De grootste klap krijg je bij verzekeraars. Die hebben namelijk voornamelijk NL staatsobligaties op de balans, die per maandag flink minder waard zullen zijn. Daar gaan inderdaad de pensioenen van de oudjes....quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar we hoeven toch niet direct meer rente te gaan betalen als de status veranderd? Dat gebeurt zover ik weet pas als we oude leningen gaan vernieuwen. Of zie ik iets over het hoofd? Op termijn gaat het ons natuurlijk wel enorm veel kosten.
Door minder dan 50% op CDA, VVD en PVV te laten stemmenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef MouzurX het volgende:
Ik dacht dat we(de kiezer) bij de vorige verkiezingen al duidelijk hadden gemaakt wat we wilden:
Hervormingen en bezuinigen
Hardere straffen
Harder immigratiebeleid.
Klaar.
Wat? Wat er nu is gebeurd heeft al consequenties voor de bevolking, zeg maar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
De grootste klap krijg je bij verzekeraars. Die hebben namelijk voornamelijk NL staatsobligaties op de balans, die per maandag flink minder waard zullen zijn. Daar gaan inderdaad de pensioenen van de oudjes....
Dat zou wel episch zijn jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Wie maakt er even een remix van AOW, werkloosheid, ouderen, de rug, etc
Volgens mij zijn henk en ingrid verleden tijd en ingeruild voor de aowérsquote:
Ik denk dat Maxime nog harder baalt dan Mark. Maxime is het zo gewend dat híj de opperrat is die alles met gekonkel voor elkaar krijgt, hij baalt dat Geertje hem een nóg grotere streek heeft geleverd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef alors het volgende:
Maxime is echt een sukkel door meteen al zo te gaan zwartepieten. Rutte deed het zo slim.
Wilders maakt ook nog gebruik om weer de tegenstelling boze overheid vs arme burgers erin te gooien
Wanneer is het laf om je rug recht te houden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef DanielBackward het volgende:
Maxime Verhagen @MaximeVerhagen
In het #Catshuis lagen goede afspraken over versterking van de economie. Door Wilders politieke lafheid blijft een antwoord op de crisis uit
Johannes en Truusquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Volgens mij zijn henk en ingrid verleden tijd en ingeruild voor de aowérs
praktisch gezien is het wel gevallen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu maar hopen dat het kabinet valt.
Liever nog een kabinetscrisis dan de voortzetting van dit gruwelijke kabinet.
waarschijnlijk wel ja. Alleen staat Nederland nu zoals Roemer zegt op een kruispunt. Pakken we het aan of modderen we verder. Als we het aanpakken dan kunnen de gevolgen zeker beperkt worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat? Wat er nu is gebeurd heeft al consequenties voor de bevolking, zeg maar?
Ga er maar niet vanuitquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef Handheld het volgende:
Zijn nu de bezuinigingen mbt het onderwijs nu ook van tafel??
Er is niks op tafel gekomenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef Handheld het volgende:
Zijn nu de bezuinigingen mbt het onderwijs nu ook van tafel??
En hoe kunnen we het aanpakken dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja. Alleen staat Nederland nu zoals Roemer zegt op een kruispunt. Pakken we het aan of modderen we verder. Als we het aanpakken dan kunnen de gevolgen zeker beperkt worden.
Hij heeft zijn rug niet rechtgehouden, dan had hij überhaupt niet de onderhandelingen in moeten gaan en meteen moeten zeggen: dit gaat hem niet worden. In plaats van na zeven weken, terwijl er een pakket lag, pas te zeggen dat hij de stekker eruit trekt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wanneer is het laf om je rug recht te houden?
Rutte moet zijn ontslag nog aanbieden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Is het kabinet nou officieel al gevallen, of moeten ze daarvoor nog telefoontjes plegen?
niet officieel gevallen. Rutte moet daarvoor zijn ontslag bij de Koningin aanbieden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Is het kabinet nou officieel al gevallen, of moeten ze daarvoor nog telefoontjes plegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |