abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2012 @ 12:25:15 #201
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_110626290
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:23 schreef inZanity het volgende:

[..]

Tunnelvision?
Tunnelvisie
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zondag 22 april 2012 @ 12:25:49 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110626307
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 12:25 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Tunnelvisie
:D
pi_110626347
Real Madrid speelt gewoon het hele seizoen al beter dan Barcelona, ze maken de ene prachtige goal na de andere. Gewoon de terechte kampioen _O_
  zondag 22 april 2012 @ 12:32:26 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110626492
Ach ja ik kan beide stijlen wel waarderen, alleen jammer dat er zoveel geld voor nodig is
pi_110626817
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:13 schreef inZanity het volgende:
Heerlijke overwinning van Real gisteren! Eindelijk dat zooitje ongeregeld pak slaag gegeven! Ik vond Real erg goed spelen. Na de goal weliswaar erg terughoudend maar dat is niet meer dan logisch aangezien je op voorsprong staat in zo'n belangrijke wedstrijd. Barcelona speelde vrij matig vond ik en zette daarmee eigenlijk het spel van de afgelopen tijd voort. Tegen minder clubs winnen ze dan nog wel door wat geluk of door individuele kwaliteiten maar tegen een geweldig team als Real kom je dan gewoon in de problemen, eigenlijk dus al tegen een wat mindere ploeg als Chelsea. Ze kwamen er m.i amper aan te pas hoewel ze het wel volop probeerden en ook wel af en toe gevaarlijk werden, dit kwam dus deels door het matige spel van hunzelf maar ook door de concentratie en het goede storen van Real. Real stond verdedigend echt ontzettend goed. En Casillas was weer eens geweldig, liet weer eens zien waarom ie één van de beste keepers(wat mij betreft de beste) van de wereld is. Ik heb eigenlijk geen moment het idee gehad dat Real dit niet ging winnen ondanks dat het in het verleden vaak genoeg alsnog fout is gegaan. Maar zelfs na de 1-1 had ik het gevoel dat het goed zou komen. En nog geen 3 minuten later was het wie anders dan Cristiano Ronaldo die de winnende maakte! En daarmee maar weer eens liet zien wat voor een fenomeen het is! _O_ En dan dat prachtige juichen, heerlijk! Gewoon een geweldenaar!

Ik denk dat we er toch wel vanuit kunnen gaan dat Real de kampioen van Spanje is dit jaar, en als je het mij vraagt volledig terecht! Veruit het meest constant en voetballend gewoon beter en het dan ook nog eens beslissen in zo'n wedstrijd! ^O^ Als voetballiefhebber ben ik er ontzettend blij mee dat Real de titel gaat pakken en niet Barcelona!

Overigens vond ik het best gewaagd van Guardiola om Messi niet op te stellen... Had ie daar een speciale reden voor ofzo? :P
:')
  zondag 22 april 2012 @ 12:43:25 #206
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_110626831
Kijk: InZanity is niet voor Real Madrid. Hij is gewoon TEGEN Barcelona. Daarom is hij gewoon voor elke club die Barcelona verslaat. En omdat Real rivaal is van Barcelona, is hij alleen maar blij als die winnen, omdat Barcelona is verslagen, niet omdat Real heeft gewonnen.
Hij vond Cruijff niet goed denk ik.
  FOK!fotograaf zondag 22 april 2012 @ 12:43:41 #207
842 Zorro
Z
pi_110626845
Conclusie: Ik MOET morgen VI zien met Gijp _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 22 april 2012 @ 12:53:18 #208
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_110627117
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef Zorro het volgende:
Conclusie: Ik MOET morgen VI zien met Gijp _O-
Vergeet Studio Ajax niet.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_110628702
quote:
99s.gif Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Kijk: InZanity is niet voor Real Madrid. Hij is gewoon TEGEN Barcelona. Daarom is hij gewoon voor elke club die Barcelona verslaat. En omdat Real rivaal is van Barcelona, is hij alleen maar blij als die winnen, omdat Barcelona is verslagen, niet omdat Real heeft gewonnen.
Ik zie dat anders ook terug bij alle Nederlanders die zich gedragen als volbloed Catalanen. Enorm haat en hekel aan Real Madrid en vergeet vooral Ronaldo niet die voor homo, nietsnut en weet ik veel wat nog meer allemaal wordt uitgemaakt. Vind ik overdreven, maar goed ieder zijn ding. Ga dan echter niet zeuren als er iemand anders is die dat blijkbaar jegens Barca heeft en voor Real is.
  zondag 22 april 2012 @ 13:45:40 #210
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_110628780
quote:
van Hanegem zei gisteren dat je niet goed in je hoofd bent als je zo denkt over Barca :P
pi_110628802
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:45 schreef YazooW het volgende:

[..]

van Hanegem zei gisteren dat je niet goed in je hoofd bent als je zo denkt over Barca :P
Vandaar dus ook: InZanity :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_110628861
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef Roffamannetje het volgende:
Real Madrid speelt gewoon het hele seizoen al beter dan Barcelona, ze maken de ene prachtige goal na de andere. Gewoon de terechte kampioen _O_
108 goals ofzo _O_

Legendarisch _O_
pi_110629030
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:45 schreef YazooW het volgende:

[..]

Die reactie in de studio na afloop sowieso

"Dit is natuurlijk niet wat wij allemaal hadden gehoopt"

:') :')

Dat is dus weer een goed voorbeeld van hoe het hier in Nederland letterlijk de norm is om voor Barca te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2012 13:55:19 ]
  zondag 22 april 2012 @ 14:18:42 #214
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_110630246
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:43 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik zie dat anders ook terug bij alle Nederlanders die zich gedragen als volbloed Catalanen. Enorm haat en hekel aan Real Madrid en vergeet vooral Ronaldo niet die voor homo, nietsnut en weet ik veel wat nog meer allemaal wordt uitgemaakt. Vind ik overdreven, maar goed ieder zijn ding. Ga dan echter niet zeuren als er iemand anders is die dat blijkbaar jegens Barca heeft en voor Real is.
Noem eens 1 user die net zo extreem over Real madrid denkt als Insanity over Barca ?
Ik heb er nog niet 1 gezien. Ik ik ken er irl ook niet 1.
Nee, de blinde haat is met name naar Barca. Dat heeft ook met frustratie te maken, zie alleen al zijn laatste post. Zegt genoeg na weer eens een overwinning in 4 jaar. Lachwekkend.
daarna volgen de :') en :? .
En dan durft hij zich zelfs nog voetballiefhebber te noemen, iemand die kijkt naar een wedstrijd om een ploeg te zien verliezen _O-

Daarom ook eens met tochweerhenk !

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:52 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Die reactie in de studio na afloop sowieso

"Dit is natuurlijk niet wat wij allemaal hadden gehoopt"

:') :')

Dat is dus weer een goed voorbeeld van hoe het hier in Nederland letterlijk de norm is om voor Barca te zijn.
Hoe bepaald de media de norm ?
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  zondag 22 april 2012 @ 16:47:11 #215
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110636929
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef Roffamannetje het volgende:
Dit.
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:43 schreef Dejannn het volgende:

[..]

En dit.
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 12:42 schreef kilozout het volgende:

[..]

quote:
Klopt. ^O^
pi_110641048
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dit.

[..]

En dit.

[..]

[..]

Klopt. ^O^
Zielig :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')