dan word ik uitgelogt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Jep, bij deze knop => Aanpassen
Je kan ook beter doen wat ik zei, gewoon een DM aan een mod sturen met je wensen, elke reactie heeft een nummer, dus maak een lijstje met wijzigingen en stuur ze dat, dan voeren ze die door voor jequote:
Ik was al harder toen ik 16 was. Nou geweldig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:49 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
shit ik ben 24 en ik ben harder
kom op nou man!
No shit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb jij dan wellicht een mentale beperking?
Dan ben je dus al een grote jongen. Al die gemene mensjes hier negeren.quote:
Stil even, we hebben een discussiequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef Schenkstroop het volgende:
k zit al 6 jaar op fok en kom er nog niet tussen [ afbeelding ]
Deze man heeft gelijk want hij houdt van goede muziek.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Je kan ook beter doen wat ik zei, gewoon een DM aan een mod sturen met je wensen, elke reactie heeft een nummer, dus maak een lijstje met wijzigingen en stuur ze dat, dan voeren ze die door voor je
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef Schenkstroop het volgende:
k zit al 6 jaar op fok en kom er nog niet tussen [ afbeelding ]
heb binnekort afspraak bij ggz ouders denken autisme bij mij en ook iets met lager iq, heb 1 mei afspraak en dan laat ik hier wel weten wat eruitgekomen isquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb jij dan wellicht een mentale beperking?
Ja, houd ons op de hoogtequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:52 schreef Wart01 het volgende:
[..]
heb binnekort afspraak bij ggz ouders denken autisme bij mij en ook iets met lager iq, heb 1 mei afspraak en dan laat ik hier wel weten wat eruitgekomen is
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:52 schreef Wart01 het volgende:
[..]
heb binnekort afspraak bij ggz ouders denken autisme bij mij en ook iets met lager iq, heb 1 mei afspraak en dan laat ik hier wel weten wat eruitgekomen is
quote:
Dan heb ik het perfecte topic voor je: Treinentopic #409 Schattig Shuntertje!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:52 schreef Wart01 het volgende:
[..]
Och, daar hebben we haar ook weerquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een geroddel hier, stel ouwe wijven
geen socios in die topique is hij weer weg¿quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:54 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dan heb ik het perfecte topic voor je: Treinentopic #409 Schattig Shuntertje!
ik heb niks met treinenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:54 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dan heb ik het perfecte topic voor je: Treinentopic #409 Schattig Shuntertje!
Misschien moet je je nick dan wel aan laten passen in verwart01quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:52 schreef Wart01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |