Sms de naam en het standje van Steer naar 6969quote:
Jawel hoor. Ooit in de vorige eeuw wel eens een keer.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ooit in de vorige eeuw wel eens een keer.
nooit van n ONS gehoord?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Grapje van Steer...
Anders hadden we al weken maanden van tevoren een analyse gekregen over het meisje en wanneer hij daar seks mee heeft
Maar je hebt je rug wel recht gehouden?quote:
quote:Een overzicht van waar VVD, PVV en CDA voor zover bekend akkoord over waren:
• AOW: 66 naar 2015
• Zorg: Eigen bijdrage 9 euro recept-regel, awbz maatregel 600 miljoen.
• Btw: omhoog + 2pct hoge tarief, + 1pct lage tarief (Leverde 4,7 miljard op).
• Omroepbezuinigingen: 1ste jaar 25 miljoen, 2e jaar 50 miljoen WW-duur niet korten, ontslagrecht niet weg
• Bevriezen salarissen: 4 miljard (voor iedereen in NL salarissen bevroren worden, behalve voor de AOW'ers).
• Om koopkracht repareren, zou in 2014 en 2015 verlaging inkomenstenbelasting verlagen met 4,7 miljard ter compensatie BTW.
• Studiefinanciering: helemaal leenstelsel
• 750 bezuinigingen op ontwikkelingssamenwerking
Resultaten:
2,8 procent in 2013. Totaalbedrag: 14,2 miljard.
Wilders
Wilders kreeg bereidheid om te praten tot opt-out immigratie Terugkeerverklaring voor asielzoekers.
Zijn woordenschat - van Geert dan - beperkt zich tot < 1000 woorden , vermoed ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je hebt je rug wel recht gehouden?
Ik was meer benieuwd naar het lidwoord van Steer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:25 schreef AnneX het volgende:
Zijn woordenschat - van Geert dan - beperkt zich tot < 1000 woorden , vermoed ik.
Inclusief lidwoorden.
quote:
Ik las alleen het eerste, gaat de goede kant opquote:
Het kraakt een beetje, maar het smaakt wel naar meer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je hebt je rug wel recht gehouden?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:24 schreef borisz het volgende:
Studiefinanciering: helemaal leenstelsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |