Hoe vaak heb jij El Clasico's gezien?quote:Op zondag 15 april 2012 00:45 schreef bascross het volgende:
Deze wedstrijd gaat Ronaldo nogmaals tonen hoeveel beter hij is dan Messi.
Jij bent wel de IZanity van het Barcelona kamp he?quote:Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij El Clasico's gezien?
Dan weet je toch dat CR altijd hopeloos door de mand valt bij El Clasico's? Hij presteert jack shit tijdens de wedstrijden waar het er om gaat.
Neuh, ik ben wel objectief.quote:Op zondag 15 april 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent wel de IZanity van het Barcelona kamp he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zondag 15 april 2012 01:25 schreef Anonymousz het volgende:
RM wintEn als Strootman er gaat spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
misschin welquote:Op zondag 15 april 2012 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als Strootman er gaat spelen?
99,787 (96,636 in Champions League) is dus nooit uitverkocht in CL duels. Blijft overigens het grootste stadion in Europa, 5de wereldwijd.quote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef TheDutchguy het volgende:
Raar dat ze het stadion niet uitbreidden zodat ze net boven de 100.000 zitten
Dan stapt Mourinho direct op denk ikquote:
Mourinho is dinsdagavond al opgestapt na de 4-0 in München.quote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef TheFatLady het volgende:
Zou weer eens een keer tijd worden dat Real wint van Barca.
Het zou nu toch eindelijk wel eens mogen gaan lukken na die jarenlange investeringen.
Toch hoop ik uiteraard op een 2-0 voor Barca met een falende CR7
(net als de voorgaande clásicos). Maar het kan alle kanten op.
Goede voetballer, maar tegen Barca mag hij van mij wederom keihard falen.
[..]
Dan stapt Mourinho direct op denk ik
Hoe eerder hoe beter, 4-0 zou ook wel mooi zijnquote:Op zondag 15 april 2012 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Mourinho is dinsdagavond al opgestapt na de 4-0 in München.
Haha, en qua doelpunten dus 0-0?quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Joeriii het volgende:
Ik denk 1 - 2, 1 rode kaart voor barca, 2 voor madrid.
trolololoquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef Bonkers. het volgende:
Ik denk dat de wedstrijd bol staat van de spanning en het een redelijk saaie 2-0 wordt voor Barcelona.
Op basis waarvanquote:
Deze man weetquote:Op maandag 16 april 2012 13:34 schreef inZanity het volgende:
Mourinho opstappen?
Misschien einde van t seizoen als ie de titel en de CL heeft gepakt
Mourinho
Walgelijke actie van Messi. Daar kwam z'n ware aard naar boven, misselijk ventjequote:
Ja want Pepe is de Moeder Teresa onder de voetballersquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Walgelijke actie van Messi. Daar kwam z'n ware aard naar boven, misselijk ventje
Sowieso:
Pepe
Messi
Dat laatste denk ik niet maar dat Mourinho als trainer van Real Madrid langzamerhandquote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef TheFatLady het volgende:
Zou weer eens een keer tijd worden dat Real wint van Barca.
Het zou nu toch eindelijk wel eens mogen gaan lukken na die jarenlange investeringen.
Toch hoop ik uiteraard op een 2-0 voor Barca met een falende CR7
(net als de voorgaande clásicos). Maar het kan alle kanten op.
Goede voetballer, maar tegen Barca mag hij van mij wederom keihard falen.
[..]
Dan stapt Mourinho direct op denk ik
[ afbeelding ]
Messiquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Walgelijke actie van Messi. Daar kwam z'n ware aard naar boven, misselijk ventje
Sowieso:
Pepe
Messi
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef RubenSosa het volgende:
Sierd de Vos als commentator volgens de sport1 website![]()
![]()
Dat rollen is wel het ergste jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef OProg het volgende:
Voor de neutrale kijken zal het wel weer drama zijn met volop overtredingen en spelers van beide kampen die overal op het veld liggen te rollen.
Sierdquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef RubenSosa het volgende:
![]()
Roy Makaay zit wel naast 'm.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef RubenSosa het volgende:
![]()
Natuurlijk is er wel spanning. Er komt echt wel weer een keer dat Real wint. Misschien zelfs zaterdag al.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef Dejannn het volgende:
Wordt weer een makkelijk overwinning voor Barca, wel jammer dat er totaal geen spanning meer is in wie deze confrontaties zal gaan winnen. Het enige spannende aan de wedstrijden is nog bij wie er van Real de stoppen doorslaan en wie er rood krijgt, ook altijd boeiend om te zien of Sergio en Pedro (als hij speelt) nog een paar mooie duikelingen in huis hebben. Volgende ochtend kan je dan weer in de kranten lezen over het heilige Barca en het kwaadaardige Real. Is nu al hetzelfde liedje elke keer sinds 2007, been there done that. Zou graag wat meer onvoorspelbaarheid terugzien in de Clásico's, maar dan moet er bij Real een andere trainer komen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel spanning. Er komt echt wel weer een keer dat Real wint. Misschien zelfs zaterdag al.
Trouwens Pedro en Sergio duikelingen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat het schwalbe's zijn kan je echt niet ontkennen.quote:
Doe ik ook niet. Echter is het nogal lachwekkend om er twee van Real,uit te pikken(een van Ronaldo notabene) als er bij Barca wekelijks 11 op het veld staan die niks anders doen de hele wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat het schwalbe's zijn kan je echt niet ontkennen.
Gast, overdrijf eens een keer niet manquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Echter is het nogal lachwekkend om er twee van Real,uit te pikken(een van Ronaldo notabene) als er bij Barca wekelijks 11 op het veld staan die niks anders doen de hele wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |