wejooo, die shisha lounge is wel kut trouwens, ik vond er altijd van die vage gangster marokkanen zitten.quote:
Ik chill nieteens in shoppas meer, laat staan shisha's, maar die lounges lijken atijd zo louche iddquote:Op maandag 23 april 2012 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wejooo, die shisha lounge is wel kut trouwens, ik vond er altijd van die vage gangster marokkanen zitten.
quote:Arnhem - Een 24-jarige vrouw is in de nacht van vrijdag op zaterdag twee keer verkracht in Arnhem.
De eerste keer sloeg de dader toe in een steegje van de Nijhoffstraat. Het slachtoffer werd vervolgens meegenomen naar het Sonsbeekpark waar de dader zich nogmaals vergreep aan de vrouw.
De vrouw was uit geweest in het centrum van Arnhem en op haar fiets op weg naar huis. In de Nijhoffstraat werd zij van achteren beetgepakt, een steegje ingetrokken en verkracht. Na zijn daad nam de dader het slachtoffer mee en samen liepen zij richting Sonsbeekpark. Omdat de dader het slachtoffer had geblinddoekt is het niet bekend welke route werd afgelegd. Als er verkeer langs kwam trok de dader het slachtoffer naar beneden, veelal achter geparkeerde auto’s om niet gezien te worden. Volgens het slachtoffer is zij ook een keer tegen een geparkeerde auto aangelopen. De kans bestaat dat daar schade bij is ontstaan.
Aangekomen in het Sonsbeekpark vergreep de dader zich opnieuw aan de vrouw. Even later vertrok de dader te voet. Het slachtoffer belde even later bij een willekeurige woning aan, waar vervolgens door de bewoners de politie werd gewaarschuwd. De politie startte meteen met het onderzoek. Inmiddels is er een Team Grootschalig Onderzoek (tgo) gestart.
Had ik ook geplaatst op de FP als een vd 1e reacties maar er word niet eens op gereageerdquote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze zal er wel om gevraagd hebben, met d'r uitdagende kleding.
Weet maar dat ik daar van houquote:Op maandag 23 april 2012 00:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Owwwwwwwyeaaaaaaaah![]()
[ afbeelding ]
gaan we zow doen? :$
Het is ook niet echt slim om 's nachts in je eentje bij de Nijhoffstraat te fietsen, maar alsnogquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 13:22 schreef Ethanolic het volgende:
Buitensex hebben en vervolgens zeggen dat je verkracht bent omdat je geen slet wilt lijken
Dit idd allemaal pietpraat naar ik je zeg!quote:Op maandag 23 april 2012 13:22 schreef Ethanolic het volgende:
Buitensex hebben en vervolgens zeggen dat je verkracht bent omdat je geen slet wilt lijken
echt hé maak het nog ff wat ongeloofwaardigerquote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan ook gewoon 2x. Geblinddoekt en al
. Daar gaat je waardigheid.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik hoop wel dat ze de schade van die auto's op de vrouw verhalen.
Het zijn allemaal smalle straatjes, midden in de nacht. En sonsbeekpark komt al helemaal geen hond midden in de nacht, nou ja vast wel wat lui maar daar wil je niet langs op lopen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Die buurt is toch veel te druk om een vrouw te grijpen en vervolgens geblinddoekt in die straat te laten lopen
Waarom zou je d'r als chick alleen langsgaan? Als chick zou ik sowieso vechtsport doen met evt. pepperspray oid.quote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn allemaal smalle straatjes, midden in de nacht. En sonsbeekpark komt al helemaal geen hond midden in de nacht, nou ja vast wel wat lui maar daar wil je niet langs op lopen.
Dit inderdaad. Toch heb ik altijd de deuren van m'n auto op slot als ik 's nachts bij de Hommelseweg rijdquote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn allemaal smalle straatjes, midden in de nacht. En sonsbeekpark komt al helemaal geen hond midden in de nacht, nou ja vast wel wat lui maar daar wil je niet langs op lopen.
Wie weet woonde ze wel in die straat? En heeft ze verder niemand die daar in de buurt woont en even met haar mee kon lopen? Moet ze dan verplicht elke nacht binnen zitten omdat er anders zoiets gebeurd? Hij had gewoon met zijn poten van haar af moeten blijven.quote:Op maandag 23 april 2012 13:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou je d'r als chick alleen langsgaan? Als chick zou ik sowieso vechtsport doen met evt. pepperspray oid.
nieuwe game of thrones al gezien, ricko?quote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit idd allemaal pietpraat naar ik je zeg!
Fak duh hoguh heeruh in Den Haach.quote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand die het gevallen kabinet ook maar iets interesseert?
Het is niet zo uniek meer. Gebeurt vaker dan dat de NS een trein op tijd laat rijdenquote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beetje.quote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee goed, Wilders 4 president.quote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee joh, waarom zou de regering van 't land waar je in woont je ook wat interesseren?quote:
Zou knap zijn met de 12 zetels die hij straks overhoudtquote:
Neem mijn reactie niet zo serieus johquote:Op maandag 23 april 2012 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee joh, waarom zou de regering van 't land waar je in woont je ook wat interesseren?. Jij woont nog thuis neem ik aan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bam. Om m'n honger naar een sleeve nog even te stillen
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef Juminelle het volgende:
M.A.A.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bam. Om m'n honger naar een sleeve nog even te stillenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef Jajong het volgende:
Hoezo? Geef SP de kans om te regeren. Roemer heeft meer verstand in zn linkerteen dan alle andere fractieleiders gecombineerd.
Lelijk. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bam. Om m'n honger naar een sleeve nog even te stillen[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Goeie beargumentatiequote:
Ik wilde het niet zeggen.quote:
Meer om de combinatie.quote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef Jajong het volgende:
Ik ga er voor 't gemak maar even vanuit dat je zelfmoord zou plegen om de SP
Initialen van mijn oma aan m'n vaders kant.quote:
Mag je vinden hoorquote:
Welke combinatie zou jij liever zien dan? Ook niet mijn favoriete combi overigens, CDA zie ik liever niet terug in 't kabinet. PvdA wil ik nog een kans geven onder Samson.quote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen.
[..]
Meer om de combinatie.
Ah, die plek heb ik ook altijd in mijn gedachten gehad voor een tat. Waar staat het voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bam. Om m'n honger naar een sleeve nog even te stillen
Zoiets als dit ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, die plek heb ik ook altijd in mijn gedachten gehad voor een tat. Waar staat het voor?
Zoiets als dit ofzo.Wat doe je jezelf aan zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
[..]
Ah, die plek heb ik ook altijd in mijn gedachten gehad voor een tat. Waar staat het voor?
Zoiets als dit ofzo.Initialen van m'n oma. Die is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had ook al een initialentat op een andere vinger, maar deze wilde ik al een tijdje
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik denk dat een paars kabinet voor Nederland het beste is. Sowieso nooit meer PVV.quote:Op maandag 23 april 2012 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Welke combinatie zou jij liever zien dan? Ook niet mijn favoriete combi overigens, CDA zie ik liever niet terug in 't kabinet. PvdA wil ik nog een kans geven onder Samson.
[..]
Zoiets als dit ofzo.lijtk op schaamhaar aan de binnenkant van je vinger yoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |