Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wilders, je bent een lul. Ongelofelijk wat een eikel. Nooit meer op stemmen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef MouzurX het volgende:
Als de VVD/CDA nou gewoon dat pakket neerleggen in de tweede kamer en zeggen: als je je AAA rating etc wilt behouden .. keur dit goed.
Kijken wat er gebeurt.
Nee, dat lukt niet. Maar in de ZUidelijke landen (waar het trouwens veel ernstiger was) kon het uiteindelijk wel. In extreem geval natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
klopt, maar het is naief te denken dat vvd-cda nu een meerderheid kunnen vinden voor eventuele plannen.
Hahahahaha eigenlijk is dat wel zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
voor de financiën is het dan ook het beste dat iedereen meteen na zijn laatste werkdag dood neervalt. Maar goed, dat is natuurlijk niet realistisch.
Klopt!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet. Maar in de ZUidelijke landen (waar het trouwens veel ernstiger was) kon het uiteindelijk wel. In extreem geval natuurlijk.
Stel dat we morgen worden binnengevallen door Rusland. Dan zijn de nodige besluiten zo genomen.
Er wordt iemand wakker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wilders, je bent een lul. Ongelofelijk wat een eikel. Nooit meer op stemmen....
Dan doen vele :quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef MouzurX het volgende:
Als de VVD/CDA nou gewoon dat pakket neerleggen in de tweede kamer en zeggen: als je je AAA rating etc wilt behouden .. keur dit goed.
Kijken wat er gebeurt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef betyar het volgende:
HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhuh. Er zou verschil moeten worden gemaakt tussen mensen die volledig afhankelijk zijn van de AOW en mensen die een aanvullend pensioen hebben. Die laatste groep zou naar rato misschien iets meer bij moeten dragen om alles betaalbaar te houden. Kan dat? Op zich wel, want het belastingtarief voor 65+ers is lager. Tegen is dat ze bijvoorbeeld al meer zorgkosten en dergelijke hebben en zo dus al veel in de economie investeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij, Wilders is gekke Henkie niet. Tel daarbij nog babyboomers op wiens AOW er aan zit te komen en hoppaaa. Hero was hem voor, maarja die speelt ie wel weg.
Met een zo verdeelde tweede kamer ga je die structurele hervormingen ook niet krijgen, denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met een kamermeerderheid wel. Dat hebben ze bij het GP ook gedaan. Je hebt helemaal geen regering nodig.
Dus als het écht moet, dan kan er best een bezuinigingspakket doorgejast worden voor de verkiezingen. Maar Nederland zal dat dus niet lukken. Fuck 1,5%. Stelt niks voor eigenlijk.
Verder vind ik het ook niet zo slecht, want dit laffe kabinet kon toch niets anders dan kaasschaven en overal een paar procentjes belasting meer vragen. In plaats van de structurele hervormingen die we nodig hebben.
Nee, maar waarom de AOW leeftijd omhoog brengen terwijl er weinig mensen boven de 60 werken en er onder de jongeren veel werkloosheid is. De logica van het omhoog brengen van de AOW-leeftijd ontgaat me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt ontslagen bij de 65.
HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaPrachtig Betyar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snellere verhoging aow ben ik het zeer mee eens. Belachelijk om daar nog jaren mee te wachten. BTW verhoging is op zich wel eerlijk, iedereen betaalt dus evenveel meer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:07 schreef borisz het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 17:06:04Verworpen Catshuisakkoord: 14,2 miljard bezuinigen, tekort in 2013 2,8%, lage btw +1%, hoge btw +2%, aow op 66 in 2015, nullijn ambtenaren reageer retweet
twitter:JaapJansen twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 17:07:11Ook in verworpen Catshuisakkoord: 9 euro eigen bijdrage per recept reageer retweet
minder AOW betalen aan die grote grijze groep Nederlanders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Nee, maar waarom de AOW leeftijd omhoog brengen terwijl er weinig mensen boven de 60 werken en er onder de jongeren veel werkloosheid is. De logica van het omhoog brengen van de AOW-leeftijd ontgaat me.
[..]
HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik nog niet zo zeker van.. Lang niet alle AOW-ers zullen op Wilders stemmen hoor..quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Prachtig, het gaat hem gewoon nog lukken ook in de verkiezingen.
[..]
Ja dat dacht ik dus ook! Gewoon proberen.
tja. hangt af van je definitie van kunnen. griekenland zal de komende 15 a 20 jaar een tweede wereldland zijn. vraag is of je dan van een echt succes kunt spreken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet. Maar in de ZUidelijke landen (waar het trouwens veel ernstiger was) kon het uiteindelijk wel. In extreem geval natuurlijk.
Stel dat we morgen worden binnengevallen door Rusland. Dan zijn de nodige besluiten zo genomen.
Dan ben ik als chronisch hartpatiënt failliet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Snellere verhoging aow ben ik het zeer mee eens. Belachelijk om daar nog jaren mee te wachten. BTW verhoging is op zich wel eerlijk, iedereen betaalt dus evenveel meer.
9 euro per recept? Wat bedoelen ze daarmee? Per nieuw recept of ook per herhalingsrecept? Indien dat laatste, dan worden de zorgkosten voor mensen die veel medicijnen slikken wel erg hoog.
Ik wist wel dat het er veel waren en vooral veel gaan worden, maar nú al 3 miljoen terwijl de babyboomgolf pas één jaar bezig is?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat wist je niet? Het worden er nog veel meer. Dat die groep ook de pijn mag gaan voelen lijkt me logisch, zeker zij met een riant pensioen.
Weten we nog niet!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef Morendo het volgende:
Kom nu maar op met dat kabinet van VVD-CDA-D66/ (CU-SGP-GL).
Is de bijstand goedkoper?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
minder AOW betalen aan die grote grijze groep Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |