maandag overleg met ministerraad en dan gaat Rutte naar Bea toe. Daarna weten we meer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Is het kabinet nou officieel al gevallen, of moeten ze daarvoor nog telefoontjes plegen?
Links stemt daar niet mee in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Ascarona het volgende:
Maar ff vraagje over dat akkoord, ze hadden alles klaar zeiden ze, kunnen ze het dan niet alsnog doorvoeren in de kamer? Kijken of partijen er voor stemmen of niet?
Dankquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet officieel gevallen. Rutte moet daarvoor zijn ontslag bij de Koningin aanbieden.
PvdA stemt al tegen en SP wil denk ik ook niet.... dus nee ow en pvv wil nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Ascarona het volgende:
Maar ff vraagje over dat akkoord, ze hadden alles klaar zeiden ze, kunnen ze het dan niet alsnog doorvoeren in de kamer? Kijken of partijen er voor stemmen of niet?
Dat gaat moeilijk worden. D66 en PvdA hebben de deur dichtgedaan en ik verwacht dat SP en de rest dat ook gaat doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Ascarona het volgende:
Och, dat zal nog best wel meevallen. De waardering van NL-staatsobligaties zal wel wat zakken, maar die stond al heel hoog. En de rentebetalingen staan natuurlijk nog steeds vast. Ik zie geen directe gevolgen voor de pensioenuitkeringen. (al zullen de koersen van Aegon c.s. wel een paar procent inzakken).quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
De grootste klap krijg je bij verzekeraars. Die hebben namelijk voornamelijk NL staatsobligaties op de balans, die per maandag flink minder waard zullen zijn. Daar gaan inderdaad de pensioenen van de oudjes....
Hij wilde de 3% wel maar dan op een andere manier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Heeft nou nog niemand de vraag gesteld als Wilders het niet met die 3% eens was, waarom ie uberhaupt is gaan onderhandelen?
HRA aanpakkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En hoe kunnen we het aanpakken dan?
JA IS GEVRAAGDquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Heeft nou nog niemand de vraag gesteld als Wilders het niet met die 3% eens was, waarom ie uberhaupt is gaan onderhandelen?
Bij een AA-status geeft de markt ons al een boete van 5 miljard. Die EU-boetes zijn lachertjes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
Op zich heeft hij gelijk, EU heeft ons bij de ballen, je kunt het alleen niet negeren, want dan krijg je een boete (van wat? meer dan een miljard?)
Maandag, na de extra ministerraad zal Rutte naar de Koningin gaan om het ontslag in te dienen. Althans dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Is het kabinet nou officieel al gevallen, of moeten ze daarvoor nog telefoontjes plegen?
Nee, zinloosquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Maar ze zouden het kunnen proberen?
Het ging me meer om het feit: welke partijencombinatie kan die dan bewerkstelligen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
HRA aanpakken
ontslagrecht hervormen
iets met de zorg doen
Het kweken van vertrouwen in de financiële markt, dat telt.
Sorry maar de zorg KAN niet anders/minderquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
HRA aanpakken
ontslagrecht hervormen
iets met de zorg doen
Het kweken van vertrouwen in de financiële markt, dat telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |