Met de trein reizen is gewoon levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongelofelijk dat de NS dit keer op keer doet.... Ze weten maanden vantevoren welke trein waar moet rijden... Beide treinen hebben een bestuurder... Ze hebben een automatisch systeem om botsingen te voorkomen... En toch klappen ze keer op keer op elkaar!
Passagiers hebben geen airbags, geen kreukelzones, en niet eens een gordel... Om het nog maar niet te hebben over de situatie dat honderden mensen opeengepropt moeten staan!
Ik zou zeggen hoog tijd om alle subsidie aan de NS te stoppen, past ook mooi bij de bezuinigingen.
Ze hebben ook een trap zag ik net, maar dat lijkt mij nog enger op een brancard.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan hinkel je toch gewoon het talud of met je goede been.
Tussen NS en Prorailquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Uhm![]()
20:39:51 21-04-12
Prio: 1 Vechtpartij Westerpark AMSTERDAM
Politie Veiligheidsregio Amsterdam Amstelland (PersInfo)
Dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Beetje een probleem.. er staan hoge hekken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
Je betaalt er ook nog de hoofdprijs voor en het wordt elk jaar verhoogd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongelofelijk dat de NS dit keer op keer doet.... Ze weten maanden vantevoren welke trein waar moet rijden... Beide treinen hebben een bestuurder... Ze hebben een automatisch systeem om botsingen te voorkomen... En toch klappen ze keer op keer op elkaar!
Passagiers hebben geen airbags, geen kreukelzones, en niet eens een gordel... Om het nog maar niet te hebben over de situatie dat honderden mensen opeengepropt moeten staan!
Ik zou zeggen hoog tijd om alle subsidie aan de NS te stoppen, past ook mooi bij de bezuinigingen.
Ik woon vrijwel tegenover de treinbotsingquote:
Demoniseren!quote:
Vergeleken met de huidige benzineprijzen valt dat nog wel mee op het moment.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je betaalt er ook nog de hoofdprijs voor en het wordt elk jaar verhoogd!
Beelden daarnet waren idd niet live, nu weer wel en je ziet goed dat het begint te schemeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik woon vrijwel tegenover de treinbotsingMisschien 400 meter afstand ofzo
Overigens blijven er hier nog steeds af en toe sirenes langskomen
Jaaaa maar da's 400 meter hemelsbreed hè. De zon gaat in een boog en dan is het veel verder!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik woon vrijwel tegenover de treinbotsingMisschien 400 meter afstand ofzo
Overigens blijven er hier nog steeds af en toe sirenes langskomen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaaa maar da's 400 meter hemelsbreed hè. De zon gaat in een boog en dan is het veel verder!
Als het in Amerika was gebeurd was echt iedereen "gewond" geweest.quote:
Hier is het ook nog steeds licht hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is nogsteeds licht, dat kan toch niet.
Er wordt met een camera gefilmd, niet met een oogquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
West en oost nederland scheelt ongeveer 20 10 4 minutenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hier in Zeeland is het al aan het schemeren hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
West en oost nederland scheelt ongeveer 20 minuten
En dan kunnen er opeens geen gewonden zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Die treinen zijn amper beschadigd.
Er zijn 2 trauma heli's he..quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Stiemie het volgende:
Er zit wel flink wat vertraging in de beelden voor mijn gevoel. Net steeg er op tv een heli op en die was hier al lang en breed over gegaan. Misschien doen ze dat om nog wat te kunnen sturen in de uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |