Maar goed, toen Wilders met zijn PVV net in de politiek kwam was ook iedereen fel tegen zijn uitspraken en niemand moest er maar iets van weten om samen met een xenofobe clown te regeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat na deze actie er momenteel niemand meer met hem wilt regeren.
Veel te onbetrouwbaar om mee te kunnen regeren.
Hij moet nu wel heel veel stemmen krijgen wilt ie het nog voor elkaar krijgen om te regeren en dat gaat hem hoogstwaarschijnlijk niet lukken vanwege zijn "betrouwbaarheid"
Waarom diskwalificeert hij dan die rol door weer met die gekozen burgemeester aan te komen zetten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Valt mee. Pechtold wil in oplossingen denken. De PVV denkt in niet bestaande problemen
Ben ik enigszins met je eens, maar de lichaamstaal van Pechtold en Samsom laten niet zien dat ze zich echt zorgen maken over deze situatie. Ze vinden het natuurlijk geweldig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Pechtold is een beetje het geweten van de kamer aan het worden. Imo terecht, want D66 kan een goed bindmiddel tussen links en rechts vormen.
Wilders is goed als hij in een slachtofferrol zit. Daarom moet de discussie op inhoud gevoerd worden, dan is hij namelijk weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:34 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Maar goed, toen Wilders met zijn PVV net in de politiek kwam was ook iedereen fel tegen zijn uitspraken en niemand moest er maar iets van weten om samen met een xenofobe clown te regeren.
En hoe verliep dat.
Maar wel voor iedereen. De VVD wordt altijd verweten alleen op te komen voor de hoge inkomens, met dit plan gaat iedereen meer betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sowieso het lage BTW tarief verhogen.Dan worden de eerste levensbehoeften ook duurder. Godnondeju. Slechte plan.
Hij begon ermee hoor. Vreemd ook aangezien hij blij zou moeten zijn dat ik als Wilders-stemmer Wilders afval dankzij deze actie. Maar daar is die te dom voor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit wordt een heel inhoudelijke verkiezingsstrijd op Fok zie ik al.
Goed punt... Je weet maar nooit. We zullen zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:34 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Maar goed, toen Wilders met zijn PVV net in de politiek kwam was ook iedereen fel tegen zijn uitspraken en niemand moest er maar iets van weten om samen met een xenofobe clown te regeren.
En hoe verliep dat.
ze hopen op een verschuiving in het politieke landschap, zodat het makkelijker kan worden om met meerderheden de plannen door de Kamer te loodsen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik enigszins met je eens, maar de lichaamstaal van Pechtold en Samsom laten niet zien dat ze zich echt zorgen maken over deze situatie. Ze vinden het natuurlijk geweldig.
Dat iets al jaren werkt wil niet zeggen dat we het zo moeten houden. Of dat het niet zou werken als we het anders zouden doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
BTW 6% en 19% houden,werkt al jaren goed!!
Het blijven politici. Ik krijg de indruk dat ze vooral hopen op een betere verkiezingsuitslag voor hun eigen partijen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze hopen op een verschuiving in het politieke landschap, zodat het makkelijker kan worden om met meerderheden de plannen door de Kamer te loodsen.
In verhouding gaan de lagere salarissen meer betalen. Maar het is geen nivellering. Dat klopt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar wel voor iedereen. De VVD wordt altijd verweten alleen op te komen voor de hoge inkomens, met dit plan gaat iedereen meer betalen.
Natuurlijk, iedere politicus probeert hier een slaatje uit te slaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Het blijven politici. Ik krijg de indruk dat ze vooral hopen op een betere verkiezingsuitslag voor hun eigen partijen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
figuren zoals jou zouden eigenlijk gewoon in klb/onz/vbl moeten blijven. dat is een wat passender niveau, aangezien je blijkbaar niet inhoudelijk kunt zijn, wat in pol wel gewenst is.
quote:Als jij het zegt jongen
Zou je denken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Het blijven politici. Ik krijg de indruk dat ze vooral hopen op een betere verkiezingsuitslag voor hun eigen partijen.
mja, dat vind ik wel meevallen. Het is een progressief voorstel dat kan werken. Belangrijker is dat D66 de grenzen van het politieke landschap weer op wil rekken in plaats van de krimp die in de afgelopen jaren plaats heeft gevonden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:34 schreef Klummie het volgende:
[..]
Waarom diskwalificeert hij dan die rol door weer met die gekozen burgemeester aan te komen zetten?
Ik denk echt dat men hier de bevolking overschat op dat gebied, er zullen naar mijn idee juist veel stemmers bij komen die puur op hun onderbuik gevoel zullen afgaan omdat hij zogenaamd voor het volk opkwam... helaasquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:34 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
En hoe verliep dat.
Het feit dat je in eerste instantie al voor Wilders stemde is al belachelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij begon ermee hoor. Vreemd ook aangezien hij blij zou moeten zijn dat ik als Wilders-stemmer Wilders afval dankzij deze actie. Maar daar is die te dom voor.
Over het algemeen consumeren hogere inkomens ook meerquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In verhouding gaan de lagere salarissen meer betalen. Maar het is geen nivellering. Dat klopt.
Precies. Lekker belangrijk dat luxe goederen een klein beetje duurder wordt. Als we daarmee bezuinigingen op de zorg of onderwijs kunnen voorkomen, is dat natuurlijk een prima plan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:39 schreef Toekito het volgende:
Je moet de lage BTW niet omhoog halen. Het hogere tarief kan idd wel 1 a 2 % omhoog.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Over het algemeen consumeren hogere inkomens ook meer.
mja, dat is een politicus eigen. Het zijn echter ook politici die over hun eigen partij heen durven stappen. Dat is wat een land nodig heeft om vooruit te komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ook ja, weg met de JSF's. Luxe goederen mogen best wat duurder worden, sparen we gewoon een maandje langerquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Lekker belangrijk dat luxe goederen een klein beetje duurder wordt. Als we daarmee bezuinigingen op de zorg of onderwijs kunnen voorkomen, is dat natuurlijk een prima plan.
En vooral: schrap die stomme straaljagers eens een keer
Ja natuurlijk, die zien de bui al hangen. Bij nieuwe verkiezingen zullen die wellicht weer gehalveerd worden.quote:
Amenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Lekker belangrijk dat luxe goederen een klein beetje duurder wordt. Als we daarmee bezuinigingen op de zorg of onderwijs kunnen voorkomen, is dat natuurlijk een prima plan.
En vooral: schrap die stomme straaljagers eens een keer
De hang naar macht gaat toch boven alles...quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Goed punt... Je weet maar nooit. We zullen zien.
Hoewel hij het nu wel erg bont heeft gemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |