Ik denk het niet. PvdA wordt niet zo groot, D66 ook niet, VVD wil niet eensquote:
De SP..quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:42 schreef fratsman het volgende:
Ik vertik het om op de PVV te stemmen, welke partijen zijn er nog meer niet voor de EU?
Dat dus, belgische toestanden krijgen we.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:46 schreef Bill_E het volgende:
Nou Tof, lijkt me een linkse reactie.. Realistisch gezien is dit het slechtste wat kan gebeuren. Er zal amper een coalitie te vormen zijn..
SP is ook anti EUquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:42 schreef fratsman het volgende:
Ik vertik het om op de PVV te stemmen, welke partijen zijn er nog meer niet voor de EU?
Klopt, sociaal gezien verschillen de SP en de PVV ook niet zoveel. Daarom snap ik ook niet dat de PVV zo vaak wordt neergezet als een (extreem)rechtste partij. Als je inhoudelijk kijkt naar de PVV is die partij meer links dan rechts.quote:
Ik zei het laatst al hier: de tijd komt binnen een paar jaar dat we in de links-rechts cyclus weer wenden naar links. Mensen zijn de botte bijl van rechts weer wat zat.quote:Morgen gaat Frankrijk ook naar links waarschijnlijk, 2012 gaat een keerpunt worden weg van de neoliberale afgrond.
Ja, Belgische toestanden inderdaad, vooral als de PVV en de PvdA de twee grootste partijen worden. Als het onmogelijke gebeurd wordt ons land straks geregeerd door Geert en Samsomquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef ZodiaX het volgende:
Daarbij verwacht ik eigenlijk belgische toestanden, ik zie niet in welke andere formaties er mogelijk zijn, te veel partijen die allemaal hun eigen ideeën hebben.
En dan weer terug.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zei het laatst al hier: de tijd komt binnen een paar jaar dat we in de links-rechts cyclus weer wenden naar links. Mensen zijn de botte bijl van rechts weer wat zat.
Wilders lijkt ook z.s.m. te willen, dus het zou best juni kunnen worden als hij dat steunt in de kamer. Wat er nadelig is voor Rutte en de zijnen (vooral CDA wat geen leider heeft dan).quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:05 schreef quo_ het volgende:
Ik lees op diverse sites dat verkiezingen is september zouden kunnen plaatsvinden.
Waarom niet eind mei of begin juni.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |