abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110603351
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Tjongejonge.. wat een reacties weer.. :{w

Ik lees vanavond wel weer verder, hier heb ik ook niks aan! Beetje begrip is niet zo erg toch?
beetje begrip naar werkgevers toe is toch ook niet zo erg?
pi_110603355
quote:

Ik lees vanavond wel weer verder, hier heb ik ook niks aan! Beetje begrip is niet zo erg toch?
Ik heb geen begrip voor mensen die zo handelen. Sorry hoor maar zie je zelf ook niet dat je gedrag triest is? :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110603378
quote:

Ik vind het niet meer dan redelijk dat mensen ook kijken vanuit het oogpunt van de werkgever. Het draait niet alleen maar om jezelf, weet je.
pi_110603396
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:52 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waarom schandalig?
:')
SERIEUS?
Rustig aan.
pi_110603399
Maar als ze het niet had verzwegen en dus de baan niet had gekregen, dan was ze zeker een smerige uitkeringstrekker die te lui is om te werken?
pi_110603410
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:57 schreef ShadyLane het volgende:
Maar lieve mensen, als ze het niet had verzwegen en dus de baan niet had gekregen, dan was ze zeker een smerige uitkeringstrekker die te lui is om te werken?
Nee, dan krijgt ze geen baan door omstandigheden.

Jezus hey.. Lul maar alles in je eigen voordeel :(
Rustig aan.
pi_110603419
quote:
Maar als ze het niet had verzwegen en dus de baan niet had gekregen, dan was ze zeker een smerige uitkeringstrekker die te lui is om te werken?
Nee want dan heeft ze een legitieme reden om niet te kunnen werken.
pi_110603424
Ik vind dit echt raar gedrag.. Serieus...
Je vind dat je recht hebt op een baan, maar daarnaast... Vind je dat je recht hebt om doorbetaald te krijgen zonder dat je kunt werken? Dat is gewoon absurd.
Rustig aan.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:58:56 #34
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_110603446
Heel simpel.. de komende tijd keihard werken, en niet te lang na het 3 maanden punt aankondigen dat je zwanger bent, beschuit met muisjes uitdelen enzo... maak het publiekelijk, dan krijgt de baas heel veel vragen van zijn werknemers als je contract ineens niet verlengd wordt ;)
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_110603452
Ik kan me nochtans wel wat topics herinneren waarin werd afgegeven op bijstandsmoeders die er "om de paar jaar een kind uitpoepen om maar niet te hoeven werken".

Nou wil deze dame dolgraag WEL werken, is het ook weer niet goed.
pi_110603468
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan me nochtans wel wat topics herinneren waarin werd afgegeven op bijstandsmoeders die er "om de paar jaar een kind uitpoepen om maar niet te hoeven werken".

Nee het is wel goed, maar ga dan niet een beetje teren op de baas zijn geld zonder dat hij ergens vanaf weet. Is het nou echt zo moeilijk om een beetje na te denken?
Rustig aan.
pi_110603484
quote:
Nee. En nu?
pi_110603494
quote:

Waarom neem je een kindje als je dolgraag wil werken?
pi_110603497
quote:

was dan pas zwanger geworden op het moment je die baan had..
pi_110603518
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:58 schreef SillyWalks het volgende:
Heel simpel.. de komende tijd keihard werken, en niet te lang na het 3 maanden punt aankondigen dat je zwanger bent, beschuit met muisjes uitdelen enzo... maak het publiekelijk, dan krijgt de baas heel veel vragen van zijn werknemers als je contract ineens niet verlengd wordt ;)
Lijkt me ook het beste. Vooraf je zwangerschap melden betekent dat je geen kans krijgt om jezelf te bewijzen, netjes op het gangbare moment je zwangerschap melden geeft EN jou de tijd om jezelf te bewijzen, EN de werknemer tijd om vervanging te regelen.
Kan nog steeds dat je geen contractverlenging krijgt, maar je kunt nu in elk geval proberen jezelf onmisbaar te maken in het team. Succes :).
pi_110603556
Nja ik hoop dat je kan fluiten, TS, want dat kan je dan doen naar je contractsverlenging.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 21 april 2012 @ 19:06:40 #42
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_110603698
Zoveel vrouwen weten überhaupt pas ergens na hun 3de maand dat ze zwanger zijn. Dus gewoon zeggen dat je er pas net achter bent... en niet op je baas gaan teren, maar echt gewoon hard werken.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_110603725
Parasiet TS teert straks sowieso op haar baas.
pi_110603728
Schandalig dat het juist de mannen zijn die mij zo afkraken..

Vergeten te melden; het gaat om seizoenswerk. Dus waarschijnlijk wordt mijn contract na een half jaar sowieso niet verlengd.

Daarnaast; ja ik wil graag werken. Moet ik dan kiezen tussen werk en zwangerschap? NEE! Het is beide heel goed te combineren. Maar omdat ik voor mijn dienstverband al zwanger ben geraakt heb ik daar opeens geen recht meer op?

En nee, ik ben niet uitkeringsgerechtigd. Ik wil werken om wat regelmaat en sociale contacten op te doen. En uiteraard om geld te verdienen.

Het gaat mij er alleen om dat ik niet bij voorbaat afgewezen word om het feit dat ik zwanger ben.
pi_110603740
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:')
SERIEUS?
Ik was benieuwd naar ZIJN mening waarom het schandalig is en ik had het dus niet tegen jou.
Noot noot.
pi_110603780
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik was benieuwd naar ZIJN mening waarom het schandalig is en ik had het dus niet tegen jou.
Dus ik mag niet op je reageren? Ben je zo verwaand?
Rustig aan.
pi_110603820
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Schandalig dat het juist de mannen zijn die mij zo afkraken..

Vergeten te melden; het gaat om seizoenswerk. Dus waarschijnlijk wordt mijn contract na een half jaar sowieso niet verlengd.

Daarnaast; ja ik wil graag werken. Moet ik dan kiezen tussen werk en zwangerschap? NEE! Het is beide heel goed te combineren. Maar omdat ik voor mijn dienstverband al zwanger ben geraakt heb ik daar opeens geen recht meer op?

En nee, ik ben niet uitkeringsgerechtigd. Ik wil werken om wat regelmaat en sociale contacten op te doen. En uiteraard om geld te verdienen.

Het gaat mij er alleen om dat ik niet bij voorbaat afgewezen word om het feit dat ik zwanger ben.
Dat moet je dan toch met die werknemer bespreken? Vind jij het eerlijk dat hij jou loon moet uitkeren terwijl jij een stuk minder productief bent?

En ik snap dat van dat schandalige niet.
Rustig aan.
pi_110603846
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus ik mag niet op je reageren? Ben je zo verwaand?
Ben je een kleuter van 12? :D
Noot noot.
pi_110603856
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat moet je dan toch met die werknemer bespreken? Vind jij het eerlijk dat hij jou loon moet uitkeren terwijl jij een stuk minder productief bent?
Dus álle vrouwen mogen niet werken? Omdat ze allemaal weleens zwanger worden?
pi_110603892
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:10 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ben je een kleuter van 12? :D
Waarom zou ik niet op je mogen reageren?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')