Paars had alweer een meerderheid in de laatste peiling van Synovate, dus het komt goed.quote:Op zondag 22 april 2012 00:16 schreef deelnemer het volgende:
Volgens mij is het populisme in Nederland al zover doorgeslagen dat er geen goed kabinet gaat komen. De meeste mensen die klagen over populisme zijn het zelf ook. De Babelonische spraakverwarring is compleet.
Waarom wil je zo graag Paars? Omdat het CDA er dan niet in zit?quote:Op zondag 22 april 2012 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Paars had alweer een meerderheid in de laatste peiling van Synovate, dus het komt goed.
77 zetels idd.quote:Op zondag 22 april 2012 01:05 schreef remlof het volgende:
Paars had alweer een meerderheid in de laatste peiling van Synovate, dus het komt goed.
Omdat zo'n kabinet wel een brede steun onder de bevolking heeft, van mij mag GroenLinks er ook nog bij.quote:Op zondag 22 april 2012 01:09 schreef Klummie het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag Paars? Omdat het CDA er dan niet in zit?
En het CDA moet zich niet meer zo laten beïnvloeden door de PVV.quote:Op zondag 22 april 2012 01:13 schreef Dennisweb het volgende:
Niet nog een rondje VVD, hoor. Ik ben de lachpremier meer dan beu geworden de afgelopen tijd.
Een brede steun onder de bevolking? Hoe denk je dat zo'n regeerakkoord eruit komt te zien? Situatie is bepaald anders dan in de jaren '90. Ik geloof er niets van. Zeker niet nu Samson de PvdA naar links probeert te krijgen om de SP klein te krijgen.quote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat zo'n kabinet wel een brede steun onder de bevolking heeft, van mij mag GroenLinks er ook nog bij.
En het CDA moet eerst maar eens zichzelf terugvinden.
Ik denk het niet, zeker niet als de VVD groter blijft dan de PvdA. Dat was 2 jaar geleden al een probleem. Dan graaft Samson direct zijn eigen graf.quote:Op zondag 22 april 2012 01:22 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat er een hele snelle formatie komt deze keer. Onder druk wordt alles vloeibaar.
Tenminste met normale partijen die geen last van de onderbuik hebben.
precies dit. ik houd van je om deze post.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:16 schreef Tware het volgende:
Ik snap ook niet dat ze niet gewoon structureel kiezen de overheidsorganen gewoon hun begrotingen te laten verantwoorden. Nu is het bij vrijwel ELKE overheid zo, van waterschap tot subsidieverstrekker dat ze het jaar daarna hetzelfde bedrag van de staatskas krijgen als ze al het geld opmaken. Daarom worden er zoveel absurde dingen gedaan. De controlling moet gewoon beter, dat alleen al kan miljarden besparen... En daarnaast worden er ook miljarden verkwist in de overheid wegens onkunde en onwil. Noem ook alle faal ICT projecten, prestige zooi, dure gebouwen, slechte aanbestedingen etc etc. De overheid moet vooral in zichzelf snijden en zich meer als een onderneming opzetten, dat is 10x makkelijker bezuinigen zonder dat er veel pijn geleden hoeft te worden
quote:Op zondag 22 april 2012 01:51 schreef Gia het volgende:
Wat ze Wilders nou?
'Of ze nou Henk of Ingrid of Anders heten'?
Linkje naar Breivik?
Wat zei Wilders nu net....?quote:Op zondag 22 april 2012 01:51 schreef Gia het volgende:
Wat ze Wilders nou?
'Of ze nou Henk of Ingrid of Anders heten'?
Linkje naar Breivik?
Paars I.quote:Op zondag 22 april 2012 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is nou het laatste kabinet geweest die de 4 jaar vol hebben gemaakt? Balkenende I?
Die waren nou een paar maanden al klaar toch?quote:Op zondag 22 april 2012 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is nou het laatste kabinet geweest die de 4 jaar vol hebben gemaakt? Balkenende I?
Klopt ja, nog geen 3 maanden lees ik. Ik was 15 toen, dus de kabinetten daarvoor heb ik niet zo bewust meegekregenquote:Op zondag 22 april 2012 01:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die waren nou een paar maanden al klaar toch?
Met Heinsbroek en die andere idioot met z'n belletje.
Officieel 5 ja, in de praktijk eigenlijk maar 3.quote:Op zondag 22 april 2012 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Paars I.
De laatste 10 jaar hebben we 5 kabinetten gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |