Vlak Keijzer nog niet uit (die komt misschien nog in de tweede ronde), maar Buma zal het wel winnen jaquote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef Jojoke het volgende:
Buma gaat dit winnen. Beste uit debat waren hij, Van Toorenburg en Keijzer. De laatste twee zijn echter onbekend.
Ze mogen blij zijn als ze de letter C nog mogen gaan gebruiken van Christus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze mogen al blij zijn als ze zes zetels halen. De mafkezen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn als ze de letter C nog mogen gaan gebruiken van Christus.
En Keijzer zal wel hoog op de kandidatenlijst komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:31 schreef Tanin het volgende:
[..]
Vlak Keijzer nog niet uit (die komt misschien nog in de tweede ronde), maar Buma zal het wel winnen ja
Ik weet niet of je al een debat hebt gezien? Maar Wintels kwam op mij niet over als een sterk debater, Keijzer daarentegen wel. Maar goed, nu kan nog van alles gebeuren, want de meeste stemmers bereiken ze vanavond (PenW debat) of as. zaterdag (Nieuwsuur debat). Dus even kijken wie de komende 3 dagen piekt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik snap niet dat Mona zo goed scoort. Wintels vind ik beter.
Mona heeft een aantrekkelijker uiterlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar spreken kan ze niet, wat was dat slecht net in P&Wquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mona heeft een aantrekkelijker uiterlijk.
Mag nog wel wat training gebruiken jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar spreken kan ze niet, wat was dat slecht net in P&W
Wintels oogt wat minder benaderbaar en Mona is wat warmer op het eerste oog.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Wintels is inhoudelijk beter, maar hij komt niet over. Hij is kleurloos. Kijk nog eens dat eerste lijsttrekkersdebat terug, als je het kunt terugvinden (dat debat van die geluidsstoringen). Let op hoe bijvoorbeeld Spies zichzelf introduceert en hoe Wintels dat doet. Hij praat steeds over zichzelf en spreekt nauwelijks de kiezer aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |