Sowieso al die kansloze Nederlanders die zichzelf aan een club hebben verbonden die zo'n paar duizend kilometer hier vandaan ligt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd aan alle Real-fans, die er blijkbaar zijn. Maar met name inZanity.
Barca kan alleen zichzelf verwijten.quote:
Dat tikkie-takkie is niet meer van deze tijd man. Als Iniesta en Xavi van club veranderen blijft er niets over van dat irritante spel.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso al die kansloze Nederlanders die zichzelf aan een club hebben verbonden die zo'n paar duizend kilometer hier vandaan ligt.
Dicht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied probeert er eentje te jatten, het droevige mannetje.
Eredivisiequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso al die kansloze Nederlanders die zichzelf aan een club hebben verbonden die zo'n paar duizend kilometer hier vandaan ligt.
Doen ze altijd al, jeugdspelers, wedstrijden, topics etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied probeert er eentje te jatten, het droevige mannetje.
het ligt in zijn aardquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze altijd al, jeugdspelers, wedstrijden, topics etc.
Hé rustig aan, maar wel gefeliciteerd met Realquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze altijd al, jeugdspelers, wedstrijden, topics etc.
Ik zou er niet op wachten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden.Wanneer kom je er nu voor uit?
Spaanse competitie. Waar de nummer 3 helemaal niet meetelt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Eredivisie
Belgische competitie
Duitse competitie
Luxemburgse competitie
Denemarkse competitie
Franse competitie
GGMM: wannabe feijenoorderquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden.Wanneer kom je er nu voor uit?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat tikkie-takkie is niet meer van deze tijd man. Als Iniesta en Xavi van club veranderen blijft er niets over van dat irritante spel.²
Dat zeiden ze ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gaan ze bij Sport 1 weer zeiken over theater Real. Nooit de hand in eigen boezem steken. Barca was gewoon waardeloos
Real was ook niet best maar om te winnen moet je scoren en dat deed Real welquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gaan ze bij Sport 1 weer zeiken over theater Real. Nooit de hand in eigen boezem steken. Barca was gewoon waardeloos
Dat jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze waren allebei verschrikkelijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real was ook niet best maar om te winnen moet je scoren en dat deed Real wel
Je beschrijft zojuist 90% van de ajax supporters in Nederlandquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Spaanse competitie. Waar de nummer 3 helemaal niet meetelt.
Niets kanslozer dan van die Nederlandse fanboys die zonder enige regionale of culturele binding zichzelf aan een club hebben verbonden die hier mijlenver vandaan ligt. En dan ook nog eens gefeliciteerd worden door een moderator.
Waarom moet Sport1 de hand in eigen boezem steken ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben al jaren voor Manchester United, nog nooit in Engeland geweest, ik ben het bewijs dat dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets kanslozer dan van die Nederlandse fanboys die zonder enige regionale of culturele binding zichzelf aan een club hebben verbonden die hier mijlenver vandaan ligt. En dan ook nog eens gefeliciteerd worden door een moderator.
Het enige wat dat bewijst is dat je de ranglijst vaak bekeken hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al jaren voor Manchester United, nog nooit in Engeland geweest, ik ben het bewijs dat dat mogelijk is.
Wat is jouw 'binding' met Feyenoord?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bedoelt het bewijs van die kansloosheid?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al jaren voor Manchester United, nog nooit in Engeland geweest, ik ben het bewijs dat dat mogelijk is.
Zag regelmatig Engels voetbal in de jaren 90.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef eight het volgende:
[..]
Het enige wat dat bewijst is dat je de ranglijst vaak bekeken hebt.
Laat iedereen leven hoe ze willen. Waar mensen zich om druk maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bedoelt het bewijs van die kansloosheid?
Regionale en culturele binding.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is jouw 'binding' met Feyenoord?
Fantastichquote:
Mijn eerste club wedstrijd was van PSV.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben al sinds ik voetbal zag voor Real en PSV..
gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben al sinds ik voetbal zag voor Real en PSV..
Waarom? Sowieso sneu dat mensen zich moeten verantwoorden omdat ze fan zijn van een club. Laat iedereen lekker doen joh. Of het nou Nederlands is of niet, ook mijn ding niet, maar blijkbaar zijn er mensen die dat leuk vinden.quote:
Nee, maar hij vind het belangrijk dat je een culturele en regionale band hebt met de club, ben benieuwd wat dat bij hem is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Sowieso sneu dat mensen zich moeten verantwoorden omdat ze fan zijn van een club. Laat iedereen lekker doen joh. Of het nou Nederlands is of niet, ook mijn ding niet, maar blijkbaar zijn er mensen die dat leuk vinden.
moet je lekker zelf wetenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben ook voor Miami Heat. Kan dat ook niet?
Ik overdrijfquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Pass op Xavi, hoe kan je dat gemist hebben?
Pawn Stars gezien?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Nee, je moet voor Den Bosch of Groningen zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Ah, oke.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, maar hij vind het belangrijk dat je een culturele en regionale band hebt met de club, ben benieuwd wat dat bij hem is.
Die gast lijkt op Euzelquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor. Zoals voorspeld pakt Real de punten in Barca.
Ook allemaal acteursquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Snap ik, ontken ik ook niet.. Maar leg uit waarom je juist voor deze twee clubs bent, ben benieuwdquote:
Dit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef Roffamannetje het volgende:
Ronaldo bewijst weer beter te zijn dan Messi
Acteurs??quote:
Scoort maar 9 doelpunten minder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef Roffamannetje het volgende:
Ronaldo hoeft zich niet te bewijzen, hij is gewoon beterquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef Roffamannetje het volgende:
Stel die vraag maar in het Feyenoord topic.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap ik, ontken ik ook niet.. Maar leg uit waarom je juist voor deze twee clubs bent, ben benieuwd
Vandaag wel ja, Messi had z'n dag echt nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef Roffamannetje het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij El Clasico's gezien?
Dan weet je toch dat CR altijd hopeloos door de mand valt bij El Clasico's? Hij presteert jack shit tijdens de wedstrijden waar het er om gaat.
Oke.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stel die vraag maar in het Feyenoord topic.
Met die mooie duikhelm.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:12 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ach het was een mooie voorbereiding op het voetbal van vanavond!
Neuh,quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Acteurs??
Ze zijn meer atleet dan elke andere voetballer.
Lijkt wel een beetje op CR7 die wordt nagetrapt bij de zijlijnquote:
Hahahahahahahha wtf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Goeie man.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Puyol kijkt ook altijd als een natte bouvier.²
Wade is de beste, die heeft ook nog een ringquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahahahha wtf.
LBJ is juist masterlijk.
Maar als ze nu winnen komt het niet door hem. Bijna niets gespeeld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wade is de beste, die heeft ook nog een ring
Playoffs, of moet ik WADEoffs zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als ze nu winnen komt het niet door hem. Bijna niets gespeeld.
Hij is wel een clutch speler dus ja het kan wadeoffs worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Playoffs, of moet ik WADEoffs zeggen
Ben je serieus ? :squote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Arbitrage zit Barcelona ook ALTIJD tegen, had 5-0 moeten worden maar Real wordt weer geholpen.
nee a zammel ahahaha nee mang tuurlijk niet ahahaquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Arbitrage zit Barcelona ook ALTIJD tegen, had 5-0 moeten worden maar Real wordt weer geholpen.
ik vind wel een bazenfotoquote:
quote:
Die halen de finale niet eens, helaas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:56 schreef RavioliPunch het volgende:
Zie die Madrilenen blij zijn, Barca wint de CL fucking hard.
Eerlijk gezegd, met dit voetbal, heb je gelijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die halen de finale niet eens, helaas.
beste ooitquote:
Waarom lopen ze allemaal op die bejaarde man af?quote:Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even snel een gifje gemaakt van Barça zijn tacktiek:
[ afbeelding ]
Bankquote:Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi inderdaad.quote:
Ook omdat Barca een minder seizoen draaitquote:Op zondag 22 april 2012 00:06 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]![]()
Mourinho's 2e seizoen, Real Madrid kampioen.
Mensen die daar aan het begin van het seizoen aan twijfelden![]()
hahahaquote:
Toch aardig objectief gelukt ... Ik ben ook voor Valenciaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Dejannn het volgende:
Redelijk aangeschoten probeer ik toch een zo objectief mogelijk review te schrijven. Met allemaal huisgenoten en allerlei anderen (elke huisgenoot nam wel iemand mee). Ik had een maat van me meegenomen die redelijk voor Real is. Om wat olie op het vuur te gooien. Een paar kratten bier, Sport1 aan, Sierd de Vos en zelfs wat dames die meekijken en je maakt een studentenhuis blij.
Ik vond het eigenlijk een grafwedstrijd. Maar vanaf minuut vier á vijf voelde je aan dat Real hier wat te halen had. Ze waren agressiever, toonden meer inzet en speelden met een redelijk hoog opgetrokken defensie wat tot het feit leide dat de enige driekhoekjes die Barca in de eerste helft speelde, ook op hun eigen helft plaats vondt. De 0-1 was mazzel, misschien buitenspel maar gewoon slecht verdedigd van Barcelona ook. De rest van de wedstrijd dook Real in hun schulp, wat ik enigsinds kan begrijpen, die gasten hebben jaren niet meer gewonnen in Camp Nou, dit kan een 'title decider' zijn, logisch dus dat je het zekere voor het onzekere neemt. Des al niet min was het natuurlijk niet altijd leuk om naar te kijken. En veel van de aanwezigen bij ons gooien dan ook om de zoveel tijd bijna lege bierflesjes naar het scherm (Barca-fans).
De 1-1 was uiteindelijk geniaal, mits het hakje van Tello zo bedoeld was. Messi uiteraard weer betrokken in de aanval, held, topspeler. En zowaar drie minuten later weet Ronaldo zich te laten zien, scoort, koelbloedig, hij kan het dus tóch. Huisgenoten meteen weer agressief, schelden ... 'kankerhomo ga dood' (![]()
) ik snap serieus niet wat het is bij die gast dat zoveel woede opwekt bij vooral Nederlanders. Want in het buitenland is hij minder gehaat als hier, ja in landen zoals Bosnië en Servië waar de machoculuur overheerst, maar daar willen Nederlanders zich hopelijk toch niet aan spiegelen. En ik kan het weten, want daar ligt mijn roots. En het is een ernstig primitief volk.
Real wist vol te houden en heeft uiteindelijk de wedstrijd over de streep getrokken d.m.v. tijdrekken, verdedigen en veel fake blessures, iets waar Barcelona ook menig prijs mee heeft gewonnen, echter werd het toen niet veroordeeld en nu wel. Ook ergens begrijpelijk, want Barca stelt er wereldvoetbal tegenover en Real niet. Toch vind ik het verbazingwekkend hoeveel haat er is jegens Real in Nederland. Echt onbegrijpelijk, dat zoiets in Catalonië heerst, begrijpelijk, maat Nederland? Tja, het is hier immers een norm om voor Barca te zijn, iets waar ik als Valencia fan tot op de dag nog moeite mee heb en iets wat mij bijna neigt tot het juichen voor Real maar dat is ook weer teveel van het goede want die club doet mij (net als Barcelona) gewoon niets.
Ik ben benieuwd naar de CL, hopelijk halen Chelsea en Bayern het, of Barcelona en Real, en in het laatste geval hoop ik dat Real het wint. Niet omdat ik voor Real ben, maar wel omdat ik van het Spaanse voetbal houd en niet kan wachten tot Mourinho daaruit verdwenen is.
quote:
en ja en ronaldo had gescoordquote:Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er ook alweer gewonnen jongens? Ik ben het vergeten. FireFox, Onlogisch, kunnen jullie me even helpen?
Barcelona met 5-0. Anderhalf jaar geleden dacht ik.quote:Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er ook alweer gewonnen jongens? Ik ben het vergeten. FireFox, Onlogisch, kunnen jullie me even helpen?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Real heeft Barca bijna over de knie.
Fijne nacht verder.quote:
quote:
quote:
Ga je nu rukken?quote:
nee ik doe mee aan de 40 days 40 nights challengequote:
zal toch best moeilijk voor je zijn als ronaldo zo'n mooie goals maakt..quote:Op zondag 22 april 2012 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee ik doe mee aan de 40 days 40 nights challenge
ja klopt ik werd wel een beetje hitsig toen ie zo naar de camera liep man.quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef eight het volgende:
[..]
zal toch best moeilijk voor je zijn als ronaldo zo'n mooie goals maakt..
goooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 april 2012 00:30 schreef Grifte het volgende:
Heb maar kleine delen gezien, en ook zonder commentaar, maar was Sierd nog een beetje op dreef dan?
Koekoekquote:Op zondag 22 april 2012 00:30 schreef Grifte het volgende:
Heb maar kleine delen gezien, en ook zonder commentaar, maar was Sierd nog een beetje op dreef dan?
Dus hij zegt alleen koekoek voor zijn lievelings teams.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 04:06 schreef Equites het volgende:
Zo terecht dat Real is wint van BarcaEn uitgerekend CR7 die daar voor zorgt
. Zo verdiend en terecht !! Volgende week Bayern pakken en dan de CL!! Hala Madrid, Hala Ronaldo, Hala Mourinho
![]()
![]()
Hoezo misselijk?quote:Op zondag 22 april 2012 04:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Fantastische voetballer.
Misselijke vent.
Jammer.
Klote. Je hebt niks gemist. Barcelona kon niet en Madrid wilde niet.quote:Op zondag 22 april 2012 04:42 schreef kilozout het volgende:
Maar goed, hoe was de wedstrijd? Helaas niet kunnen zien omdat de NS het trein verkeer niet kan regelen.
Was niet zo best; Barcelona had veel balbezit zoals gewoonlijk maar creëerde te weinig en benutte de kansen niet die het kreeg, Madrid beperkte zich tot verdedigen, maakte een doelpunt dat een twijfelgeval qua buitenspel was, na lang worstelen maakte Barcelona eindelijk gelijk, maar binnen een minuut werd door een mooie counter van Real de wedstrijd en het kampioenschap ook definitief beslist.quote:Op zondag 22 april 2012 04:42 schreef kilozout het volgende:
Maar goed, hoe was de wedstrijd? Helaas niet kunnen zien omdat de NS het trein verkeer niet kan regelen.
Dat vind ik juist een beetje jammer aan hem, hij strijkt alle eer op maar die pass van Özil was geweldig dus dan moet je naar de aangever gaan en het samen vierenquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een beetje jammer aan hem, hij strijkt alle eer op maar die pass van Özil was geweldig dus dan moet je naar de aangever gaan en het samen vieren
Ja maar nadat hij eerst zijn eigen feestje had gevierd en Özil naar hem toeging................quote:
Ondanks gisteren:quote:Op zondag 22 april 2012 11:52 schreef Caland het volgende:
Mooi man, dat dat zielloze gepriegel met de bal een keer keihard wordt afgestraft. Kunnen al die balbezitfappers ook weer hun mond houden. Verder wel een matige pot though.
quote:Op zondag 22 april 2012 12:13 schreef inZanity het volgende:
Heerlijke overwinning van Real gisteren! Eindelijk dat zooitje ongeregeld pak slaag gegeven! Ik vond Real erg goed spelen. Na de goal weliswaar erg terughoudend maar dat is niet meer dan logisch aangezien je op voorsprong staat in zo'n belangrijke wedstrijd. Barcelona speelde vrij matig vond ik en zette daarmee eigenlijk het spel van de afgelopen tijd voort. Tegen minder clubs winnen ze dan nog wel door wat geluk of door individuele kwaliteiten maar tegen een geweldig team als Real kom je dan gewoon in de problemen, eigenlijk dus al tegen een wat mindere ploeg als Chelsea. Ze kwamen er m.i amper aan te pas hoewel ze het wel volop probeerden en ook wel af en toe gevaarlijk werden, dit kwam dus deels door het matige spel van hunzelf maar ook door de concentratie en het goede storen van Real. Real stond verdedigend echt ontzettend goed. En Casillas was weer eens geweldig, liet weer eens zien waarom ie één van de beste keepers(wat mij betreft de beste) van de wereld is. Ik heb eigenlijk geen moment het idee gehad dat Real dit niet ging winnen ondanks dat het in het verleden vaak genoeg alsnog fout is gegaan. Maar zelfs na de 1-1 had ik het gevoel dat het goed zou komen. En nog geen 3 minuten later was het wie anders dan Cristiano Ronaldo die de winnende maakte! En daarmee maar weer eens liet zien wat voor een fenomeen het is!En dan dat prachtige juichen, heerlijk! Gewoon een geweldenaar!
Ik denk dat we er toch wel vanuit kunnen gaan dat Real de kampioen van Spanje is dit jaar, en als je het mij vraagt volledig terecht! Veruit het meest constant en voetballend gewoon beter en het dan ook nog eens beslissen in zo'n wedstrijd!Als voetballiefhebber ben ik er ontzettend blij mee dat Real de titel gaat pakken en niet Barcelona!
Overigens vond ik het best gewaagd van Guardiola om Messi niet op te stellen... Had ie daar een speciale reden voor ofzo?
quote:
Op zich zonde, maar niet meer dan logisch vindt ik. Al had er inderdaad een ruimere overwinning in gezeten. Maar dat komt vanzelf wel weer een keer, deze wedstrijd was te belangrijk voor ze om teveel risico te nemen denk ik.quote:Op zondag 22 april 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
Erg jammer dat Real zo terughoudend speelde na de goal. Zonde ook, waren ze op dezelfde voet verder gegaan had het bij rust 0-2, 0-3 kunnen staan. Daardoor werd het ook een erg matige wedstrijd.
Heerlijke overwinning van Real gisteren! Eindelijk dat zooitje ongeregeld pak slaag gegeven! Ik vond Real erg goed spelen. Na de goal weliswaar erg terughoudend maar dat is niet meer dan logisch aangezien je op voorsprong staat in zo'n belangrijke wedstrijd. Barcelona speelde vrij matig vond ik en zette daarmee eigenlijk het spel van de afgelopen tijd voort. Tegen minder clubs winnen ze dan nog wel door wat geluk of door individuele kwaliteiten maar tegen een geweldig team als Real kom je dan gewoon in de problemen, eigenlijk dus al tegen een wat mindere ploeg als Chelsea. Ze kwamen er m.i amper aan te pas hoewel ze het wel volop probeerden en ook wel af en toe gevaarlijk werden, dit kwam dus deels door het matige spel van hunzelf maar ook door de concentratie en het goede storen van Real. Real stond verdedigend echt ontzettend goed. En Casillas was weer eens geweldig, liet weer eens zien waarom ie één van de beste keepers(wat mij betreft de beste) van de wereld is. Ik heb eigenlijk geen moment het idee gehad dat Real dit niet ging winnen ondanks dat het in het verleden vaak genoeg alsnog fout is gegaan. Maar zelfs na de 1-1 had ik het gevoel dat het goed zou komen. En nog geen 3 minuten later was het wie anders dan Cristiano Ronaldo die de winnende maakte! En daarmee maar weer eens liet zien wat voor een fenomeen het is!En dan dat prachtige juichen, heerlijk! Gewoon een geweldenaar!
Ik denk dat we er toch wel vanuit kunnen gaan dat Real de kampioen van Spanje is dit jaar, en als je het mij vraagt volledig terecht! Veruit het meest constant en voetballend gewoon beter en het dan ook nog eens beslissen in zo'n wedstrijd!Als voetballiefhebber ben ik er ontzettend blij mee dat Real de titel gaat pakken en niet Barcelona!
Overigens vond ik het best gewaagd van Guardiola om Messi niet op te stellen... Had ie daar een speciale reden voor ofzo?
Oogkleppen?quote:Op zondag 22 april 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]OK oogkleppen ophouden mag wel na gisteren
Dat Real de terechte kampioen is lijkt me duidelijk, het niet hoeven winnen gaf gisteren wel de doorslag, dat lieten ze ook wel zien ook, die 2e was een beauty.
Tunnelvision?quote:Op zondag 22 april 2012 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tunnelvision dan, die raak je toch niet kwijt
Tunnelvisiequote:
Vergeet Studio Ajax niet.quote:
Ik zie dat anders ook terug bij alle Nederlanders die zich gedragen als volbloed Catalanen. Enorm haat en hekel aan Real Madrid en vergeet vooral Ronaldo niet die voor homo, nietsnut en weet ik veel wat nog meer allemaal wordt uitgemaakt. Vind ik overdreven, maar goed ieder zijn ding. Ga dan echter niet zeuren als er iemand anders is die dat blijkbaar jegens Barca heeft en voor Real is.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Kijk: InZanity is niet voor Real Madrid. Hij is gewoon TEGEN Barcelona. Daarom is hij gewoon voor elke club die Barcelona verslaat. En omdat Real rivaal is van Barcelona, is hij alleen maar blij als die winnen, omdat Barcelona is verslagen, niet omdat Real heeft gewonnen.
Hij vond Cruijff niet goed denk ik.
van Hanegem zei gisteren dat je niet goed in je hoofd bent als je zo denkt over Barcaquote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Kijk: InZanity is niet voor Real Madrid. Hij is gewoon TEGEN Barcelona. Daarom is hij gewoon voor elke club die Barcelona verslaat. En omdat Real rivaal is van Barcelona, is hij alleen maar blij als die winnen, omdat Barcelona is verslagen, niet omdat Real heeft gewonnen.
Vandaar dus ook: InZanityquote:Op zondag 22 april 2012 13:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
van Hanegem zei gisteren dat je niet goed in je hoofd bent als je zo denkt over Barca
108 goals ofzoquote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef Roffamannetje het volgende:
Real Madrid speelt gewoon het hele seizoen al beter dan Barcelona, ze maken de ene prachtige goal na de andere. Gewoon de terechte kampioen
Die reactie in de studio na afloop sowiesoquote:Op zondag 22 april 2012 13:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
van Hanegem zei gisteren dat je niet goed in je hoofd bent als je zo denkt over Barca
Noem eens 1 user die net zo extreem over Real madrid denkt als Insanity over Barca ?quote:Op zondag 22 april 2012 13:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zie dat anders ook terug bij alle Nederlanders die zich gedragen als volbloed Catalanen. Enorm haat en hekel aan Real Madrid en vergeet vooral Ronaldo niet die voor homo, nietsnut en weet ik veel wat nog meer allemaal wordt uitgemaakt. Vind ik overdreven, maar goed ieder zijn ding. Ga dan echter niet zeuren als er iemand anders is die dat blijkbaar jegens Barca heeft en voor Real is.
Hoe bepaald de media de norm ?quote:Op zondag 22 april 2012 13:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Die reactie in de studio na afloop sowieso
"Dit is natuurlijk niet wat wij allemaal hadden gehoopt"
![]()
![]()
Dat is dus weer een goed voorbeeld van hoe het hier in Nederland letterlijk de norm is om voor Barca te zijn.
Dit.quote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef Roffamannetje het volgende:
Real Madrid speelt gewoon het hele seizoen al beter dan Barcelona, ze maken de ene prachtige goal na de andere. Gewoon de terechte kampioen
En dit.quote:Op zondag 22 april 2012 13:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zie dat anders ook terug bij alle Nederlanders die zich gedragen als volbloed Catalanen. Enorm haat en hekel aan Real Madrid en vergeet vooral Ronaldo niet die voor homo, nietsnut en weet ik veel wat nog meer allemaal wordt uitgemaakt. Vind ik overdreven, maar goed ieder zijn ding. Ga dan echter niet zeuren als er iemand anders is die dat blijkbaar jegens Barca heeft en voor Real is.
quote:
Klopt.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |