dat licht niet aan kog maar aan jou als je kennen zn skillshots niet ontwijken kunt, het is lastiger om ezreals skillshots te ontwijken, kennen is een kwestie van achter je minions blijven, wat wel zo is is dat kennen bijna onmogelijk te bursten is door zn mobility en dus escapeability. (je had wel pech met kennen overigens, daar is sowieso moeilijk tegen te lanen)
Chalice is vrij belangrijk op ap kogmaw imo, het is een erg goedkoop item en geeft je ook nog wat extra mr, maar de mana is geweldig om nooit zonder te zitten, immers als je bijna oom bent skyrocket tje mana regen en zul je dus nooit zonder zitten en je altijd kunnen verweren, door je hoge mana pool door archangel al helemaal.
Emphasis op R>E>Q>W
Op Ap kogmaw is W totaal niet van belang, je E is het belangrijkst om mee te spacen en minionwaves mee te instakillen. Je Q is als ze dichtbij komen/je toren jumpen zodat ze niet kunnen pot healen.
Ik speel kogmaw overigens al sinds ik em kocht ap, heb ook ranked met hem mid gespeeld en veel gewonnen, enige champ waar ik onmogelijk tegen lanen kan is lulu ap mid, valt gewoon niks tegen te doen, maar ik denk dat dat voor meer champs geld want dat mens mieterd pix op je eigen minions of op jou en heeft dan 100% hitrate met dr slow, wat ook nog eens 1/3e van je hp wegblaast als je kog bent -_-
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.