SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ja, K samen met U en T. Samson kan ik niet meer verdragen op tvquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
Durft iemand al een voorspelling te doen over de samenstelling van het volgende kabinet?
Samsom is een extreem linkse labiele millieuterrorist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, K samen met U en T. Samson kan ik niet meer verdragen op tv
Dat zijn mongooltjes ook.quote:
Denk dat de sp ver komtquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
Durft iemand al een voorspelling te doen over de samenstelling van het volgende kabinet?
Als de sp in de regering komt ben ik wegquote:
Jup. Ik gok óf links óf VVD, CDA en mss een andere partij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Samsom is een extreem linkse labiele millieuterrorist.
Ik hoop op VVD/CDA/D66, maar gezien de huidige peilingen is dat niet echt een haalbare optie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup. Ik gok óf links óf VVD, CDA en mss een andere partij.
Omdat ze in de oppositie zitten. Pechtold dumpen, dan is er best mee samen te werken.quote:
Wel realistisch blijven he. Hem dumpen ze niet voor zoiets.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat ze in de oppositie zitten. Pechtold dumpen, dan is er best mee samen te werken.
Een mens mag hopen. 77 zetels voor de VVDquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel realistisch blijven he. Hem dumpen ze niet voor zoiets.
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als de sp in de regering komt ben ik weg
Geirriteerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik krijg het gewoon niet gelezen
Hoe is het hier?
Wat denk je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |