Ah dus we verspelen zogenaamd krediet, maar niemand heeft nagerekend hoeveel krediet dat is en wat elke euro ons oplevert? Daarnaast, hoezo krediet verspelen? Als we een miljard bezuinigen (of zelfs het budget zouden halveren), dan behoren we nog steeds tot de top.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het valt ook nauwelijks te berekenen. Dat is het probleem juist. Met geld blijven gooien is het absoluut niet, want er zit een maximum aan en het moet met beleid gebeuren. het moet dan ook zodanig vorm gegeven worden dat de hulp bij de mensen komt die het nodig hebben en niet bij de zakkenvullers.
Bij bezuinigingen op ontwikkelingssamenwerking verspeelt Nederland veel krediet in de wereld en dat kan een handelsnatie als Nederland juist niet hebben.
U!tleg over de gang van zaken op Ned 1 en Radio 1quote:
Waar de hell is hij mee bezig man? Ik was nog het meest sympathiek met hem maar dit is gewoon te vaag voor mij, nou weet ik helemaal niet meer waar ik mijn eerste stem in juli moet plaatsen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
er lag dus zo ongeveer al een compleet pakket ...
Wilders heeft er mee ingestemd, maar trekt nu zijn keutel terug ...
Snel stoppen met werken en steun trekkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:02 schreef DanielBackward het volgende:
60% belasting komt eraan(((((((((((((
De minuut nadat ons kabinet er eindelijk uit is, wedden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als klap op de vuurpijl vergaat de wereld dan nog.
Niemand, Wilders is einde oefening. Helaas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vraag me af of dit wel verstandig is geweest van Wilders? Ik bedoel, ongeacht hoe hij het gaat doen in de komende verkiezingen, welke partijen zalen er überhaupt nog met hem willen samenwerken na dit alles?
Geen enkele partij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vraag me af of dit wel verstandig is geweest van Wilders? Ik bedoel, ongeacht hoe hij het gaat doen in de komende verkiezingen, welke partijen zalen er überhaupt nog met hem willen samenwerken na dit alles?
Oh god nee, nee alles behalve dat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef themole het volgende:
Premier Roemer zou ik wel rampzalig vinden.
Over nivellering gesproken. Daar ben ik fors tegen. Een samenleving waarbij een vermogende drie keer moet betalen dan een minder draagkrachtige. SP krijgt mijn stem nooit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:02 schreef DanielBackward het volgende:
60% belasting komt eraan(((((((((((((
Krijg er koude rillingen vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Oh god nee, nee alles behalve dat.
Ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie kan zich eigenlijk nog compleet vinden bij de standpunten van 1 partij hier?
absoluut niet. De bijdrage die Nederland levert is al veel kleiner dan je denkt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ah dus we verspelen zogenaamd krediet, maar niemand heeft nagerekend hoeveel krediet dat is en wat elke euro ons oplevert? Daarnaast, hoezo krediet verspelen? Als we een miljard bezuinigen (of zelfs het budget zouden halveren), dan behoren we nog steeds tot de top.
moiquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie kan zich eigenlijk nog compleet vinden bij de standpunten van 1 partij hier?
Pffoee... ik kan me dat bijna niet voorstellen. Ik stem in die zin misschien liever voor een mogelijke coalitie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |