Wie ik? Ik ben helemaal nieuw in dit genre :pquote:Op maandag 23 april 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Helemaal nieuw met MOBA's of daar al wel ervaring mee?
Die is graties toch. Die had ik vanaf t begin iig alquote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef Pritt het volgende:
Koop Morgana en ga ownen. Heerlijke noob-basher.
Zit in de free to play deze week, verandert iedere dinsdag.quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die is graties toch. Die had ik vanaf t begin iig al
Idd, gewoon PVP blijven spelen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat ik al zei, begin met Garen en Ashe, koop die zodra je er genoeg IP voor hebt. Speel een paar botgames (de tutorial is de moeite niet). Zodra het een beetje lukt en je scores positief zijn, gewoon vijf tegen vijf spelen.
Als je het truucje doorhebt, is het spel niet zo moeilijk.
In mijn tweede week LoL was Garen free to play. Ik vond het een kutchamp. Nog steeds trouwens. Ik kom zelden een Garen tegen die mij in de verdediging drukt.quote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat ik al zei, begin met Garen en Ashe,
Garen is op solo top wel een leuke counter tegen sommige champs en in een pub waar iedereen op je focust kan het ook wel lekker werkenquote:Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef P8 het volgende:
[..]
In mijn tweede week LoL was Garen free to play. Ik vond het een kutchamp. Nog steeds trouwens. Ik kom zelden een Garen tegen die mij in de verdediging drukt.
Early game van Garen is wel erg sterk hoor, 2 keer spin to win en je kan gaan recallenquote:Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef P8 het volgende:
[..]
In mijn tweede week LoL was Garen free to play. Ik vond het een kutchamp. Nog steeds trouwens. Ik kom zelden een Garen tegen die mij in de verdediging drukt.
Voor een net begonnen speler tegen andere beginnende spelers is Garen belachelijk makkelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef P8 het volgende:
[..]
Met runes en ignite kan je ook vrij makkelijk een verrassingsFB halen tegen de niet-verwachtende en onderschattende tegenstanderquote:Op maandag 23 april 2012 12:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Early game van Garen is wel erg sterk hoor, 2 keer spin to win en je kan gaan recallen
En wat zou er dan gebuffed moeten worden?"quote:Op maandag 23 april 2012 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Garen slechtste bruiser helaas , mebbe buffwaardig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |