Suggereren is de kunst om iets te zeggen zonder het daadwerkelijk te zeggen...quote:Op zondag 22 april 2012 20:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik suggereer niks, ik zeg niet eens iets over STS-passage.
Nou, wat erg.quote:Op zondag 22 april 2012 20:38 schreef b2py het volgende:
Toch wel jammer dat iedereen het over een stoptrein en een sneltrein heeft, terwijl NS die heeft afgeschaft met dienstregeling 2012
In dit wereldje zitten sommigen met meer informatie dan anderen. Zij vinden dat ze tot de elite behoren. Zo is het al jaren en zo zal het ook nog jaren blijven.quote:Op zondag 22 april 2012 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen heeft overal vriendjes zitten, niemand weet ooit een naam natuurlijk. Hartstikke hip allemaal, maar tot het verschijnen van een ILT rapport is het niets meer dan interessantdoenerij. Ophouden.
Ik heb mijn medeleven al betuigd daarover hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wat erg.
Er liggen mensen half dood in het ziekenhuis en jij gaat een beetje lopen mierenneuken over zoiets.
Ik denk niet dat de mensen voor wie dat medeleven bestemd is, hier meelezen. Misschien kun je ze een kaartje sturen?quote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb mijn medeleven al betuigd daarover hoor.
Mjaquote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb mijn medeleven al betuigd daarover hoor.
En verder viel het me gewoon op ..
Waarom?quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we het anders gewoon weer over treinen hebben ipv de ellende van dit ongeluk ?
Ja, speculeren is niet goed.quote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb er zelf wel genoeg van nu over dat ongeluk. Het blijft anders maar speculeren...
Daar heb je wel één goed punt.quote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, speculeren is niet goed.
Patsen "ik heb een vriendje die ALLES weet en die zegt er dit of dat van" is nog veel slechter.
Op die grond zouden we erover kunnen ophouden tot er een rapport ligt.
Aan de andere kant komt men ZELF binnen de kortst mogelijke tijd met "de veiligheidssystemen hebben naar behoren gefunctioneerd". Terwijl als er IETS zeker is, het is dat DAT onwaar is.
Dat 'naar behoren' heb ik nog niet gehoord hoor!quote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan de andere kant komt men ZELF binnen de kortst mogelijke tijd met "de veiligheidssystemen hebben naar behoren gefunctioneerd". Terwijl als er IETS zeker is, het is dat DAT onwaar is.
Ik doe mee, veiligheid heeft geen topprioriteit bij de NS, op tijd rijden welquote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, speculeren is niet goed.
Patsen "ik heb een vriendje die ALLES weet en die zegt er dit of dat van" is nog veel slechter.
Op die grond zouden we erover kunnen ophouden tot er een rapport ligt.
Aan de andere kant komt men ZELF binnen de kortst mogelijke tijd met "de veiligheidssystemen hebben naar behoren gefunctioneerd". Terwijl als er IETS zeker is, het is dat DAT onwaar is.
dat laatste hoeft niet onwaar zoals je stelt. ATB is namelijk ontwikkeld als hulpmiddel bij het veilig rijden van de treinen, niet als middel om alle ongevallen te voorkomen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, speculeren is niet goed.
Patsen "ik heb een vriendje die ALLES weet en die zegt er dit of dat van" is nog veel slechter.
Op die grond zouden we erover kunnen ophouden tot er een rapport ligt.
Aan de andere kant komt men ZELF binnen de kortst mogelijke tijd met "de veiligheidssystemen hebben naar behoren gefunctioneerd". Terwijl als er IETS zeker is, het is dat DAT onwaar is.
De eerste spoorman/vrouw die daar achter staat, moet ik nog tegenkomen, hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 21:27 schreef bork het volgende:
[..]
Ik doe mee, veiligheid heeft geen topprioriteit bij de NS, op tijd rijden wel
Rond de 5 miljard heb ik ooit eens opgevangen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:36 schreef b2py het volgende:
Wat kost het uitrollen van ERTMS?
Aanpassen treinstellen en baanvakken?
ROVER heeft een tijd terug een rondvraag gedaan bij een paar leveranciers, daar kwam een bedrag van 800 miljoen euro uit voor trein + baan. bronquote:Op zondag 22 april 2012 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rond de 5 miljard heb ik ooit eens opgevangen.
Weet niet of dat klopt overigens.
Je moet het hogerop zoeken Ziggy op de werkvloer zul je de mening inderdaad niet vinden.quote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De eerste spoorman/vrouw die daar achter staat, moet ik nog tegenkomen, hoor.
ik denk dat goederenvervoerders er blijer mee zijn dan de NS, omdat zij qua materieel al veel meer voorbereidingen voor ERTMS hebben getroffen en ik me voor kan stellen dat ze liever een systeem minder aan boord hebben dan eentje meer. Kan er immers ook weer minder stuk gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 21:50 schreef densmee het volgende:
en dan heb je ook alleen maar ns treinen, ik weet niet hoe ver de andere (goederen)vervoerders hier mee zijn
Volgens mij hebben veel goederenvervoerders de ERTMS al in hun locs zitten. Veel rijden al over de Betuweroute of naar Duitsland. Zij juichen dit wel toe.quote:Op zondag 22 april 2012 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat goederenvervoerders er blijer mee zijn dan de NS, omdat zij qua materieel al veel meer voorbereidingen voor ERTMS hebben getroffen en ik me voor kan stellen dat ze liever een systeem minder aan boord hebben dan eentje meer. Kan er immers ook weer minder stuk gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |