Ah ok. Nou ja, in de gaten houden dan maar en kijken of we het kunnen herleiden. Geen idee of de HA nog wat kan betekenen overigens, jullie?quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Nee hoor , je huid moet zich anders reguleren dus kan dit een soort reactie zijn.
hehe, ik blaat een hoop maar zeg weinig, story of my lifequote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:57 schreef mikoxx het volgende:
Mignonne, ik begrijp je post niet helemaal, wat probeer je tussen de regels eigenlijk te zeggen...? Denk je dat we door de lactosevrije varianten te gebruiken en verder goed op te letten (eigenlijk zoals miss zegt) geen bezoek aan de arts zouden hoeven brengen. Want wat ik me ook wel afvraag: wat voegt evt een diagnose toe? Lactose is idd een suiker, maar is t bv schadelijk als je er te weinig van binnen krijgt? Of andersom, is t schadelijk als je t wel binnenkrijgt en je er intolerant voor bent? Ik denk idd aan primaire intolerantie. Weet jij mss of je daar ook overheen kunt groeien?
Lief van jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:58 schreef mikoxx het volgende:
Trouwens, een goede vriendin van mij heeft al haar hele leven coeliakie, als je wilt kan ik haar dingen vragen voor je....
ik ken wel al best wat mensen die zo van hun wespenallergie af zijn en ook van hooikoorts.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:27 schreef snoopy het volgende:
En de vraag is of deze behandeling toegepast gaat worden bij iedereen met een pinda-allergie.
Nee, behalve dan die frambozen en kersen. Maar die krijgt hij niet dagelijks en als ik hem eentje geef en dan op de reactie let, wordt het niet erger.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef Cwen het volgende:
Geen nieuw fruit? Ik heb zoiets gehad van mandarijnen - reactie op bestrijdingsmiddel op de schil.
Ander merk brood, boter oid?
Dat kan ook idd. sterkte er in elk geval mee jeuk is zo niet leuk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:50 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar hij heeft juist niks op armen en benen, alleen zijn hele romp zit vol.
En als de zon weg is, zijn de bultjes nog niet weg...
Maar gisteren nog een keer een rondje gegoogled met andere zoektermen en ik denk dat hij warmtebultjes heeft.
Nou ikzelf heb ook weleens bultjes of dat nou door de zon of warmte komt, geen ideequote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:50 schreef Asyniur het volgende:
Ja maar hij heeft juist niks op armen en benen, alleen zijn hele romp zit vol.
En als de zon weg is, zijn de bultjes nog niet weg...
Maar gisteren nog een keer een rondje gegoogled met andere zoektermen en ik denk dat hij warmtebultjes heeft.
Hoe gaat het nu bij jullie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Oh brrr. Provocaties zijn niks leuk. Hopen dat t zinnige info oplevert.
Ik verwacht er niet zo veel van eigenlijk, dan kan het ook niet tegenvallenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef mignonne het volgende:
Spannend zeg mrien! Idd wat vanyel zegt, hopelijk levert het wat nuttigs op qua info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |