Sowieso al die kansloze Nederlanders die zichzelf aan een club hebben verbonden die zo'n paar duizend kilometer hier vandaan ligt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd aan alle Real-fans, die er blijkbaar zijn. Maar met name inZanity.
Barca kan alleen zichzelf verwijten.quote:
Dat tikkie-takkie is niet meer van deze tijd man. Als Iniesta en Xavi van club veranderen blijft er niets over van dat irritante spel.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso al die kansloze Nederlanders die zichzelf aan een club hebben verbonden die zo'n paar duizend kilometer hier vandaan ligt.
Dicht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied probeert er eentje te jatten, het droevige mannetje.
Eredivisiequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso al die kansloze Nederlanders die zichzelf aan een club hebben verbonden die zo'n paar duizend kilometer hier vandaan ligt.
Doen ze altijd al, jeugdspelers, wedstrijden, topics etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied probeert er eentje te jatten, het droevige mannetje.
het ligt in zijn aardquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze altijd al, jeugdspelers, wedstrijden, topics etc.
Hé rustig aan, maar wel gefeliciteerd met Realquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze altijd al, jeugdspelers, wedstrijden, topics etc.
Ik zou er niet op wachten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden.Wanneer kom je er nu voor uit?
Spaanse competitie. Waar de nummer 3 helemaal niet meetelt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Eredivisie
Belgische competitie
Duitse competitie
Luxemburgse competitie
Denemarkse competitie
Franse competitie
GGMM: wannabe feijenoorderquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden.Wanneer kom je er nu voor uit?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat tikkie-takkie is niet meer van deze tijd man. Als Iniesta en Xavi van club veranderen blijft er niets over van dat irritante spel.²
Dat zeiden ze ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gaan ze bij Sport 1 weer zeiken over theater Real. Nooit de hand in eigen boezem steken. Barca was gewoon waardeloos
Real was ook niet best maar om te winnen moet je scoren en dat deed Real welquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gaan ze bij Sport 1 weer zeiken over theater Real. Nooit de hand in eigen boezem steken. Barca was gewoon waardeloos
Dat jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze waren allebei verschrikkelijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real was ook niet best maar om te winnen moet je scoren en dat deed Real wel
Je beschrijft zojuist 90% van de ajax supporters in Nederlandquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Spaanse competitie. Waar de nummer 3 helemaal niet meetelt.
Niets kanslozer dan van die Nederlandse fanboys die zonder enige regionale of culturele binding zichzelf aan een club hebben verbonden die hier mijlenver vandaan ligt. En dan ook nog eens gefeliciteerd worden door een moderator.
Waarom moet Sport1 de hand in eigen boezem steken ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben al jaren voor Manchester United, nog nooit in Engeland geweest, ik ben het bewijs dat dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets kanslozer dan van die Nederlandse fanboys die zonder enige regionale of culturele binding zichzelf aan een club hebben verbonden die hier mijlenver vandaan ligt. En dan ook nog eens gefeliciteerd worden door een moderator.
Het enige wat dat bewijst is dat je de ranglijst vaak bekeken hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al jaren voor Manchester United, nog nooit in Engeland geweest, ik ben het bewijs dat dat mogelijk is.
Wat is jouw 'binding' met Feyenoord?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bedoelt het bewijs van die kansloosheid?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al jaren voor Manchester United, nog nooit in Engeland geweest, ik ben het bewijs dat dat mogelijk is.
Zag regelmatig Engels voetbal in de jaren 90.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef eight het volgende:
[..]
Het enige wat dat bewijst is dat je de ranglijst vaak bekeken hebt.
Laat iedereen leven hoe ze willen. Waar mensen zich om druk maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bedoelt het bewijs van die kansloosheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |