Hij is zijn achterban aan het uitbreiden..quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Olga het volgende:
Wilders wil dat meer aowers op hem stemmen? Die zullen wel zo slim zijn om door die ballon te prikken
Als het echt ergens over gaat, weet hij het niet zo goed meerquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef markvanrinsum het volgende:
waarom stelt rutger geen vragen ?
Hij maakte er een breekpunt van. Dat had hij niet moeten doen als hij het meteen weer zou laten varen, Hij wilde op het pluche. dat is hem gelukt, maar ook mislukt en nu doet ie huilie, huilie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Het is echt een spel he. Ik denk dat hij dit al van te voren heeft bedacht.
Ja, net te vroeg eruit gestapt.quote:
uhuh. Alleen als hij het kan bepalen is hij goed. Wordt hij hierin gestoord dan begint ie te hakkelen en is ie weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:42 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Als het echt ergens over gaat, weet hij het niet zo goed meer
Aan de andere kant had men zelf ook wel kunnen bedenken dat Geert hier is om de boel op de kop te zetten, en helemaal geen zin heeft in de politiek die VVD en CDA bedrijven. Dat is al jaren duidelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Het is echt een spel he. Ik denk dat hij dit al van te voren heeft bedacht.
Dat denk ik niet. Die had gewoon meegestemd met VVD en CDA. Hij mag blij zijn dat ie deze clown gedag heeft gezegd.quote:
Het is toch wel heel sneu.. 'rug recht houden' yeah, right!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Pffff, Geert valt in herhaling. Brussel en de AOW zijn zijn troefkaarten lijkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |