Het is ook gewoon een heel makkelijk iets om mee te scoren, je kunt anderen makkelijk beschuldigen van dat zij die arme oudjes die dit land hebben opgebouwd uitkleden, zulks een mooie onderbuikgevoelretoriekquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:24 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Er gaan nu mensen vanuit dat er AOW-ers op Wilders gaan stemmen omdat Wilders voor hen is opgekomen. Daar was mijn reactie op
eensquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hoop oprecht dat de vvd eens niet mee gaat regeren. die partij doet meer kwaad dan goed, over de afgelopen 25+ jaar.
Laat ik je erop wijzen dat Nederland de afgelopen 25 jaar behoorde bij de rijkste en economisch meest succesvolle landen van de wereld. We doen altijd wel zo negatief, maar mondiaal gezien zijn we een absolute topper geweest de afgelopen 25 jaar, dat wordt vaak vergeten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
onderbouw eens. leg eens uit waarom de vvd zo goed gedaan heeft de afgelopen 25-30 jaar?
ben je uberhaupt oud genoeg om dat te hebben meegemaakt?
quote:Er was besloten om het lage btw-tarief van 6 naar 7 procent te brengen en het hoge tarief van 19 naar 21 procent. Dat had 4,7 miljard euro opgeleverd, maar zou later weer zijn teruggeven via een verlaging van de inkomstenbelasting.
Klinkt inderdaad vrij redelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als een slecht pakket... zelfs aan de HRA wilde men wel tornen...
Door iedereen te naaien,jahquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik je erop wijzen dat Nederland de afgelopen 25 jaar behoorde bij de rijkste en economisch meest succesvolle landen van de wereld. We doen altijd wel zo negatief, maar mondiaal gezien zijn we een absolute topper geweest de afgelopen 25 jaar, dat wordt vaak vergeten.
beantwoord mijn vraag eens. wat je nu zegt was onder elke partij zo geweest, en is niet de verdienste van de vvd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik je erop wijzen dat Nederland de afgelopen 25 jaar behoorde bij de rijkste en economisch meest succesvolle landen van de wereld. We doen altijd wel zo negatief, maar mondiaal gezien zijn we een absolute topper geweest de afgelopen 25 jaar, dat wordt vaak vergeten.
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdfquote:De PVV wil het financieringstekort aan het einde van de volgende kabinetsperiode zo goed als weggewerkt hebben. In 2015 buigen we 21 miljard om, waarvan we 16 miljard aan
het tekort besteden. Op de lange termijn bespaart een immigratiestop voor mensen uit islamitische landen Nederland miljarden, deze besparing kan deels worden aangewend voor het houdbaarheidstekort. De precieze kosten van de massa-immigratie worden momenteel berekend door onderzoeksinstituut Nyfer.
Dit is onze agenda van hoop en optimisme.
Dat is heel makkelijk gezegd, maar als je even om je heen kijkt dan zul je zien dat in andere landen mensen pas écht genaaid worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Door iedereen te naaien,jah
Ik denk inderdaad dat na deze actie er momenteel niemand meer met hem wilt regeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met als doel? Hij heeft zichzelf met deze actie naar een eeuwigheid in de oppositie verwezen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Werkloze? Bruine?Ja. Jij. En niet in staat je vrouw sexueel te bevredigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
He Hofstadgruppe. We hebben je gemist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja. Jij. En niet in staat je vrouw sexueel te bevredigen.
Hmm, hoezo ben ik werkloos en bruin?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja. Jij. En niet in staat je vrouw sexueel te bevredigen.
Idd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Henk en Ingrid staan flink voor schut.
BTW later weer teruggeven? hahahahahahah. Net als dat kwartje zeker?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als een slecht pakket... zelfs aan de HRA wilde men wel tornen...
Dit kan de PVV toch niet serieus menenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |