Het kan wel slechter, daar ben jij een goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef forzaudinese het volgende:
Stop alsjeblieft met die bangmakerij van dat Nederland Griekenland achterna gaat als SP aan de macht komt!
Tot nu toe zijn het de andere partijen die er een zooitje van gemaakt hebben!!>>> CDA,VVD,PVDA,PVV
Roemer krijgt van mij nu de kans om het te proberen!slechter dan dit kan het toch niet worden!
Roemer![]()
Ik zie een nieuwe carrière voor Ruttequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:12 schreef AnimeFan het volgende:
Beetje jammer dat Flash alles blauw maakt hier
[ afbeelding ]
Ik zou Youp van 't Hek sturen, hebben ze in Brussel ook eens een leuke dag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En wie zullen ons dan moeten vertegenwoordigen in het buitenland?Het land heeft zelf geen pootjes om dat te doen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:12 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe carrière voor Rutte
Grote smurf gaat met pensioen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:12 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe carrière voor Rutte
Onzin, je kunt het best te veel vinden, maar je vergelijking met ww slaat nergens opquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:12 schreef Jellereppe het volgende:
Als je een goede baan hebt dan wordt het in ieder geval geen SP. Zoveel is al zeker. Kanonnen. 75% belasting voor de absolute top. Kun je net zo goed in de WW en daarna in de bijstand gaan. Werken heeft dan bijna geen waarde meer.
dat is vooral symboolpolitiek geweest. De echte hervormen en het durven investeren in de toekomst is er niet van gekomen tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Zijn toch wel veel veranderingen er door heen geramd
Nadeel van individuele punten is dat er geen toekomstvisie meer is. Geen lijn die men inzet en waar men (zoveel mogelijk) aan vasthoudt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vond GroenLinks altijd een erg sympathieke partij, maar sinds die Sap is gekomen is het een ramp. Beter komt Tofik Dibi of Jesse Klaver er aan de macht, Sap helpt de partij in de vernieling. Momenteel staat bij mij D66 bovenaan. Het land heeft een progressief en modern, een zowel sociaal als liberaal beleid nodig.
Ik vraag me af waarom we het kabinet niet afschaffen. Iedere parlementariër kan een wetsvoorstel indienen, en als 76 mensen het ondersteunen, gaat het door. Of is een tijdelijke constructie waarbij iedereen een lijstje inlevert van zijn/haar wensen en dat een paar mensen dan een soort gemiddelde bezuiniging gaan opstellen niet mogelijk?
Zit wat in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is vooral symboolpolitiek geweest. De echte hervormen en het durven investeren in de toekomst is er niet van gekomen tot nu toe.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:14 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nadeel van individuele punten is dat er geen toekomstvisie meer is. Geen lijn die men inzet en waar men (zoveel mogelijk) aan vasthoudt.
Sap werd politiek leider van Groen Links vanwege haar financiele expertise en dit land zit in een financiele crisis. Ik had liever Dibi gezien, maar op een of andere manier hadden ze hem overgeslagen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vond GroenLinks altijd een erg sympathieke partij, maar sinds die Sap is gekomen is het een ramp. Beter komt Tofik Dibi of Jesse Klaver er aan de macht, Sap helpt de partij in de vernieling. Momenteel staat bij mij D66 bovenaan. Het land heeft een progressief en modern, een zowel sociaal als liberaal beleid nodig.
Werken moet lonen. Het moet niet altijd het pamperen van de minder draagkrachtigen zijn. Het land heeft meer baat bij mensen die werken dan in de WW en de bijstand zitten. Om maar niet te spreken over toeslagen en kwijtschelding die armere mensen genieten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het systeem in NL is al extreem.
En ze blijven maar zeggen: De sterkste schouders dragen de zwaarste lasten.
Dat gebeurt ook met een vlak percentage.
Bangmakerijquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef DanielBackward het volgende:
Even een vooruitblikje:
Premier Roemer;
- 60% belasting bij sub-top
- 75% belasting bij pro-top
- Grenzen openstellen
- Uitkeringen 2x meer dan minimumloon *dank
- Afrika volpompen met onze centen *dank
Precies.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Werken moet lonen. Het moet niet altijd het pamperen van de minder draagkrachtigen zijn. Het land heeft meer baat bij mensen die werken dan in de WW en de bijstand zitten. Om maar niet te spreken over toeslagen en kwijtschelding die armere mensen genieten.
Wat betreft financiën (of vooruit, eigenlijk meer economische zaken) dunkt Klaver mij capabeler te zijn. Hij is nota bene voorzitter van CNV jongeren geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sap werd politiek leider van Groen Links vanwege haar financiele expertise en dit land zit in een financiele crisis. Ik had liever Dibi gezien, maar op een of andere manier hadden ze hem overgeslagen.
vreemd ja, want zij zit niet meer in een machtspositiequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom die Jongerius aan het woord?
De banken hebben grote schuld gehad aan de crisis. Heb je de documentaire gezien van VPRO over de schuld die Goldman Sachs heeft gehad aan de ondergang van Griekenland? Echt heel informatief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bij wie moeten bezuinigingen anders terechtkomen dan bij de burgers?
Die ziet de dalende zetels al voor zichquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:17 schreef t-8one het volgende:
Lol, wat kijkt die verhagen altijd chagerijnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |