Ga er maar niet van uit , de beta zit namelijk gekoppeld aan je battlenet account.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef kort het volgende:
Iemand die zijn beta account ter leen heeft voor een paar uurtjes?
Heb elk character even geprobeerd , en de Barbarian tot het einde van de ''beta''.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:30 schreef Afwazig het volgende:
Ach die Beta stelt geen reet voor, je mist er echt niet veel aan. Ik was binnen een uur de beta door met mijn Monk. Op een gegeven moment ben je het wel zat. Ik kan niet wachten op de volle game, zo snel mogelijk levelen en dan craften en items farmen.
Ohquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit , de beta zit namelijk gekoppeld aan je battlenet account.
En het lijkt me sterk dat iemand z'n battlenet account met je shared
quote:
Na het spelen van de Beta. :quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:39 schreef seto het volgende:
Wat zijn jullie favo classes na de beta gespeeld te hebben? Zegt natuurlijk weinig zo op low level, maar voor mij:
1. Barbarian
2. Monk
3. Witch Doctor
4. Demon hunter
5. Wizard
Ik heb een logitech g700, bevalt best goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:06 schreef kort het volgende:
Welke muis gebruiken jullie? Denk eraan om een nieuwe te kopen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:17 schreef Afwazig het volgende:
MX518, heb ik al jaren, en werkt nog steeds prima.
[ afbeelding ]
Heb exact dezelfde. Vriend van mij had heeft hem ook, maar zat een kabelbreuk in de usbkabel. Hij kreeg kostenloos een nieuwer model opgestuurd van logitech. Die van mij doet het echter nog prima (de sensitivity knoppen reageren alleen wat slechter, maar werken nog wel). Vind logitech muizen toch het fijnste in de hand liggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:17 schreef Afwazig het volgende:
MX518, heb ik al jaren, en werkt nog steeds prima.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Na het spelen van de Beta. :
1.Barbarian ( met hele grote voorsprong )
2.Demon hunter
3.Wizard
4.Monk
5.Witch Doctor ( trekt me totaal niet..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |