ATBquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:18 schreef Leef het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met dat Traject Beveiligings Systeem of hoe het ook heet?
Daardoor zou elke trein toch volautomatisch digitaal ultra turbo speciaal remmen als ze op hetzelfde spoor zaten?
2 x 20 km u frontaal is ook al een klap.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die 20km/u was idd best case scenario.
Je zeurt een beetje. Alles goed verder met je? Ik bedoel: er zijn genoeg mensen die niet constant op FOK! of het nieuws van alles bijhouden en die wel wat hebben aan die samenvatting.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb je aan nieuws van een half uur geleden dan.
Ja, dat zei ik dus.. lees je ff mee? Thanks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
2 x 20 km u frontaal is ook al een klap.
In de twitter berichten zag ik dat in ieder geval in een van de treinen ook de mensen in de wagons tussen de banken stonden. Dus best wel vol. Daarnaast was de dubbeldekker bezig het CS binnen te komen. Juist het stuk bij het westerpark gaan de meeste mensen opstaan om naar de balkons te lopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Klopt helemaal, hoewel overvol niet bestaat. Omdat vrijwel altijd 1 persoon, 2 stoelen in beslag neemt.
En ik denk dat de mensen op de balkons net zoveel kans gevaar liepen als de overige reizigers. Het carrosserie neemt toch de meeste energie van de klap op.
Zo, jij en ik zitten wel heel erg op één lijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je zeurt een beetje. Alles goed verder met je? Ik bedoel: er zijn genoeg mensen die niet constant op FOK! of het nieuws van alles bijhouden en die wel wat hebben aan die samenvatting.
Wat ze wel zouden kunnen doen, is bijvoorbeeld de tweede klasse wat zwakker bouwen, zodat die de klap kan opvangen voor de reizigers in de eerste klasse.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Een trein heeft lijkt me geen kreukelzone.
Ik denk wel meer gevaar, uitstekende draaipunten, trappetjes die naar beneden lopen met glas erachter, trappetjes die maar boven lopen met ijzeren randjes etc. Ik denk dat je achterin he beste zat op dit momentquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Klopt helemaal, hoewel overvol niet bestaat. Omdat vrijwel altijd 1 persoon, 2 stoelen in beslag neemt.
En ik denk dat de mensen op de balkons net zoveel kans gevaar liepen als de overige reizigers. Het carrosserie neemt toch de meeste energie van de klap op.
Met de snelheden die gehaald worden en het plotselingen remmen + de impact van de botsing, vlieg je door de coupe en je hoeft je hoofd maar tegen een bankleuning te botsen en je hebt een coma te pakken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Ik had dit helemaal gemist door alle Catshuis-perikelen.
Wat ik me afvraag, hoe kun je nou ernstig gewond raken door zo'n treinongeluk? Botbreuken ok, maar veel meer kan je toch niet overkomen? Hopelijk komt iedereen er weer bovenop.
Heb je haar ook weer....quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je zeurt een beetje. Alles goed verder met je? Ik bedoel: er zijn genoeg mensen die niet constant op FOK! of het nieuws van alles bijhouden en die wel wat hebben aan die samenvatting.
lekker boeiend knul.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik dus.. lees je ff mee? Thanks.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, jij en ik zitten wel heel erg op één lijn.
Net als die twee treinen trouwens.
Klopt, en ook het beste achteruit kan zitten. Dan krijg je hooguit je vooruit zittende passagier op je schoot, maar wordt jezelf in je stoel gedrukt door de klap.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik denk wel meer gevaar, uitstekende draaipunten, trappetjes die naar beneden lopen met glas erachter, trappetjes die maar boven lopen met ijzeren randjes etc. Ik denk dat je achterin he beste zat op dit moment
Dat glas is misschien wel hard, maar het is wel staalglas. dat valt in die mooie perfecte vierkante blokjes. Het is niet geheel prettig inderdaad, maar dodelijk of zwaargewond kan je er ook niet mee raken. Ik denk dat het gevaarlijkste toch dat je onderaan de trap valt en dat er 5 mede passagiers boven op je vallen. Misschien is dat ook de manier waarop de meeste gewond zijn geraaktquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik denk wel meer gevaar, uitstekende draaipunten, trappetjes die naar beneden lopen met glas erachter, trappetjes die maar boven lopen met ijzeren randjes etc. Ik denk dat je achterin he beste zat op dit moment
een voorwerp dat met een behoorlijke klap op je afkomt is ook niet echt fijn zeg maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, en ook het beste achteruit kan zitten. Dan krijg je hooguit je vooruit zittende passagier op je schoot, maar wordt jezelf in je stoel gedrukt door de klap.
Grappig, dit zijn de eerste foto's die ik zie die vanaf de park kant gemaakt zijn.quote:
Ik zit overigens het liefste midden in een trein.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, en ook het beste achteruit kan zitten. Dan krijg je hooguit je vooruit zittende passagier op je schoot, maar wordt jezelf in je stoel gedrukt door de klap.
Meest gevaarlijke voorwerp wat de gemiddelde passagier tegenover mij in zijn handen heeft is een telefoon of tablet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een voorwerp dat met een behoorlijke klap op je afkomt is ook niet echt fijn zeg maar.
Goed dat er zoveel technologische ontwikkeling is. Tien jaar geleden was het nog een desktop geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef Miendientje het volgende:
Je zult maar precies de laptop van je overbuurman tegen je voorhoofd aankrijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |