Sms de naam en het standje van Steer naar 6969quote:
Jawel hoor. Ooit in de vorige eeuw wel eens een keer.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ooit in de vorige eeuw wel eens een keer.
nooit van n ONS gehoord?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Grapje van Steer...
Anders hadden we al weken maanden van tevoren een analyse gekregen over het meisje en wanneer hij daar seks mee heeft
Maar je hebt je rug wel recht gehouden?quote:
quote:Een overzicht van waar VVD, PVV en CDA voor zover bekend akkoord over waren:
• AOW: 66 naar 2015
• Zorg: Eigen bijdrage 9 euro recept-regel, awbz maatregel 600 miljoen.
• Btw: omhoog + 2pct hoge tarief, + 1pct lage tarief (Leverde 4,7 miljard op).
• Omroepbezuinigingen: 1ste jaar 25 miljoen, 2e jaar 50 miljoen WW-duur niet korten, ontslagrecht niet weg
• Bevriezen salarissen: 4 miljard (voor iedereen in NL salarissen bevroren worden, behalve voor de AOW'ers).
• Om koopkracht repareren, zou in 2014 en 2015 verlaging inkomenstenbelasting verlagen met 4,7 miljard ter compensatie BTW.
• Studiefinanciering: helemaal leenstelsel
• 750 bezuinigingen op ontwikkelingssamenwerking
Resultaten:
2,8 procent in 2013. Totaalbedrag: 14,2 miljard.
Wilders
Wilders kreeg bereidheid om te praten tot opt-out immigratie Terugkeerverklaring voor asielzoekers.
Zijn woordenschat - van Geert dan - beperkt zich tot < 1000 woorden , vermoed ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je hebt je rug wel recht gehouden?
Ik was meer benieuwd naar het lidwoord van Steer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:25 schreef AnneX het volgende:
Zijn woordenschat - van Geert dan - beperkt zich tot < 1000 woorden , vermoed ik.
Inclusief lidwoorden.
quote:
Ik las alleen het eerste, gaat de goede kant opquote:
Het kraakt een beetje, maar het smaakt wel naar meer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je hebt je rug wel recht gehouden?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:24 schreef borisz het volgende:
Studiefinanciering: helemaal leenstelsel
Welnee, we zijn absoluut niet failliet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
En daar lullen ze zeven weken over ?
En ondertussn zijn we failliet.
Ik begin ook trek te krijgen. Kippetje ligt in de oven, aardappeltjes gaan er ook zo in met rozemarijn en wat grof zeezout, dan nog even wat boontjes erbij en klaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:29 schreef golfer het volgende:
Laat het bezoek maar komen. Ik heb trek in een wijntje en wat happen.
Alle (gore) details ontvang ik graag per PM/DM en lees ik wel als het bezoek weer vertrokken is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Het kraakt een beetje, maar het smaakt wel naar meer.
Eens en nooit meer? Of is het mogelijk relatiemateriaal?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik begin ook trek te krijgen. Kippetje ligt in de oven, aardappeltjes gaan er ook zo in met rozemarijn en wat grof zeezout, dan nog even wat boontjes erbij en klaar
Bijna nooit meer eigenlijk. Sun heeft er ook gewoon meer lol in dan ik over het algemeen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kook je ook weleens als Sun er wel is?
Kende haar al best lang. Zou eigenlijk bij een vriend blijven slapen, maar toen nodigde ze me uit om ipv daarvan bij haar te komen logeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens en nooit meer? Of is het mogelijk relatiemateriaal?
Oh wacht. Voor de verkiezingen was hij fel tegen het verhogen van de pensioenleeftijd en dat liet hij de eerste dag na de verkiezingen al losquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef AnneX het volgende:
Die Geert, nu opeens gaat-ie voor de Ouderen ?
Er zijn ms 60.000 aow'ers zónder pensioen(tje) .
Zou dat nou pijn doen ? Zo'n rechte rug. X 100
En zo denkt zij er denk je ook over?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Kende haar al best lang. Zou eigenlijk bij een vriend blijven slapen, maar toen nodigde ze me uit om ipv daarvan bij haar te komen logeren.
Hou haar liever als gewone vriendin eigenlijk.
Nouja, ze zegt dat ze nog van haar ex houdtquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo denkt zij er denk je ook over?
Niks aan het handjequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bijna nooit meer eigenlijk. Sun heeft er ook gewoon meer lol in dan ik over het algemeen.
Succesquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:43 schreef borisz het volgende:
Ondertussen een experimentje, zelf chips maken.
Maak je niet druk, die halve zak had je anders na het eten wel weggehaptquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:51 schreef OneTeaspoon het volgende:
Verdomme een halve zak Doritos weggetikt. En ik moet nog eten zo.
Gelukkig maarquote:
Heb ik dr eens irl gezien?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, ze zegt dat ze nog van haar ex houdt![]()
![]()
vrouwen![]()
![]()
Hms. Veel te donker terwijl het midden niet gaar was(2 minuten). Had frituur op 180.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:43 schreef borisz het volgende:
Ondertussen een experimentje, zelf chips maken.
Volgende keer net als frietjes eerst voorbakken op 150?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Hms. Veel te donker terwijl het midden niet gaar was(2 minuten). Had frituur op 180.
Zoo dikke boeken! Jij kunt voorlopig vooruit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zometeen lekker de laatste portie pastasaus uit de vriezer etenVolgende weekend wordt het een nieuw rondje vriezer volkoken
En vandaag werd dit afgeleverd:
[ afbeelding ]![]()
In deze doos
[ afbeelding ]
Brownie had na 10 seconden door dat de doos leeg was en toen hij dacht dat ik even niet keek......
Zes bak-boeken tegelijk !?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zometeen lekker de laatste portie pastasaus uit de vriezer etenVolgende weekend wordt het een nieuw rondje vriezer volkoken
[ afbeelding ]![]()
In deze doos
[ afbeelding ]
Brownie had na 10 seconden door dat de doos leeg was en toen hij dacht dat ik even niet keek......
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]![]()
In deze doos
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef kaasplankje het volgende:
Hopen dat de verzekering niet moelijk gaat doen want de Audi bestuurder verklaarde stil te staan op het moment van de aanrijding.
2 bakboeken maar hequote:Op zaterdag 21 april 2012 18:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zes bak-boeken tegelijk !?Sjonge.
Iedere week uit een ander boek ? En dan voor de afdeling...
Oh, nou weet ik de reden voor je functiewaardering..![]()
De paëlla is voor een weeshuis en mn.X is nog niet terug van de muziek in
Wageningen.
fietser is in het voordeel want zwakke verkeersdeelnemer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, 't is een bikkel.
Hopen dat de verzekering niet moelijk gaat doen want de Audi bestuurder verklaarde stil te staan op het moment van de aanrijding.
alleen blik? verder geen letsel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb een salade gegeten met vis, want Lein is op de nightshift.
Ze is hier op weg naar werk in de straat tegen een Audi aan geknald die achteruit een parkeerplaats uitreed. Dikke tranen natuurlijk en de fiets een paar krassen. De Audi had ook wat lakschade en een kapot achterlicht.
Volgens mij alleen een paar beurse plekken. Het kan ook dat ze iets gekneusd heeft oid maar dat weten we overmorgen. Ze is nu aan het werk.quote:
Dus je bent een borstenman !quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk Pee.
Wij hebben zo'n kookboeken standaard in de keuken. nu had Lein daar een boek van Koken met Karin ingezet want die heeft ze laatst gekregen. Ik heb het boek eruit gehaald want de borsten van Karin zijn te klein.
Zo fijn om geen tv te hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Wilders
Hoe vaker ik die gast hoor praten hoe meer![]()
![]()
![]()
![]()
Ben echt flabbergastedquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo fijn om geen tv te hebbenMaar dan lees ik het hier allemaal
Net mensenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
En straks gaan weer heul veel Nederlanders op hem stemmen![]()
Kunnen we ons daar weer aan ergeren.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb het boek eruit gehaald want de borsten van Karin zijn te klein.
Krijgen we weer een half jaar campagneteksten en gezever in talkshowsquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
En straks gaan weer heul veel Nederlanders op hem stemmen![]()
Kunnen we ons daar weer aan ergeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Krijgen we weer een half jaar campagneteksten en gezever in talkshows
je bent niet de enige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het heeft voor mij waarschijnlijk een voordeeltje. maar zorgt wel weer voor langere tijd onzekerheid.
ook het cao conflict gaat op deze manier wel heel lang duren.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk Pee.
Wij hebben zo'n kookboeken standaard in de keuken. nu had Lein daar een boek van Koken met Karin ingezet want die heeft ze laatst gekregen. Ik heb het boek eruit gehaald want de borsten van Karin zijn te klein.
Dat is mooiquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:20 schreef z80 het volgende:
[..]
fietser is in het voordeel want zwakke verkeersdeelnemer.
en de automobilist zal moeten bewijzen dat deze stil stond. en hoelang.
in het ergste geval is het ieder zijn eigen schade. maar waarschijnlijk krijgt lein alles vergoed.
Ik heb wel tv maar heb t ook gemist hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo fijn om geen tv te hebbenMaar dan lees ik het hier allemaal
Sowieso is het handige van een TV dat er meerdere zenders zijn en dat hij uit kanquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb wel tv maar heb t ook gemist hoor. Brother Bear 2 was op tv dus dat was veel belangrijker natuurlijk
.
Ik kijk ook, maar dan via TV. Om eens te proberen via Ziggo 1 wedstrijd besteld. Werkt goed, maar ik vind het nog steeds te duur.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef borisz het volgende:
Ik kijk Barca - Real legaal via de site van sport1. Had een code voor die wedstrijd dus gratisch
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sowieso is het handige van een TV dat er meerdere zenders zijn en dat hij uit kan
dat zong doe maar in1982 al.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sowieso is het handige van een TV dat er meerdere zenders zijn en dat hij uit kan
Kijk je meer dan 2,5duel per maand kan je beter een abo nemenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kijk ook, maar dan via TV. Om eens te proberen via Ziggo 1 wedstrijd besteld. Werkt goed, maar ik vind het nog steeds te duur.
Ja, maar dat doe ik dus ook niet. 1 per jaar tot nu toequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk je meer dan 2,5duel per maand kan je beter een abo nemen.
Vergeet ik te reageren... Sterkte met blauwe plekken en schrik !quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een paar beurse plekken. Het kan ook dat ze iets gekneusd heeft oid maar dat weten we overmorgen. Ze is nu aan het werk.
Ik hoop dat het gewoon meevalt, ook met de pijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb haar wel even met de auto naar het ziekenhuis gebracht, ik dacht als ze ergens goed in handen is, is het daar.
Wassergebeurd, lein?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef Leintjeuh het volgende:
De schade: een geschaafde elleboog, 2 geschaafde knieën, 1 zere pols, een beurse bovenarm en een verbrijzeld ego. Hopelijk kan ik morgen nog naar Isa rijdenMaar wandelen zal lastiger worden
Ouchquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef Leintjeuh het volgende:
De schade: een geschaafde elleboog, 2 geschaafde knieën, 1 zere pols, een beurse bovenarm en een verbrijzeld ego. Hopelijk kan ik morgen nog naar Isa rijdenMaar wandelen zal lastiger worden
Arme Leinquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Koprol over een achterbak van een Audi
Lenig van je !quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Koprol over een achterbak van een Audi
Leuk!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:48 schreef golfer het volgende:
Zo. Bezoek weer terug met de trein naar Utrecht.
Eten was geslaagd, gezelschap was weer erg gezellig.![]()
Dit inderdaad. Een koprol is wel flink schrikkenquote:Hopelijk geen blijvende of langdurige pijn.
Daar kom je wel erg laat meequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
125 gewonden vanwege het treinongeluk in A'dam
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |