Tunnelvisiequote:
quote:Op zondag 22 april 2012 12:13 schreef inZanity het volgende:
Heerlijke overwinning van Real gisteren! Eindelijk dat zooitje ongeregeld pak slaag gegeven! Ik vond Real erg goed spelen. Na de goal weliswaar erg terughoudend maar dat is niet meer dan logisch aangezien je op voorsprong staat in zo'n belangrijke wedstrijd. Barcelona speelde vrij matig vond ik en zette daarmee eigenlijk het spel van de afgelopen tijd voort. Tegen minder clubs winnen ze dan nog wel door wat geluk of door individuele kwaliteiten maar tegen een geweldig team als Real kom je dan gewoon in de problemen, eigenlijk dus al tegen een wat mindere ploeg als Chelsea. Ze kwamen er m.i amper aan te pas hoewel ze het wel volop probeerden en ook wel af en toe gevaarlijk werden, dit kwam dus deels door het matige spel van hunzelf maar ook door de concentratie en het goede storen van Real. Real stond verdedigend echt ontzettend goed. En Casillas was weer eens geweldig, liet weer eens zien waarom ie één van de beste keepers(wat mij betreft de beste) van de wereld is. Ik heb eigenlijk geen moment het idee gehad dat Real dit niet ging winnen ondanks dat het in het verleden vaak genoeg alsnog fout is gegaan. Maar zelfs na de 1-1 had ik het gevoel dat het goed zou komen. En nog geen 3 minuten later was het wie anders dan Cristiano Ronaldo die de winnende maakte! En daarmee maar weer eens liet zien wat voor een fenomeen het is!En dan dat prachtige juichen, heerlijk! Gewoon een geweldenaar!
Ik denk dat we er toch wel vanuit kunnen gaan dat Real de kampioen van Spanje is dit jaar, en als je het mij vraagt volledig terecht! Veruit het meest constant en voetballend gewoon beter en het dan ook nog eens beslissen in zo'n wedstrijd!Als voetballiefhebber ben ik er ontzettend blij mee dat Real de titel gaat pakken en niet Barcelona!
Overigens vond ik het best gewaagd van Guardiola om Messi niet op te stellen... Had ie daar een speciale reden voor ofzo?
Vergeet Studio Ajax niet.quote:
Ik zie dat anders ook terug bij alle Nederlanders die zich gedragen als volbloed Catalanen. Enorm haat en hekel aan Real Madrid en vergeet vooral Ronaldo niet die voor homo, nietsnut en weet ik veel wat nog meer allemaal wordt uitgemaakt. Vind ik overdreven, maar goed ieder zijn ding. Ga dan echter niet zeuren als er iemand anders is die dat blijkbaar jegens Barca heeft en voor Real is.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Kijk: InZanity is niet voor Real Madrid. Hij is gewoon TEGEN Barcelona. Daarom is hij gewoon voor elke club die Barcelona verslaat. En omdat Real rivaal is van Barcelona, is hij alleen maar blij als die winnen, omdat Barcelona is verslagen, niet omdat Real heeft gewonnen.
Hij vond Cruijff niet goed denk ik.
van Hanegem zei gisteren dat je niet goed in je hoofd bent als je zo denkt over Barcaquote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Kijk: InZanity is niet voor Real Madrid. Hij is gewoon TEGEN Barcelona. Daarom is hij gewoon voor elke club die Barcelona verslaat. En omdat Real rivaal is van Barcelona, is hij alleen maar blij als die winnen, omdat Barcelona is verslagen, niet omdat Real heeft gewonnen.
Vandaar dus ook: InZanityquote:Op zondag 22 april 2012 13:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
van Hanegem zei gisteren dat je niet goed in je hoofd bent als je zo denkt over Barca
108 goals ofzoquote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef Roffamannetje het volgende:
Real Madrid speelt gewoon het hele seizoen al beter dan Barcelona, ze maken de ene prachtige goal na de andere. Gewoon de terechte kampioen
Die reactie in de studio na afloop sowiesoquote:Op zondag 22 april 2012 13:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
van Hanegem zei gisteren dat je niet goed in je hoofd bent als je zo denkt over Barca
Noem eens 1 user die net zo extreem over Real madrid denkt als Insanity over Barca ?quote:Op zondag 22 april 2012 13:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zie dat anders ook terug bij alle Nederlanders die zich gedragen als volbloed Catalanen. Enorm haat en hekel aan Real Madrid en vergeet vooral Ronaldo niet die voor homo, nietsnut en weet ik veel wat nog meer allemaal wordt uitgemaakt. Vind ik overdreven, maar goed ieder zijn ding. Ga dan echter niet zeuren als er iemand anders is die dat blijkbaar jegens Barca heeft en voor Real is.
Hoe bepaald de media de norm ?quote:Op zondag 22 april 2012 13:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Die reactie in de studio na afloop sowieso
"Dit is natuurlijk niet wat wij allemaal hadden gehoopt"
![]()
![]()
Dat is dus weer een goed voorbeeld van hoe het hier in Nederland letterlijk de norm is om voor Barca te zijn.
Dit.quote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef Roffamannetje het volgende:
Real Madrid speelt gewoon het hele seizoen al beter dan Barcelona, ze maken de ene prachtige goal na de andere. Gewoon de terechte kampioen
En dit.quote:Op zondag 22 april 2012 13:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zie dat anders ook terug bij alle Nederlanders die zich gedragen als volbloed Catalanen. Enorm haat en hekel aan Real Madrid en vergeet vooral Ronaldo niet die voor homo, nietsnut en weet ik veel wat nog meer allemaal wordt uitgemaakt. Vind ik overdreven, maar goed ieder zijn ding. Ga dan echter niet zeuren als er iemand anders is die dat blijkbaar jegens Barca heeft en voor Real is.
quote:
Klopt.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |