Pure indoctrinatie. Als je het lang genoeg herhaalt gaan mensen het vanzelf geloven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Is altijd als je een langer interview met hem ziet. Herhaalt zijn stokpaardje altijd tig keer, zodat hij zeker weet dat het in het clipje van 10 seconden komt die Henk en Ingrid in het journaal zien.
We zullen het zien. Ik heb gemengde gevoelens bij die ventquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij doet het niet slecht in NH eigenlijk. En dat zeg ik als absoluut geen pvv/brinkman fan
Van mij mag ie het best nog even 90 graden draaien....quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Jezus had Judas, Hitler had Röhm en Wilders heeft Hero. Gewoon een verrader en nu het mes in de rug steken.
Maar we hoeven toch niet direct meer rente te gaan betalen als de status veranderd? Dat gebeurt zover ik weet pas als we oude leningen gaan vernieuwen. Of zie ik iets over het hoofd? Op termijn gaat het ons natuurlijk wel enorm veel kosten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:46 schreef DanielBackward het volgende:
G500NL @G500NL
Verlies AAA-status van NL kost direct ¤239 per inwoner
Ik geef je de samenvatting: AOW-ers. Rechte rug. Brussel. Huilie. AOW-ers. Rechte rugquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Dethroned het volgende:
Geert was nog bezig met interview en <knip>![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik heb gemengde gevoelens bij die vent
Anders quote je gewoon die Twitter-berichten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef DanielBackward het volgende:
Maxime Verhagen @MaximeVerhagen
In het #Catshuis lagen goede afspraken over versterking van de economie. Door Wilders politieke lafheid blijft een antwoord op de crisis uit
Peilingen net na (of in dat geval zelfs voor) een val van een kabinet komen vrijwel nooit in de buurt van peilingen net voor de verkiezingen, laat staan de werkelijke verkiezingsuitslag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:46 schreef Marcoss het volgende:
Met de huidige peilingen (voor zover die betrouwbaar zijn) wordt het ook schier onmogelijk om een nieuw kabinet te gaan vormen trouwens..
De eerste keer dat ik het eens ben met hem.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef DanielBackward het volgende:
In het #Catshuis lagen goede afspraken over versterking van de economie. Door Wilders politieke lafheid blijft een antwoord op de crisis uit
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef DanielBackward het volgende:
Geen Henk en Ingrid?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:49 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik geef je de samenvatting: AOW-ers. Rechte rug. Brussel. Huilie. AOW-ers. Rechte rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |