatequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef Bombvis het volgende:
Wat een onterechte overwinning, kut Duitsers
Door alle extra journaals van vandaag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef Bombvis het volgende:
Wat een onterechte overwinning, kut Duitsers
Beginnen laat vanwege de treinenbotsing in Amsterdam, zijn wat extra journaals geweest enzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef FL_Freak het volgende:
en ook door de mogelijke val van het kabinetquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beginnen laat vanwege de treinenbotsing in Amsterdam, zijn wat extra journaals geweest enzo
Neus gebroken volgens mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef bjanaan het volgende:
Woooott wat heeft die Schenkeveld gedaan van Excelsior?
Dit doet ons dus echt helemaal niks he?quote:
0-3. Belachelijk dat een topsporter zo vaak ziek is trouwens.quote:Op zondag 22 april 2012 11:56 schreef Bombvis het volgende:
Hm, Feyenoord gaat het iig lastig krijgen met scoren vandaag, Guidetti heeft (weer eens) de griep en doet niet mee. Mag toch hopen op een beter resultaat dan het in de eerste wedstrijd was, 0-2 ofzo
3 lelijke punten zijn ook 3 puntenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit doet ons dus echt helemaal niks he?
Mij kan het geen bal schelen, Ajax staat 6 punten voor op nummer 2 en kan gewoon van eigen kracht uitgaan. Wat heerlijk trouwens, om van niemand afhankelijk te zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit doet ons dus echt helemaal niks he?
Van mij mogen ze dit weekje winnen, en volgende week gelijkspelenquote:Op zondag 22 april 2012 12:30 schreef FireFox1 het volgende:
Stiekem mag Feyenoord wel weer verliezen van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat doe je toch alleen voor dingen die je jammer vindt?quote:Op zondag 22 april 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we komende zondag een minuut stilte nemen voor het overlijden van kabinet Rutte?
Neequote:Op zondag 22 april 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we komende zondag een minuut stilte nemen voor het overlijden van kabinet Rutte?
Twitter niks voor jou?quote:Op zondag 22 april 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso die tune bij opkomst van de spelers van ADO in thuiswedstrijden
''Ik zou gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn''
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso die tune bij opkomst van de spelers van ADO in thuiswedstrijden
''Ik zou gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn''
![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 22 april 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Marko. Doet de stroom nog zijn ding daar in Doetinchem?
Volgende week weer Basje ontvangen hé. Altijd gezellig.,quote:Op zondag 22 april 2012 12:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja d'r ging iets niet goed daar
Uhuquote:Op zondag 22 april 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week weer Basje ontvangen hé. Altijd gezellig.,
En je trakteert ons op deze hersenscheet op basis van wat preciesquote:
Spandoekje in 't stadion.quote:Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je trakteert ons op deze hersenscheet op basis van wat precies
Neu, maar 70 keer in Caps wordt niet gewaardeerdquote:Op zondag 22 april 2012 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarheden worden gecensureerd hier...
Jouw aanwezigheid hier ook niet, maar je bent er ook nog steeds.quote:Op zondag 22 april 2012 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, maar 70 keer in Caps wordt niet gewaardeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid hier ook niet, maar je bent er ook nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Is dit nu een risicoduelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
[..]Komt omdat je de '88-humor voelt man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Kan je niet gewoon ergens anders gaan posten ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan, ja. Doen, neequote:Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon ergens anders gaan posten ofzo?
Te Vrede.quote:Op zondag 22 april 2012 12:56 schreef TwenteFC het volgende:
Wie gaat Feyenoord volgend jaar eigenlijk in de spits zetten, hebben ze daar al iemand voor?
Te Vrede. Of Dirk Kuijtquote:Op zondag 22 april 2012 12:56 schreef TwenteFC het volgende:
Wie gaat Feyenoord volgend jaar eigenlijk in de spits zetten, hebben ze daar al iemand voor?
nee maar Ado wel met tegenzin.quote:
Fernandez in potentie.quote:Op zondag 22 april 2012 12:56 schreef TwenteFC het volgende:
Hebben jullie nog interesse in een spits? Contracteren jullie hem, halen wij hem wel weer weg nadat hij zn contract ingeleverd heeftquote:Op zondag 22 april 2012 12:56 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hebben jullie nog interesse in een spits? Contracteren jullie hem, halen wij hem wel weer weg nadat hij zn contract ingeleverd heeft
quote:Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hebben jullie nog interesse in een spits? Contracteren jullie hem, halen wij hem wel weer weg nadat hij zn contract ingeleverd heeft
Met 20+ goals en een tweede plek... Ik zou zeggen van wel jaquote:Op zondag 22 april 2012 12:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Een jaartje de bitch van Man City spelen, die vervolgens gaat cashen. Bied toekomst perspectief ja.
Laat wel zien dat Twente goed kan scoutenquote:Op zondag 22 april 2012 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met 20+ goals en een tweede plek... Ik zou zeggen van wel ja
quote:Op zondag 22 april 2012 13:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Laat wel zien dat Twente goed kan scouten
Vooral voor Guidetti zelf. Meer toekomstperspectief om bij Man City onder contract te staan dan bij Twente, Feyenoord of welke Nederlandse club dan ookquote:Op zondag 22 april 2012 13:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente had hem gekocht, feyenoord gehuurd. Best wel belangrijk verschil
Komt er op neer dat hij nu bij Feyenoord speelt en niet bij Twente, lijkt mij het belangrijkste tochquote:Op zondag 22 april 2012 13:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente had hem gekocht, feyenoord gehuurd. Best wel belangrijk verschil
quote:Op zondag 22 april 2012 13:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt er op neer dat hij nu bij Feyenoord speelt en niet bij Twente, lijkt mij het belangrijkste toch
Dat werd ook gezegd van Fer, Wijnaldum en Castaignos. Ik heb ze eerlijk gezegd nog niet gemist, dus dat is afwachten hèquote:Op zondag 22 april 2012 13:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nog een paar wedstrijdjes, jullie gaan hem missen.
quote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een goede voetballer is Bakkal ook. Werklust als een paard
Daarbij is er toch nog niets bekend over wat er gaat gebeuren?quote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd van Fer, Wijnaldum en Castaignos. Ik heb ze eerlijk gezegd nog niet gemist, dus dat is afwachten hè
Wijnaldum mis je denk ik weinig aan maar die andere 2 zijn toch echt wel bruikbaarquote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd van Fer, Wijnaldum en Castaignos. Ik heb ze eerlijk gezegd nog niet gemist, dus dat is afwachten hè
geniale voetballer ja, zou echt niet misstaan bij barca ofzoquote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een goede voetballer is Bakkal ook. Werklust als een paard
Nounou, dat is wat overdrevenquote:Op zondag 22 april 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geniale voetballer ja, zou echt niet misstaan bij barca ofzo
toch welquote:
Doet niet onder voor een macherenomascheranoquote:Op zondag 22 april 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geniale voetballer ja, zou echt niet misstaan bij barca ofzo
Ach, normaal is het andersom... Best verfrissend zo'n veranderingquote:Op zondag 22 april 2012 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
Vink fluit wel alles in het voordeel van Feyenoord
Necquote:Op zondag 22 april 2012 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flikker is op.. slecht voor PSV
Ado moet winnen.
Staat er nog een ander team op 't veld dan?quote:Op zondag 22 april 2012 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
Vink fluit wel alles in het voordeel van Feyenoord
Ja, Team Coutinioquote:Op zondag 22 april 2012 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat er nog een ander team op 't veld dan?
1-0 voor ado, 93e minuutquote:Op zondag 22 april 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Dit wordt zo'n 'als je de kansen zelf niet maakt' wedstrijd.
Zo won Chelsea ook dus.. forza Ado!quote:Op zondag 22 april 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Dit wordt zo'n 'als je de kansen zelf niet maakt' wedstrijd.
Vast wel. We zaten hier gister exc-twe te kijken waarvan ik in minuut 57 al zei dat twente in de 92ste minuut wel een duits doelpunt zou maken.. En wat gebeurde er?quote:
Dat hoorde je goed jaquote:Op zondag 22 april 2012 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zingen/schreeuwen ze nou? Haagse joden?
quote:Op zondag 22 april 2012 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vast wel. We zaten hier gister exc-twe te kijken waarvan ik in minuut 57 al zei dat twente in de 92ste minuut wel een duits doelpunt zou maken.. En wat gebeurde er?
quote:Op zondag 22 april 2012 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flikker is op.. slecht voor PSV
Ado moet winnen.
Een Hagenaar zal wel niet op de tribune zitten. Die kijkt liever bij HRC.quote:
hahahaha ik had 550quote:Op zondag 22 april 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
539. Had meer moeten zijn volgens mijn ouders
Volgens je ouders wel, volgens je capaciteiten nietquote:Op zondag 22 april 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een cito gemaaktquote:Op zondag 22 april 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je ouders zijn niet trots op je?quote:Op zondag 22 april 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, staat ook geen hagenees op het veldquote:Op zondag 22 april 2012 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een Hagenaar zal wel niet op de tribune zitten. Die kijkt liever bij HRC.
quote:Op zondag 22 april 2012 13:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
hahahaha ik had 550Ik had ook serieus 550 hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je aan, jij woont tenminste niet in Amsterdam.quote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef TwenteFC het volgende:
Booh wat een kut Koninginnenacht kan dat worden dit jaar.
Nee, goede reden om veel te veel te drinkenquote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef TwenteFC het volgende:
Booh wat een kut Koninginnenacht kan dat worden dit jaar.
quote:Op zondag 22 april 2012 13:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, goede reden om veel te veel te drinken
lexie dan?quote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, staat ook geen hagenees op het veld
Dat weet ik niet meer, maar 't waren er niet zoveel. 9 ofzo geloof ik als dat kan? Ik had op de basisschool ook een bizar grote woordenschat volgens zo'n test. Maargoed, heb toen ik klein was werkelijk waar alleen maar boeken gelezen als ik tijd had.quote:Op zondag 22 april 2012 13:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeveel fout? Ik 5, allemaal voor werkwoordspelling (heb ik nooit gehad op de basisschool)
Volgens mij gaan er vanaf 14 fouten pas punten van die 550 af. Dus zou kunnen ja.quote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar 't waren er niet zoveel. 9 ofzo geloof ik als dat kan? Ik had op de basisschool ook een bizar grote woordenschat volgens zo'n test. Maargoed, heb toen ik klein was werkelijk waar alleen maar boeken gelezen als ik tijd had.
Oh, dat viel bij mij an sich wel mee. Ik was (benquote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar 't waren er niet zoveel. 9 ofzo geloof ik als dat kan? Ik had op de basisschool ook een bizar grote woordenschat volgens zo'n test. Maargoed, heb toen ik klein was werkelijk waar alleen maar boeken gelezen als ik tijd had.
Alfons valt niet serieus te nemen. Gaat hij afgeven op de scheidsrechter. Terwijl die gozer pas 23 jaar was (scheidsrechter)quote:Op zondag 22 april 2012 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
Kan die pauper van een Alfons Groenendijk z'n overhemd niet gewoon dichtknopen of er iets onder aandoen zodat we dat tokkie-kettinkje van 'm niet hoeven te zien op tv?
Hahaha idd, als dit door blijft gaan wordt het zo wel ff stilgelegdquote:
Degene die daarover gaat heeft zichzelf al geevacueerd.quote:Op zondag 22 april 2012 13:35 schreef Nuchterheid het volgende:
Is het nou zo moeilijk om dat tering bandje even uit te zetten?
Wel als het daadwerkelijk het brandalarm is...quote:Op zondag 22 april 2012 13:35 schreef Nuchterheid het volgende:
Is het nou zo moeilijk om dat tering bandje even uit te zetten?
quote:Op zondag 22 april 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Degene die daarover gaat heeft zichzelf al geevacueerd.
Zie ze het eigk wel weer verneuken tegen heerenveen op de laatste speeldag ofzoquote:Op zondag 22 april 2012 13:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rustig nou, niet zo arrogant worden als dat 020 en 040 publiek... Ze zijn er nog niet
Feyenoord kennende, is dat helemaal niet onrealistischquote:Op zondag 22 april 2012 13:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zie ze het eigk wel weer verneuken tegen heerenveen op de laatste speeldag ofzo
Met Swerts verliest feyenoord met 4-1quote:
Je loopt een paar minuten achter... De rest hier heeft dat allang gezienquote:Op zondag 22 april 2012 13:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh, een corner. Zal hij aanko...?
Nah, Feyenoordcorner
quote:Op zondag 22 april 2012 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je loopt een paar minuten achter... De rest hier heeft dat allang gezien
Abonnement-hoertjes.quote:Op zondag 22 april 2012 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je loopt een paar minuten achter... De rest hier heeft dat allang gezien
Dat niet, meer irritatie om commentaar te lezen op iets wat al een paar minuten geleden gebeurt isquote:
Er zijn er imo sowieso weinig in de eredivisie dit seizoen die dat niet zouden kunnen... T'is triest gesteld met Feyenoord op dat vlakquote:Op zondag 22 april 2012 13:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Zucht. Zelfs ik zou die corners en vrije trappen beter neerleggen
Stel je niet zo aan man.quote:Op zondag 22 april 2012 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat niet, meer irritatie om commentaar te lezen op iets wat al een paar minuten geleden gebeurt is
Sopkast streams lebberen is een straat verder.quote:Op zondag 22 april 2012 13:50 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand sopcastnummertje? (rojadirecta werkt niet bij mij..)
Enige pauper vandaag is Alfons Groenendijk met z'n blouse op half 7 en volkszanger-kettinkje eronder.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
www.straatwoordenboek.nl/letter/B/boeler
Aah oke
Zegt meer over het niveau van de aanvallers in de EDquote:Op zondag 22 april 2012 13:52 schreef RvLaak het volgende:
Wow... Feyenoord defensie is blijkbaar de beste in de eredivisie na rust...
Handig, alleen EL1 & 2. Maar wel beter dan Digitene. Beste is glas, dan heb je alle EL in crispy HD. Maar de gratis abbo op mijn mobiel is ook wel lekker...quote:
Of over de kwaliteit van de Feyenoord defensie... Het zijn er bij Feyenoord alleen namelijk al 17.quote:Op zondag 22 april 2012 13:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zegt meer over het niveau van de aanvallers in de ED
Glas zou geniaal zijn, maar heb ik helaas niet. we hebben niet eens kabelquote:Op zondag 22 april 2012 13:53 schreef tcr het volgende:
[..]
Handig, alleen EL1 & 2. Maar wel beter dan Digitene. Beste is glas, dan heb je alle EL in crispy HD. Maar de gratis abbo op mijn mobiel is ook wel lekker...
Je woont in Glanebrug?quote:Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Glas zou geniaal zijn, maar heb ik helaas niet. we hebben niet eens kabel
Ik heb glasvezel hier liggen. Maat van mij heeft Sport1 en woont hier ook in 't gebouw. Is echt geweldige kwaliteit idd.quote:Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Glas zou geniaal zijn, maar heb ik helaas niet. we hebben niet eens kabel
Woon in een boerendorpje ja, en dan ook nog buitenaf van dat boerendorpje.quote:Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je woont in Glanebrug?
Zelfs Epe krijgt binnen een jaar (hopelijk) glas
moet je eens contact opnemen met www.eindelijkglasvezel.nl, zij kunnen je uitleggen hoe je je gemeente zo ver kan krijgen om een zogeheten bundeling op te zetten.quote:Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Woon in een boerendorpje ja, en dan ook nog buitenaf van dat boerendorpje.
Fok! is dus écht jouw sociale leven.quote:Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Woon in een boerendorpje ja, en dan ook nog buitenaf van dat boerendorpje.
Het centrum heeft al wel glas, naja ze zijn er mee bezig.quote:Op zondag 22 april 2012 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
moet je eens contact opnemen met www.eindelijkglasvezel.nl, zij kunnen je uitleggen hoe je je gemeente zo ver kan krijgen om een zogeheten bundeling op te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |