Begint toch pas om 22.00? Dan is die nasi al op.. of koud.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
Bordje nasi met kipsate staat voor m'n neus. Laat die pot maar komennnnn.
20.00 man, is vervroegd voor de chinezenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begint toch pas om 22.00? Dan is die nasi al op.. of koud.
Gast, het begint NU.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begint toch pas om 22.00? Dan is die nasi al op.. of koud.
je wilt nog steeds mod wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet toch aan m'n imago denken he.
Is lekker, frisdrank, soort dr pepper achtig maar beter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wat is dit voor boeler-drankje dan?
Ok.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is lekker, frisdrank, soort dr pepper achtig maar beter.
Eens.quote:
alweer?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net bij 't clasico topic weer ja.
Over 2 jaar lekker in de nacht een poulewedstrijd van Nederland kijken op het WK.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer is de meet bij jou thuis btw?
Nederland is al geplaatst?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 jaar lekker in de nacht een poulewedstrijd van Nederland kijken op het WK.
En hoezo in de nacht?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 jaar lekker in de nacht een poulewedstrijd van Nederland kijken op het WK.
Gaat niet gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn mogelijk poulewedstrijden die midden in de nacht kunnen beginnen
Vanaf 4 uur 's middags zullen ze toch wel voetballen in Brazilië. Dan is het hier dus 21.00 uurquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn mogelijk poulewedstrijden die midden in de nacht kunnen beginnen
Hoe oud ben je? 15 ondertussen toch wel? Dan kun je toch prima eens de trein pakken en zelf gaan met een maat ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Trip naar AJA-GRO gaat dus niet door omdat mijn moeder bakken vol kotst en er dus iemand thuis moet zijn. En mijn vader die heeft achterwacht met werk.
Volgend jaar beter
Mooi tijdstip ook in de zomer. Toen met het WK in Zuid-Afrika was het niet te harden met die temperaturen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur 's middags zullen ze toch wel voetballen in Brazilië. Dan is het hier dus 21.00 uur
net 14 geworden tamme.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 15 ondertussen toch wel? Dan kun je toch prima eens de trein pakken en zelf gaan met een maat ofzo?
Bel een tante op en vraag of ze op bezoek komt, niet zeggen dat je moeder ziek is.. als ze er is snel weggaan, je tante heeft dan medelijden en blijft dan bij je moeder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Trip naar AJA-GRO gaat dus niet door omdat mijn moeder bakken vol kotst en er dus iemand thuis moet zijn. En mijn vader die heeft achterwacht met werk.
Volgend jaar beter
dat gaat ook simpel in je eentje naar amsterdam gaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bel een tante op en vraag of ze op bezoek komt, niet zeggen dat je moeder ziek is.. als ze er is snel weggaan, je tante heeft dan medelijden en blijft dan bij je moeder.
En jij kunt naar Ajax
Idd. Dat zal daar niet anders zijn overdagquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi tijdstip ook in de zomer. Toen met het WK in Zuid-Afrika was het niet te harden met die temperaturen.
Als je te klein bent voor dat apparaat vraag je toch of iemand anders een Rail Road kaartje wilt kopen voor je? Of werkt tegenwoordig alleen zo'n prut OV chip kaart?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat gaat ook simpel in je eentje naar amsterdam gaan![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je te klein bent voor dat apparaat vraag je toch of iemand anders een Rail Road kaartje wilt kopen voor je? Of werkt tegenwoordig alleen zo'n prut OV chip kaart?
Dus als het slecht gaat ben je erbij maar nu dat Ajax succes heeft niet?quote:
Als je wilt dat hij de komende 10 jaar niet meer naar een Ajax-evenement mag gaan moet je vooral dat gaan doen ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of gewoon gaan als het kampioensfeest is, neem je je vader mee oid
Ajacied422 is een eckte eckte.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef eight het volgende:
[..]
Dus als het slecht gaat ben je erbij maar nu dat Ajax succes heeft niet?
Dat is vrij uniek voor een ajax supporter..
Ja, Dat gaan we zeker wel overwegen. Meivakantie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of gewoon gaan als het kampioensfeest is, neem je je vader mee oid
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je wilt dat hij de komende 10 jaar niet meer naar een Ajax-evenement mag gaan moet je vooral dat gaan doen ja.
Succes. Je kunt beter de trein nemen denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
We willen dan ook wel even wachten tot het eindsignaal en dan pakken we de auto naar amsterdam. Genoeg tijd tot dan de bus in Amsterdam is.
En als je wat koopt daar bij een bar, je weet maar nooit wat voor spul ze erin flikkeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met al die doorgesnoven en bezopen figuren daar.
Godverdommequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitslandsyndroom de laatste 3 wedstrijden van Twente
Tja.. klopt wel maarja 14.. als hij 16 is wil hij ook stappen wss en dan kom je dat ook tegen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met al die doorgesnoven en bezopen figuren daar.
valt dit onder een zelfmoordpoging?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zat in het stadion toen PSV kampioen (hoop seizoenen terug) en werd en toen gingen we vanuit het stadion naar het stadhuisplein .. komt er een Ajacied binnen (in het stadion gelopen, PSV net kampioen) .. Ajax shirt aan, schreeuwen "KUT PSV.. KANKER PSV.. KUT BOEREN.. KUT PSV.. KANKER PSV"..
![]()
Gelukkig ging niemand erop in en waren ze te druk met vrolijk zijn.. maar wat haal je in je hoofd man.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zat in het stadion toen PSV kampioen (hoop seizoenen terug) en werd en toen gingen we vanuit het stadion naar het stadhuisplein .. komt er een Ajacied binnen (in het stadion gelopen, PSV net kampioen) .. Ajax shirt aan, schreeuwen "KUT PSV.. KANKER PSV.. KUT BOEREN.. KUT PSV.. KANKER PSV"..
![]()
Gelukkig ging niemand erop in en waren ze te druk met vrolijk zijn.. maar wat haal je in je hoofd man.
Als je die gedachte volgt dan zou Ajax nu degraderenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:44 schreef honkeytonk het volgende:
4 minpunten voor Twente wegens het slechte spel zou ik terecht vinden.
Meer clubs hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Als je die gedachte volgt dan zou Ajax nu degraderen
Dan had Feyenoord dit seizoen 6e klasse zondag gespeeld joh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Als je die gedachte volgt dan zou Ajax nu degraderen
Dat is kut, maar gelukkig geen serieuze verwondingen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
En ik heb net met 2 vrienden een auto ongeluk gehad. Tegen een boom geknalt door geslip in een gladde bocht. Kwam tegen de stoeprand aan en toen vlogen we de bocht inZat achterin dus knalde met mijn hand tegen de bestuurdersstoel.
Denk gekneust en ligt nu in het ijs, doet pijn manEcht kut met 1 hand typen.
Bij een vriend ligt zijn voorhoofd open
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
En ik heb net met 2 vrienden een auto ongeluk gehad. Tegen een boom geknalt door geslip in een gladde bocht. Kwam tegen de stoeprand aan en toen vlogen we de bocht inZat achterin dus knalde met mijn hand tegen de bestuurdersstoel.
Maar serieus, dat is kut. Ben ook een keer uit de bocht gevlogen na de afrit van een snelweg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doet wel fucking pijn als ik mijn vingers beweeg. Duim kan ik niet eens bewegen door de pijn.quote:Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut, maar gelukkig geen serieuze verwondingen.
bedankt manquote:
Al foto's enzo laten maken? geen breuken ofzo?quote:Op zondag 22 april 2012 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet wel fucking pijn als ik mijn vingers beweeg. Duim kan ik niet eens bewegen door de pijn.
Misschien toch gebroken danquote:Op zondag 22 april 2012 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet wel fucking pijn als ik mijn vingers beweeg. Duim kan ik niet eens bewegen door de pijn.
Gast.quote:
ahhquote:Op zondag 22 april 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus, dat is kut. Ben ook een keer uit de bocht gevlogen na de afrit van een snelweg.
Flink geschrokken zeker?
Nee ik kan gewoon alles bewegen. Maar met moeite.quote:
Het is maar blik, dat kan echt niks hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ook een keer een auto ongeluk gehad met mijn vader, mega sneeuwstorm.. reden nog geen 30.. echt heel zacht gewoon.. kwamen ook net een bocht uit.. BOEM. Tegen zo'n paaltje met zo'n bord eraan gereden, niet zien staan, reden echt zacht.. hele auto ingedeukt aan de voorkant
quote:Op zondag 22 april 2012 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://oss.kliknieuws.nl/(...)bocht-tegen-een-boom
In dit artikel spreken ze van 2 jongens, jullie waren toch met 3?quote:Op zondag 22 april 2012 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Peugeotquote:Op zondag 22 april 2012 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
kloptquote:Op zondag 22 april 2012 00:14 schreef eight het volgende:
[..]
In dit artikel spreken ze van 2 jongens, jullie waren toch met 3?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
En ik heb net met 2 vrienden een auto ongeluk gehad.
Iets klopt hier nietquote:OSS - Twee jongens zijn zaterdagavond rond 22.00 uur op de Braakstraat in Oss uit de bocht gevlogen en tegen een boom beland. Twee ambulances zijn ter plaatse om hulp te verlenen. Hoe ernstig de jongens eraan toe zijn, is niet bekend. Ook de toedracht van het ongeval is niet duidelijk. De heeft een onderzoek ingesteld.
Gingen wel open. Bestuurder heeft niks.quote:Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef eight het volgende:
Aan de barst te zien is de bijrijder degene met een hoofdwond? Ging de airbag dan te laat open of zo?
Penetratie achter het station, niks nieuws.quote:Op zondag 22 april 2012 00:22 schreef GGMM het volgende:
http://oss.kliknieuws.nl/nieuws/139993/auto-boort-door-hekwerk
Geen reclame van rijscholen in Oss dit.
De journalistieke capaciteiten van Kliknieuws zouden hier natuurlijk ook de reden van kunnen zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 00:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Inderdaad, en er staat ook dat we niet weten hoe de jongens er aan toe waren, terwijl we al lang weten dat er een hand gekneusd is etc.
Jij bent al de 4de 14jarige in VBL.quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zit stiekem in bed met de laptop terwijl dat van mijn mama niet mag![]()
Ik voel mij stout
Weet je ook hoe je je geschiedenis weggooit als je klaar bent met pr0n kijken?quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zit stiekem in bed met de laptop terwijl dat van mijn mama niet mag![]()
Ik voel mij stout
Dat was de tegenliggerquote:Op zondag 22 april 2012 00:22 schreef GGMM het volgende:
http://oss.kliknieuws.nl/nieuws/139993/auto-boort-door-hekwerk
Geen reclame van rijscholen in Oss dit.
Ctrl + Shift + Nquote:Op zondag 22 april 2012 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je je geschiedenis weggooit als je klaar bent met pr0n kijken?
Buurman en Buurman beter?quote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje te oud voor teletubbies vind je niet?
Meisjes kan je doenquote:Op zondag 22 april 2012 00:33 schreef tochweerhenk het volgende:
ik wordt morchen 18 jaar iemand tips om te doen
Naar de hoeren gaan en flink aan de snats.quote:Op zondag 22 april 2012 00:33 schreef tochweerhenk het volgende:
ik wordt morchen 18 jaar iemand tips om te doen
gezeligquote:
Dan heb jij dit topic nog nooit gelezen...quote:Op zondag 22 april 2012 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Wij gaan FOK! een handje helpen.
16 jaar pas, en zo'n geweldige idee...
mag Alistair al weer ?quote:Op zondag 22 april 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ohhhhhhhhhhh yeahhhhhhhh .. UFC145 prelims will begin shortley
[Centraal] MMA topic #142 UFC 145 [Jones vs. Evans]quote:Op zondag 22 april 2012 01:08 schreef Ties02 het volgende:
nicenice, is daar ook een live topic van ofzo?
Manolev he, was vroeger MMA champ.quote:Op zondag 22 april 2012 01:10 schreef Ties02 het volgende:
Valt me op dat heel veel PSV'ers iets met MMA hebbenkan toeval zijn
Hmm geen ideequote:Op zondag 22 april 2012 01:10 schreef Ties02 het volgende:
Valt me op dat heel veel PSV'ers iets met MMA hebbenkan toeval zijn
Oh tof, weet helemaal niet waar het over gaat, maar vind het wel tof.quote:Op zondag 22 april 2012 05:48 schreef Geo4kant het volgende:
Jep, doe ik wel vaker samen met andere uit MMA topic
Ja, dat wist ik wel, maar de wedstrijd bedoel ik.quote:Op zondag 22 april 2012 05:52 schreef Geo4kant het volgende:
Mixed Martial Arts, of maakt het dan nog niet duidelijker?
Omdat ik geen seizoenskaart heb helaas.quote:Op zondag 22 april 2012 12:37 schreef inZanity het volgende:
Kapiteintje waarom sta je eigenlijk niet in de OP in het Feyenoord topic?
Hoezo dat?quote:Op zondag 22 april 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark my words. Volgend seizoen in de Eredivisie wordt ADO-AJA gepland in de 2e helft van maart of aan het begin van April
volgend jaar niet meer voetballen op zondag?quote:Op zondag 22 april 2012 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik geen seizoenskaart heb helaas.Heb dit jaar ook echt geen tijd en geld om wedstrijden te bezoeken (langstudeerboete-verhaaltje en voetballen op zondag). Ben maar 2 keer geweest.
Volgend jaar wel btw.
Maar heb je hier nu de hele nacht op moeten broeden?
Ok.quote:Op zondag 22 april 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark my words. Volgend seizoen in de Eredivisie wordt ADO-AJA gepland in de 2e helft van maart of aan het begin van April
Ga kappen denk ik. Vind 't superleuk, maar elke keer om 10 uur op zondag beginnen...quote:Op zondag 22 april 2012 13:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
volgend jaar niet meer voetballen op zondag?
Ga in een zaterdag team spelenquote:Op zondag 22 april 2012 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga kappen denk ik. Vind 't superleuk, maar elke keer om 10 uur op zondag beginnen...
Kan je dan voortaan je bijdehante praatjes voor je houden?quote:Op zondag 22 april 2012 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik geen seizoenskaart heb helaas.Heb dit jaar ook echt geen tijd en geld om wedstrijden te bezoeken (langstudeerboete-verhaaltje en voetballen op zondag). Ben maar 2 keer geweest.
Volgend jaar wel btw.
Maar heb je hier nu de hele nacht op moeten broeden?
fittieeeeeeequote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan je dan voortaan je bijdehante praatjes voor je houden?
Inderdaad op zaterdag gaan voetballen.quote:Op zondag 22 april 2012 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga kappen denk ik. Vind 't superleuk, maar elke keer om 10 uur op zondag beginnen...
Wat ben je toch ook een debiel he.quote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
je wou alleen bij ajax spelen?quote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Inderdaad op zaterdag gaan voetballen.
Al ben ik om dezelfde reden gekapt maar ik ben nogal kieskeurig als het om voetbal teams gaat...
Al aan gedacht ja.quote:
Als jij je medicijnen voor Borderline inneemt wil ik dat best overwegen ja.quote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar je geeft aan het super leuk te vinden, dan is dat toch niet zo heel erg?quote:Op zondag 22 april 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al aan gedacht ja.Maargoed om nu 2 dagen volgepland te hebben in 't weekend is ook nogal wat vind ik...
Dit. Sfeertje in mijn team nu is echt top, maargoed daar was ik ook nieuw natuurlijk dus waarom zou 't bij een ander team niet zo gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Inderdaad op zaterdag gaan voetballen.
Al ben ik om dezelfde reden gekapt maar ik ben nogal kieskeurig als het om voetbal teams gaat...
Probleem bij mij is dat ik zoveel dingen superleuk vind. Ik heb echt te veel hobby's en interesses man.quote:Op zondag 22 april 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar je geeft aan het super leuk te vinden, dan is dat toch niet zo heel erg?
Tijd te kort dusquote:Op zondag 22 april 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem bij mij is dat ik zoveel dingen superleuk vind. Ik heb echt te veel hobby's en interesses man.
Tijd te kort en geld te weinig...quote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tijd te kort dus
Bekend fenomeen, al heb ik het met geld
Haha...ook dat geld verhaal klinkt bekend ja.quote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tijd te kort dus
Bekend fenomeen, al heb ik het met geld
Weet ik, maar zag 't pas toen ik 't snel getypt had in m'n haast om een topickaap van Ajacied422 voor te zijn.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik, maar zag 't pas toen ik 't snel getypt had in m'n haast om een topickaap van Ajacied422 voor te zijn.
Dat joch is een echte lapohunterquote:Op zondag 22 april 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik, maar zag 't pas toen ik 't snel getypt had in m'n haast om een topickaap van Ajacied422 voor te zijn.
topicknaapje is hetquote:Op zondag 22 april 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik dacht ik ga ook heen, maar volgens mij worden die joodjes dan kampioen toch?quote:Op zondag 22 april 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
Uitgenodigd worden om in Amsterdam koninginnenacht te vieren.
Ik zei ook, je denkt toch zeker niet dat ik daar tussen die neuzen ga staan als ze net kampioen zijn geworden he?quote:Op zondag 22 april 2012 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht ik ga ook heen, maar volgens mij worden die joodjes dan kampioen toch?
alkmaar wordt het dus denk ik. Of een vriend van mij moet net als vorig jaar een huisfeest gevenquote:Op zondag 22 april 2012 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei ook, je denkt toch zeker niet dat ik daar tussen die neuzen ga staan als ze net kampioen zijn geworden he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb griep en had voedselvoedselvergiftiging in de ochtendWel handig zo'n voedselvergiftiging die maar 1 dagdeel duurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier schijnt de zonquote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Vreselijk donkere lucht komt hier over maar nog geen onweer te horen hoor.
Hoezo dan?quote:Op zondag 22 april 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
hm, ik wilde vandaag naar tilburg gaan kapiteintje.. kijk ik bij ns reisplanner doe ik er 3 uur overmorgen dus maar gaan.
Ik wist dat er werkzaamheden waren bij Den Bosch - Tilly dus dacht ik ik ga via Breda. Totdat er gister twee treinen op elkaar gingen liggen. Maar de helft van de treinen van waar ik woon gaat naar adam, en ik kan niet via haarlem want die trein rijdt om een of andere duistere rede niequote:
Jullie hebben geen snackbars waar jij woont?quote:Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ http://img220.imageshack.us/i/iadmitijelly.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Zit er een binnen 50/100 meterquote:Op zondag 22 april 2012 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hebben geen snackbars waar jij woont?
De tering, imageshack gebruiken op de foksquote:Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ http://img220.imageshack.us/i/iadmitijelly.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Kon weinig anders vinden.. die andere was mega grootquote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De tering, imageshack gebruiken op de foks
Anders gewoon ff naar www.imgur.comquote:Op zondag 22 april 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kon weinig anders vinden.. die andere was mega grooterg irritant.
Dat ze gewoon imageshack toestaan!
quote:Op zondag 22 april 2012 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
lol..wtf. Mijn overburen in het flatgebouw hiertegenover hebben gewoon een kat op het balkon zitten op 8 hoog. Dat beest zit nu dus gewoon op de relilng. Ik zit eigenlijk te wachten tot hij eraf dondert.
Maar serieus...zou jij je kat op het balkon laten dan? Ligt het nou aan mij dat ik dat debiel vind?quote:
Als de kat dierbaar voor je is,zou ik 'm niet op 8 hoog op een balkon laten.quote:Op zondag 22 april 2012 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar serieus...zou jij je kat op het balkon laten dan? Ligt het nou aan mij dat ik dat debiel vind?
Wtf ?quote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef Cara het volgende:
Ik had ergens iets gelezen dat een kant dermate korte temijngeheugen heeft, dat hij bepaalde verdiepingen wel overleeft, bepaalde niet en dan hogere weer wel, omdat hij anders vergeet dat hij aan het vallen is?
Val je minder hard dan als je vergeet dat je valt?quote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef Cara het volgende:
Ik had ergens iets gelezen dat een kant dermate korte temijngeheugen heeft, dat hij bepaalde verdiepingen wel overleeft, bepaalde niet en dan hogere weer wel, omdat hij anders vergeet dat hij aan het vallen is?
Miss gebruikt de kat drugs.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef Bonkers. het volgende:
Katten vallen toch niet van redelijk breed balkonnetje af, en anders: natuurlijke selectie.
Een gladde platte railing van 8 cm breed? Als zo'n beest er al op springt kan hij doorglijden lijkt me.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef Bonkers. het volgende:
Katten vallen toch niet van redelijk breed balkonnetje af, en anders: natuurlijke selectie.
nee, maar dan komen ze op de pootjes terechtquote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Val je minder hard dan als je vergeet dat je valt?
quote:a report in the Journal of American Veterinary Medical Association assembled data about cats that have seen vets in New York City after falling from buildings, and the findings are remarkable. Not only did the cats have a 90% survival rate, but the cats that fell from the 7th floor or higher had less injuries than those that fell from lower floors. This phenomenon could be because cats have what is known as a "righting reflex". When cats fall, they shift their bodies in mid-air automatically to land on their feet. The cats that fell from higher floors had more time to shift their bodies and land on their feet.
Ergens wel logisch ook he.quote:Op zondag 22 april 2012 20:02 schreef Cara het volgende:
[..]
nee, maar dan komen ze op de pootjes terecht
dit kon ik elk geval vinden:
[..]
Tuuuuurlijk, en jullie konden nog kampioen wordenquote:Op zondag 22 april 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik was serieus overtuigd dat Ajax zich zou verslikken in Groningen...
Lolwtf? Hoezo kan Groningen niet van Ajax winnen? Heb je überhaupt voetbal gekeken de afgelopen 2 maanden? Er zijn wat knotsgekke wedstrijden geweest hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk, en jullie konden nog kampioen worden
Groningen heeft sinds de winterstop 1x gewonnen ofzo en dan verwacht jij dat ze in Amsterdam gaan winnen
Of je praat teveel met hmf of hij zit op jouw account maar dit is echt grote kenkeronzin man
Als jij de afgelopen 2maanden zou hebben gekeken en dan vooral naar Groningen dan had je dit soort onzin nooit uitgekraamdquote:Op zondag 22 april 2012 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lolwtf? Hoezo kan Groningen niet van Ajax winnen? Heb je überhaupt voetbal gekeken de afgelopen 2 maanden? Er zijn wat knotsgekke wedstrijden geweest hoor.
Dat is waar alles kan, maar de kans dat Ajax thuis verliest is al klein, dat gaat een Groningen in deze mentale toestand niet veranderenquote:Op zondag 22 april 2012 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lolwtf? Hoezo kan Groningen niet van Ajax winnen? Heb je überhaupt voetbal gekeken de afgelopen 2 maanden? Er zijn wat knotsgekke wedstrijden geweest hoor.
Lekker sjorrenquote:
Het zit te strak dus?quote:Op zondag 22 april 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, kunnen niks vinden op de foto. Moet dit 10 dagen aanhouden.
Hand en duim was helemaal opgezwollen. Erin knijpen doet auw
Komt goed, ben rechts.quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Davy![]()
Kan je nu zondag wel goed fappen op PSV?
jaquote:Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Juich je voor Ajax zondag? En gelijkspel FEY-AZ?
Zondag verliezen ze, wordt geen fappen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Davy![]()
Kan je nu zondag wel goed fappen op PSV?
Gisteren om 20uurquote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zondag verliezen ze, wordt geen fappen.
Ik weet zeker dat PSV daar hard op zijn bek gaat.quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie alleen die kotslelijke Jolante
Hoe typt hij dan?quote:Op zondag 22 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit jij nu met je rechterhand te fappen dan?
quote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met alleen zijn rechterhand. Misschien nog zijn teentjes erbij
innerlijk telt ook een beetje hoorquote:
5 HELE MINUTEN?! Neeuh!quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Caland het volgende:
Was ik zomaar voor 5 minuten gebanned net.
Gaat 't een beetje?quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Caland het volgende:
Was ik zomaar voor 5 minuten gebanned net.
Serieus man. Mijn leven, wat deed het.quote:
En over Ajax, dat zei Sjek net op Twitter.quote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef Typisch het volgende:
Tijdens Studio Voetbal gaan ze het hebben over Stefan de Vrij.Dat zei Van Halst op twitter oid.
Ze was leuker toen ze wat voller was. Zag haar net in die serie, niet meer zo aantrekkelijk.quote:
Klopt. Ze is te dun.quote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze was leuker toen ze wat voller was. Zag haar net in die serie, niet meer zo aantrekkelijk.
Onze 14-jarige zegt datquote:
Dat is niet verrassend. En op het moment natuurlijk wel terecht, gaan kampioen worden.quote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En over Ajax, dat zei Sjek net op Twitter.
Beetje hetzelfde als bij Sylvie dus.quote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze was leuker toen ze wat voller was. Zag haar net in die serie, niet meer zo aantrekkelijk.
Ajacied422 is boeler?quote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt. Ze is te dun.
[..]
Onze 14-jarige zegt dat
Heb je mij al gefeliciteerd?quote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is niet verrassend. En op het moment natuurlijk wel terecht, gaan kampioen worden.
Ja, maargoed. Sylvie kreeg kanker toch. Dan is het nog niet-verwijtbaar.quote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als bij Sylvie dus.
Vraag me wel af wat hij mooi vindt jaquote:
Sylvie mag ook wel weer wat aankomen, dat is ook al 2.5 jaar gelequote:Op zondag 22 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maargoed. Sylvie kreeg kanker toch. Dan is het nog niet-verwijtbaar.
Daarvoor was ze toch ook al mager?quote:Op zondag 22 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maargoed. Sylvie kreeg kanker toch. Dan is het nog niet-verwijtbaar.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarvoor was ze toch ook al mager?
Zielig mannetje dus.quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik feliciteer alleen mijn pa met een kampioenschap van Ajax. De rest niet.
Waarom is dat zielig?quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zielig mannetje dus.
Ik heb zelfs jullie gefeliciteerd.
Waarom iets zeggen waar je toch geen tering van meent.quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zielig mannetje dus.
Ik heb zelfs jullie gefeliciteerd.
En dit dus.quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom iets zeggen waar je toch geen tering van meent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |